Posted December 31, 200816 yr CZeść!. Pozamieszczam tu swoje wypociny ... Pozdr. [ATTACH=CONFIG]85768[/ATTACH] Edited July 30, 20186 yr by Sidre
December 31, 200816 yr Witam na forum. Ciekawe prace, nie za wiele by coś napisać, aczkolwiek pierwszy z 3 podoba mi się najbardziej, 2 motyw już nieco oklepany, 3 dobry, brak określonej bryły, przez co obraz się "wypłaszcza", poza tym nie widzi mi się jego lewa ręka i lewa stopa. //Pozdr.
January 2, 200916 yr Author dzięk, za koment .No to jadę dalej... poniższe prace zrobione przy użyciu farb w sprayu, aerografu, i akryli 200cmX300cm.
January 11, 200916 yr Author System dla kopytnych... to wynik mojej chorej głowy. I Zippo. Z Tutoriala powiem szczerze.i to dawno... Nie wiem co te prace wnoszą, ale wkrótce więcej... czekam na kommenty. Pozdrawiam. Edited January 11, 200916 yr by Sidre
July 1, 201113 yr te komiksowe panienki troche wynaturzone, ale generalnie przyjemne dla oka :) myślę ze powinieneś iść w komiks. super przygotowane te szkice swoją drogą. podmalowywanie ołówka w PS fajnie wyszło. co do designu tego ostatniego potwora to jest przekombinowany na maksa. decyduj się co ma być mocną stroną designu: czy dziwna anatomia, czy dziwne proporcje, czy dziwne kończyny czy dziwne części mechaniczne zamiast kończyn. jak wybierasz wszystko na raz to wychodzi takie dziwne coś.
July 1, 201113 yr Author dzięki za Twoje uwagi. edit: aczkolwiek muszę się przyprotestować przeciwko takiemu postrzeganiu designu. Mianowicie jeśli wybieram , kolumnę kamienną zamiast ręki to stwór nie może miec dziwnych proporcji? jeśli ma dziwne proporcje to nie może być z kamienia? takie postrzeganie ogranicza pole działania i nie mozna stworzyć czegoś nowego. A przecież prjektujemy twór wyobraźni - oczywiście powinien trzymać się zasad nas otaczających żeby był wiarygodny. Co do tego konkretnego przypadku to właśni zmieniam w nim kilka rzeczy - zobaczymy co wyjdzie. I dzięki za wskazanie kierunku w którym powiniennem iść ;) Edited July 2, 201113 yr by Sidre
March 13, 201213 yr jaaa ale szybkie, ale szybko to wykonałeś.. hell yeah!!! Na poważnie to ostatnie jest obiecujące i najbardziej czyste kolorystycznie, jakbyś w tą stronę właśnie poszedł, nawet na miniaturce się dobrze prezentuje w przeciwieństwie do poprzednich gdzie jest kejos (czyt. chaos) kolorystyczny... pozdro
April 9, 201213 yr smietnisko najfajniejsze ;) troche nie w skali, bo wychodzi ze ten pojazd jest wysokosi niecale 2metry,
April 11, 201213 yr Author @slabiak dzieki - racja te pojazdy ze złomowiska zaburzają skalę transportera. a tu taki wip, co to teraz nad nim siedze. i kolejny... pierwsze muchy i komary w sezonie w jeden dzien?! Edited April 12, 201213 yr by Sidre
April 23, 201213 yr Author poranny speed. synek spi rano maxymalnie 2 godziny i wtedy mam czas . dzisiaj sie udało w 1h
April 23, 201213 yr Na tej czaszce zupełnie nie potrzebnie dałeś te kawałki tekstury. Jeśli to speed to najważniejsze jest zaobserwować bryłę, światło i wzajemne relacje między obiektami. Jak na godzinę, to musiałeś nieźle zasuwać - fajnie wyszło (to chyba najlepsza z Twoich prac tutaj). Powodzenia dalej.
May 13, 201212 yr Author dzieki kontur tu kolejne speedy koncert było słychać wszedzie i tak sobie posłuchałem. to po obejzeniu głębinowych potworasów . Dobra inspiracja - polecam. i tsp w temacie. pozdrawiam
May 16, 201212 yr Author Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim. Edited May 16, 201212 yr by Sidre
May 16, 201212 yr Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim. to bardzo dobrze że masz takie nastawienie, bo ono będzie cię zmuszać do dalszego dynamicznego rozwoju, tak trzymaj
May 16, 201212 yr ten tunel/kopalnia fajnacko całkiem wyszedł. używaj więcej textur, zdecydowanie lepsze efekty wtedy uzyskujesz ;d jak nie masz cierpliwości to dużo eksperymentuj, staraj się jak najszybciej skończyć z jak najlepszym efektem - to też jest droga, ja w ten sposób bardzo długo operowałem, wiele się nauczyłem a cierpliwość sama przyszła w końcu ;d
July 11, 201212 yr Author dzięki koledzy, kilka screenów z gry która niebawem. takie podmalowywanie 3d, w sumie rzemieślnicze. i takie rózne inne posemaniacs 30s. i jeszcze bazgroły takie
August 22, 201212 yr Author Cześć dziewczyny i chopaki to moze powinno poleciec do osobnej teczki do działu 3d - ale wydaje mi sie ze takie lepienie w sculptrisie ma wiecej wspólnego z poznawaniem kształtu i formy niz z vertexami, w każdym razie wrzucam pierwsze plasteliny. i taki szkic nad którym sobie posiedzę generalnie szukam, wciąż szukam , wydaje mi się ze się kręcę w kółko. Pozdro
August 22, 201212 yr nie przejmuj się - każdy kręci się w kółko, wkrótce dostrzeżesz przełom. bardzo fajne szkice twarzy i szybkie pozy
August 23, 201212 yr zwracaj większą uwagę na proporcje jak malujesz :) każdy ma dołki i mysli ze błądzi po omacku czasem warto zmienić medium popróbować nowych rzeczy, przede wszystkim cisnąć dalej szukać i myśleć o tym problemy same sie nie rozwiążą a rysowanie/design to "problem solving" ;)
September 15, 201212 yr Fajne rzeczy tutaj widzę, co prawda jak już mówił Coyote są braki w proporcjach, za to fajnie działa ekspetymenty z technikami, i luz krechy.
September 23, 201212 yr Author Dziekuje Wam bardzo za odpowiedzi. Tym razem chciał bym zwrócić Waszą uwagę na ogłoszenie które potencjalnie może zainteresować każdego z Was. Zapraszam http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=85504&p=1122087#post1122087 no i szkicyk
September 23, 201212 yr Wiesz co mnie drazni w twoich pracach? Bardzo czesto naduzywasz wyostrzania, przez co za duzo elementow na pracy "walczy" o uwage widza.
September 24, 201212 yr Author Dzieki ICE, mam nadzieje że za bardzo się nie rozdrażniłeś bo wrzucam tego więcej. Tak serio to masz racje i wiem ze to błąd ale czasami tak szkoda coś ukryć , zeby coś pokoazać - chciało by sie tak wszystko naraz uwydatnić. Powinno przejść mi z czasem. ...tymczasem. Pobojowisko koleżka w lesie i koniki wraz z wariacjami na ich temat
September 25, 201212 yr koleżka daje radę:) koniki też... tylko ten ostatni przez tą grzywę wygląda jak by miał gigantyczny łeb, ale ja się na ssakach kopytnych nie znam:)
September 25, 201212 yr Wiesz co, tutaj po prostu pasuje stare haslo: co za duzo, to nie zdrowo, bo samo wyostrzanie jest fajnym trickiem. Stworz sobie na sam koniec nowa warstwe ze wszytskimi poprzednimis calonymi ( ctrl+alt+shift+e ) uzyj na nim wyostrzenia, stworz maske i "zamaluj" miejsca ktore nie powinny skupiac uwagi. Ciao ragazzo.
October 9, 201212 yr Author Dzieki. Wrzucam taki obrazek zainspirowany jednym z dzieł Mayk'a, oczywiscie nie ma co porównywac nie ma tu tej lekkosci i troche sie zamotałem czasami glownie z kolorami, ale wrzucam. Dzieki za inspirację ! Edited October 9, 201212 yr by Sidre
October 10, 201212 yr Fajnie naszkicowany wrak ale wydaje mi się, że brakuje jakiejś wyraźnej perspektywy powietrznej przez co nie czuć głębi. Niby jest blur ale zobacz, że drzewa na pierwszym planie nie różnią się wcale od tych w tle. No i na twoim miejscu zrezygnowałbymz tych efektów i ostrych tekstur i bardziej jechał plamami tak np jak masz w pierwszej stronie teczki na ostatniej pracy. Nie spiesz się z wrzucaniem, korzystaj z refek. Nie wiem w sumie co tam więcej. pozdron
October 31, 201212 yr Author Dzieki Pegazord za rade choć pacząc na poniższy przykład widać ze nie bardzo przełożyłem Twoją radę na działanie... toporny umysł mam ja, ale jade dalej (prace dedykuje serwisowi cgtextures.com :D )Pozdr Edited October 31, 201212 yr by Sidre
November 1, 201212 yr Tekstury teksturami poganiają, fotki poprzeklejane - ja bym na twoim miejscu odpuścił sobie tego typu pracę na później, jak będziesz miał terminy i dedlajny. Teraz usiądź i uczciwie coś narysuj - jak ci nie wyjdzie to znaczy że musisz się nauczyć. Zdjęciami na obrazku oszukujesz głównie siebie.
November 11, 201212 yr Author Dzięki gutekfiutek, masz rację. Sprałem sobie głowę tutorialami wspomnianego na forum Shadiego, który ma świetne podejście do całej sprawy - nieco wywrotowe jak dla mnie ale .... odnalazłem spokoj - ide za nim :D pierwsza "praca domowa"
November 11, 201212 yr Też go pokochałem za te tutoriale :D Ostatnia praca, bardzo na plus. Nie ma już problemu z brudnym kolorem (pewnie dlatego, że dobry underpainting zrobiłeś). Trochę jeszcze gdzieniegdzie ginie forma np. na pierwszym planie. Sama skała najbardziej smakowita. Też muszę trzasnąć jakieś studium na bazie jego tutków :)
November 13, 201212 yr Author Dzieki Wojtku, zazdroszcze Ci motywacji i rytmu pracy. jadimy z martwą butelką po ochydnej nestea green
November 13, 201212 yr Super. Wygląda lepiej od poprzedniego, ładnie dopracowałeś focal point i lepiej okiełznałeś brushe. Może troszeczkę za miękko potraktowałeś chmury i trochę odstają od reszty. W każdym razie, dobry kierunek. Mogę zapytać skąd bierzesz refki? Pssst. Mamy piątą część :D
November 14, 201212 yr Author Dzieki :D no własnie obejrzałem. W 6 będą cuda. a refki od shadiego, a jaak!! http://www.shaddyconceptart.com/category/blogs/ai-class po kolei robie . Pozdr
November 14, 201212 yr Oj, będą, będą. O widzisz, nigdy tej strony u niego nie przewinąłem do końca. Świetne rzeczy :D Oj jutro sobie pomaluję, dzięki!
November 14, 201212 yr Moim zdaniem odmienne potraktowanie chmur dodaje im realizmu. Ile razy zdarza się, że chmury na żywo wyglądają na rozmyte, niemal jak potraktowane blurem? :D http://delimiter.com.au/wp-content/uploads/2011/04/clouds.jpg http://www.imgbase.info/images/safe-wallpapers/photography/sky/2538-photography_clouds_wallpaper.jpg http://www.climate4you.com/images/Clouds%20CirrusAboveFolldal%2020060922.jpg http://www.freefoto.com/images/46/03/46_03_1---Clouds_web.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Clouds_sicily.JPG Do reszty się zgadzam, ładnie operujesz pędzlami w tej pracy
November 14, 201212 yr Broń boże nie traktuję tego Pana jako boga, ale wydaje mi się, że odnośnie sposobu na traktowanie nieba ma rację. Dokładnie wypowiada się na ten sam temat w tym filmiku.
November 14, 201212 yr Różni artyści mają różne podejście do pracy. Jeden element przez inne osoby może być odbierany i interpretowany na dziesiątki sposobów. Jestem zdania, że chmury w tej pracy wyglądają dobrze i naturalnie, oczywiście Pan Shaddy i ty możecie być odmiennego zdania :) Grunt by nie wpadać w schematy.
Create an account or sign in to comment