Jump to content
adek

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka - trailer

Recommended Posts

Firma CD Projekt RED poinformowała o tym, że trwają intensywne prace nad grą Wiedźmin: Powrót Białego Wilka,

która pojawi się na platformach PLAYSTATION 3 i Xbox 360 jesienią 2009

roku. W oczekiwaniu na grę można już jednak obejrzeć trailer nowych przygód Wiedźmina.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=436

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ant-3d

to na pc nie bedzie :( ??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wyłącznie tytuł konsolowy, poza tym fabularnie to ten sam Wiedżmin dostępny na PC, tyle źe mocno zmodyfikowany, nowy silnik, sterowanie, interfejs, system walki itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ejże, to naprawdę fajnie wygląda! Ekstra pomysł z tymi wyobrażeniami. Kamerka fajna, ruchy przekonujące.

Skóra Wieśka tzn połyskliwość, wilgoć super wyszła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogromny szacun! Mozna sie czepiac, ze ruchy zaczerpniete z kung-fu/wu-shu a walka chinskim, gietkim mieczem to nie to samo co tym wiedzminowym wynalazkiem ale w koncu wiedzmin ma wiedzminskie nadgarstki ;). Ogolnie rewelacyjna robota i sam juz nie wiem czy podobal mi sie bardziej pierwszy trailerek czy ten wlasnie. Ciekawe kto uzyczyl ruchow postaci?

Chlopaki z Platige - chyle czola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak napisał Nezumi, chlopaki pchaja sie w wschodni styl i klimat walki, niepodoba mi sie to Baaaardzo!...

Wiedzmin jest nasz, swojski, słowiański:P...europejski, powinien walczyl europejską szkołą walki, jak zakladano przy produkcji wiedzmina na poczatku, jego miecze to nie giętkie żyletki z kung-fu tylko poltorareczne a'la sredniowieczne miecze długie, bliżej im stylowi walki do katany a nie made in china :/

do tego glowa wiedzmina wyglada poprostu kiepsko i w animacji odstaje od reszty ciała...ogolnie filmik intro z wersji PC byl duzo lepszy

 

Edit: To czeste w produkcjach rpg jak nikt z ekipy niema pojecia o walce... i zatrudniaja do mocapa mIszcza od np kung-fu/karate zeby zrobil pare piruetow/wyskokow z mieczem i wciska sie to pozniej do chłopa walczacego w pełnej płycie, albo wlasnie wiedzmina ktory ma z tym niewiele wspolnego...

Edited by Kirian

Share this post


Link to post
Share on other sites

kompletnie dali ciała z tym pokazem form martial arts.

przecież macha tym jak kijkiem... pewnie tak robili przy mocapie i widać zatracony efekt.

 

nie chcę się zbytnio czepiać jednak wymagania rosną w miarę do góry...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nie wiem. Wg mnie taki styl walki jest po prostu efektowny i ma dobrze wyglądać. To jak czepianie się, że w s-f latają rzeczy, które nie powinny oderwać się od ziemi.

W końcu to tylko gra, a nie film historyczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirian ma tylko jeden punkt widzenia hehe ;)

 

wiem, ze interesujesz sie tymi klimatami i nie mam szans w polemice na ten temat, ale wiesz tutaj wydaje mi sie mialo byc efektownie jak to Morbid napisal. Jak wygladalaby tutaj realistyczny pokaz ? Nie sprawdzilby sie tak sadze.

Edited by Łukasz Burnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje dla wszystkich ktorzy maczali w tym palce !

Oby wiecej powstawalo takich projektow w Polsce.

Tylko sie cieszyc :)

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm wy tak gadacie. Ale jestem ciekaw ilu z was walczyło kiedyś mieczem długim (to nie jest połtorak)? Wbrew pozorom to naprawdę lekka broń. Poza tym Wiedźmin ogromnie przekraczał możliwości fizyczne człowieka. Jedyne co wykonuje po chińsku to ciosy pięscią na początku i cięcia ostrzem od wewnątrz.

Ogólnie świetna produkcja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darnoc ja... od jakis 8 lat

mieczem dlugim(mozesz nazywac go poltorakiem) nie zrobisz tego nie dlatego ze jest ciezki(bo wazyl od 1.2 kg- 1.8kg) ale dlatego ze jest za długi by robic 'twirla' z obrotem w przysiadzie;P.... zreszta nie nie klucmy sie na forum grafikow na temat walki:P jak cos to zapraszam do krakowa, przedstawie organoleptycznie:)

 

Bernnout walka sredniowieczna europejska tez potrafi byc bardzo efektowna:P zreszta w grze w duzej mierze walczy wlasnie w ten sposob...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki za te powtórzone wiadomości ale coś dziwnego przeglądarka robiła. Mała pomyłka, on tutaj nawet dlugim nie macha. Tylko krótkim. A akurat przewrót jest faktycznie mało możliwy, chociaż gdyby ustawić miecz plazem wzdłuż przedramienia, można by spróbować. przepraszam że trochę odbiegam od tematu grafiki, ale trzea wychwycić błedy w animacji prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz zaraz, fakt, to ma być realistyczne. To co tam robi golem i te psy jakieś takie... martwe!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leru slaba ta Twoja symulacja domku, myslalem ze simsy wyskocza, a tu tylko deseczki ehh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calkiem fajnie to wyglada, chociaz plaskie troche tlo i pusto w tym zimowym lesie.

Nie przepadam za "anime'owaniem" wszystkiego co sie da, dlatego to machanie mieczem mnie tez nie przekonuje. 2 kg to jednak calkiem sporo, zwazywszy ze srodek ciezkosci nie lezy w rece a troche przed nia. Nie widac ciezaru tego miecza. Ja wyobrazalem sobie wiedzmina jako goscia ktory idealnie potrafi "zespolic sie" z mieczem i raczej perfekcyjnie wykorzystac jego bezwladnosc niz machac nim jak witką. Jest takie ujecie w ktorym wiedzmin biegnie pochylony, to tez tak troche anime zalatuje.

A no i widze ze walka z wlosami nawet jesli sie odbyla to nadal jest przegrana, zupelnie nieprzekonujace te plane'y.

Ale ogolnie fajne, chociaz kompresja potworna i trudno cos dostrzec czasem.

 

Na obrone tych ktorzy zycza sobie wiecej realizmu moge powiedziec ze wlasnie sukces Sapkowskiego i wiedzmina lezy w tym ze opowiadania i saga sa bardzo jednak w rzeczywistosci osadzone. Przegiete na tyle zeby kazdy milosnik eskapizmu chcial wlasnie w ten swiat uciec, ale jednoczesnie wszystko znajome i swojskie. Przynajmniej ja tak to odczytywalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wydaje sie wam ze wiedzmin ma pojechane proporcje ? ;) z tymi krotkimi raczkami wyglada jak Gosiewski hehehe GosWiedz nie tylko walka ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi sie wydaje ze przede wszystkim nie ma szyi. I nasade nosa zbyt wystajaca (o czym juz z pewnoscia kiedys wspominalem).

Na pewno tez ma dosc grube przedramiona. A przykurcz rak moze wynikac z tego ze podczas sesji mocapowej koles machajacy kijem bal sie ze mu wypadnie i gdzies poleci?

Ale jesli chodzi o wiedzmina jako gre i anatomie w niej, to nic mnie juz nie dziwi po piersiach do pasa Triss :).

Edited by Luki Luki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo, ladne, ladne.Coraz lepiej. Chociaz znowu buraczkowe kolorki.Widac, ze rosnie w sile nowe pokolenie, ktore za mniej, zrobi wiecej hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złe proporcje anatomiczne. Majta tą rózgą na lewo i prawo. Nie czuć wagi tego "mieczyka". O ile dobrze pamiętam wiedźmiński miecz był ze srebra i swą wagę miał a to tutaj... Trailer odstaje od tego co prezentuje konkurencja. Nie dziwię się że "wiara" rzuciła się na animację i kto żyw zdobywa arkana w tej dziedzinie. Jeszcze długo zapotrzebowanie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogolnie bardzo spoko mi ale nie siedza mi sposob walki wieska i zadawane przez niego ciosy .jakies takie plastikowe te mocapy nienaturalne... ale pozatem spoko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ant-3d

normalnie bruce lee... cos mu z twarza zrobili zlego i troche zniewiescialy jest... niby fajnie ale nie podoba mi sie to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy