serf 10 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Zabawę z 3d zacząłem chyba z ponad rok temu w podciętej wersji maxa, model na poniższym zdjęciu jest trzecim który robię. Poprzednie dwa też były budynkami - bardziej lub mniej skomplikowanymi ;) Chciałem dowiedzieć się jak model będzie widziany poza środowiskiem gry do której robię modele :) Link to post Share on other sites
KamillM 17 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Nie bardzo widać co jest teksturą, a co modelem. Jeśli chcesz żebyśmy ocenili model to najlepiej daj claya, bez textur :) Do jakiej gry to robisz? Link to post Share on other sites
serf 10 Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 Tu nie ma textur :) I nie bardzo wiem co to jest clay ^^" A gra nazywa się Simcity4 ;) EDIT: A nie przepraszam jest tekstura szkła :D Ale bez tego nic nie widać :) Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 E... tak wydetalowany model do simcity4?? Z tego co pamietam to tam modele to troche zmodyfikowane boxy z textura. Link to post Share on other sites
serf 10 Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;) Ja swoje robię szczegółowo bo przy okazji uczę się jak wykonywać naj/prościej/szybciej/efektowniej różne rzeczy :) A myślę też o zarobku na 3D więc wszystko się przyda :) A tak wygląda model bez jakiejkolwiek tekstury: Link to post Share on other sites
ndru 70 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 A SimCity uciagnie takie modele? Ile to wazy? Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;) a masz swiadomosc czegos takiego ze silnik graficzny gry ma swoje ograniczenia? Twoj model ma prawdopodobnie wiecej poly niz cale miasto w SimCity. Link to post Share on other sites
serf 10 Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 (edited) Spokojnie uciągnie ;) Poprzedni model miał około 500 000 poly i gra nawet nie jęknęła a budynek był duży i bardzo ozdobny :) Ten będzie miał około 350 i powinien pójść bez problemu :) Tylko nie wiem jaki ma to związek z jakością modelu, nie powiedziałem przecież że robie go tylko i wyłącznie do tej gry :) Edited January 22, 2009 by serf Link to post Share on other sites
indian 477 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Na pewno jesteś przekonany że 350k to nie za dużo jak na grę z sześcioletnim stażem, na twoim miejscu zostawił bym ten model i brał się za teksturki, a wtedy kiedy będziesz go robił do portfolio zabrać się za upiększanie i pozwolić sobie "rozwinąć skrzydła". Takie moje zdanie, oczywiście pozdrawiam. P.S pisze się wyłącznie a nie wyąacznie. Link to post Share on other sites
serf 10 Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Ale on właśnie jest robiony do portfolio, to że zostanie wykorzystany w grze jest hmm tak jakby przy okazji ;) Dlatego nie bardzo przejmuję się czy liczba poly jest 350k czy 500k, bo i tak głównym przeznaczeniem modelu jest miejsce w moim portfolio :) P.S Ga może i z sześcioletnim stażem ale nadal gra w nią masa ludzi i żadnej lepszej o tej tematyce na razie nie zrobiono ;) P.S2 Każdy ma prawo do literówki Link to post Share on other sites
indian 477 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Ja tam wole mario :> Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now