Jump to content

Recommended Posts

nie wiem jakiej wersji używasz...

Od MR 3.5 masz arch&design, pobaw się wartościami reflecity i glossy

Wersje starsze MR to jedynie shader: DGS oraz Metal(lume)

 

Pamiętaj, im ciemniejsza tekstura na materiale tym światło bardziej się odbija, tzn bardziej jest to intensywne :)

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

1. nazwa watku chyba nie zgodna z regulaminem

2. jesli uczysz sie dopiero modelowac to zaznacz w temacie i wrzucaj tylko siatki to ludzie cos doradza (te modele wygladaja na kilka spline'ow i pare chamferbox'ow)

3. jesli uczysz sie renderowac to sciagnij darmowe modele i na nich testuj.

 

uzywam vray'a wiec nie pomoge z "polyskiem nozek"

 

EDIT:

wlasnie przeczytalem twoja sygnaturke... http://www.sjp.pl/d%B1%BF%EA

Link to post
Share on other sites
nie wiem jakiej wersji używasz...
3D Max 9 ale jaka w nim jest wersja mentala niepatrzylem ...

 

1. nazwa watku chyba nie zgodna z regulaminem

2. jesli uczysz sie dopiero modelowac to zaznacz w temacie i wrzucaj tylko siatki to ludzie cos doradza (te modele wygladaja na kilka spline'ow i pare chamferbox'ow)

3. jesli uczysz sie renderowac to sciagnij darmowe modele i na nich testuj.

 

uzywam vray'a wiec nie pomoge z "polyskiem nozek"

Nie sa to chamerboxy sa to zwykle boxy z chamerami i MS , tak ucze sie renderowac

 

nie uzyskasz realizmu chromu w scenie gdzie nie ma czego odbijac, podstawa jest stworzenie jakiegos otoczenia lub oswietlenie mapa hdri

acha ..

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy