Jump to content
Sign in to follow this  
sinkit

loft - problem

Recommended Posts

mam problem z loftem, na zdjeciu zanzaczylem to cos co jest ,a czego nie chce zeby bylo,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tu jak zmienie w surface parameters na path to tez mi nie pasuje, jak zrobic zeby to bylo jak na poprzednim zdjeciu tylko bez tego bledu ??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może masz nie zweldowane wierzchołki? Albo zrob chamfer/fillet na rogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ja uzywalem lofta i to byla jedna linia jakby nie byla ciagla to byly by przerwy, a ten obiekt zielony to jest juz loft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem kilka testów, udało mi się uzyskać ten problem co u Ciebie i wyszły mi takie wnioski:

 

Udało się go zlikwidować jeśli zmniejszyłem shape loft\'a. Wygląda to tak, jakby taki kształt się \"nie mieścił\" na zakrętach i tworzył przekłamania.

 

Jednak domyślam się, że zmniejszenie, to nie to czego oczekiwałeś, więc:

 

o ile to co zaprezentowałeś, to już cały kształt, który chcesz uzyskać... w zakładce \'skin parameters\' zmniejszaj parametr \'path steps\' aż problem zniknie. W Twoim przypadku można od razu wprowadzić wartość \"0\" - zaoszczędzisz na gęstości siatki i problem powinien zniknąć. Metoda nie sprawdzi się jedynie w przypadkach, gdy ścieżka będzie miała krzywizny, łuki, gdyż path steps na 0 skutecznie je wyrówna :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeciez w loft mozna wyznaczyc wiecej ksztaltow wzdloz sciezki. Skopiuj je na rogi, gdzie sie zweza i troche je powieksz.

Moze to wystarczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale to na obrazku to jest tylko kawalek tego obiektu chyba bym sie drug twoim sposobem zajechal, dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy