Jump to content

Teczka 2D: Sidre


Sidre
 Share

Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siemano.

Kilka rzeczy ode mnie.

 

Tutorial który zrobiłem dla 2DArtist Magazine.

maciej-sidorowicz-maciej-sidorowicz.jpg?1490620287

 

maciej-sidorowicz-gas-plant-sidorowicz.jpg?1490620304

 

 

 

A to animacja do której robiłem ilustracje.

 

 

i kilka ilustracji z tego projektu :

 

maciej-sidorowicz-2.jpg?1491564493

 

maciej-sidorowicz-3.jpg?1491564496

 

maciej-sidorowicz-4.jpg?1491564499

 

maciej-sidorowicz-1.jpg?1491564488

 

Client / Piraeus Bank Cyprus

Agency / Phenomena

Produced & Directed by Caustik

Creative Direction / A. Alameddine

Art Direction / A. Alameddine

Production Management/ D. Adhami

Storyboard / M. Dani

Illustration / M. Sidorowicz

Animation / R. Drehmer

Additional Animation / A. Alameddine

Audio / Teddy Nasr Music

 

i taki gif na koniec:

maciej-sidorowicz-bigf-2.gif?1492631638

Link to comment
Share on other sites

Ciekawie zadane pytanie,chodzi mi o "już"...

odpowiadając na Twoje pytanie - wszystko z refek.

Nie wliczając F1 i Lancia Stratos używałem jako refek zdjęć zrobionych przez siebie.

I chyba nie zamierzam tego zmieniać.

 

Idąc spacerkiem z wózkiem przez Chomiczówke zauważyłem fajnie wyglądającą śmieciarke pod klatką i stado białych mew czekających az coś wypadnie, wydalo mi sie to fajne do tego doszły kolory - ten pomarańcz i zielony - ogólnie spoko, zrobiłem fote , wrociłem do domu i zanim synek sie obudził miałem połowe tego rysunku.

Nie przerysowałem foty 1:1 tylko uchwyciłem w rysunku to co widziałem, a fota pomogła podpatrzyć rzeczy których nie zapamiętałem.

Po swojemu zrobiłem kompozycje itp.

Taka analiza i przetworzenie na własne potrzeby.

Wydaje mi sie ze wszyscy tak działają, ja zamierzam.

Link to comment
Share on other sites

Też już komentowałem an artstation, ale ten domek przy Reymonta jest tak bezbłędny, że tu też się dorzucę:) Podziwiam Twój luz jeśli chodzi design, perspektywę i dobór kolorów. Ja to bym pewnie nawet te wiszące majtki próbował wykreślić :D

Link to comment
Share on other sites

Na wieeelki plus! Rozkręcasz się to mało powiedziane! ;)

fajnie że rice spytał Cie o environmenty. Bardzo fajnie wychodzi Ci uchwycenie "esencji kolorystycznej" którą później kształtujesz po swojemu :). Nie mogę doczekać się więcej! i gify też fajnie się ogląda, zarówno stepsy jak i te animacje które robisz, więc na prawdę mega fajnie że tym się dzielisz!

 

Btw przeczytalem "Idąc spacerkiem z wózkiem" nie wiem jak dawno masz pociechę, ale gratulacje!!! Ostatnio sam jestem w podobnej sytuacji = brak czasu połączony z wielką ilością szczęścia... :D...

Link to comment
Share on other sites

A dziekuje Wam bardzo!

tak mam 2 pociechy (synów) no jest zabawnie :D

 

wrzucę jeszcze kilka obrazków-gif-wideo

 

maciej-sidorowicz-1.jpg?1526336108maciej-sidorowicz-2.jpg?1526336111maciej-sidorowicz-b.gif?1526336104

[video=youtube;BPKYO4y-5LE]

 

57d47266995463.5b2a2ee0643af.jpg

maciej-sidorowicz-2.gif?1527262072

 

 

maciej-sidorowicz-crime-scene.jpg?1526127280

 

pozdro

Edited by Sidre
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy