Jump to content

Recommended Posts

Hej

Moj problem dotyczy tla w renderingu architektonicznym. Sprawa wyglada tak, ze gdy uzywam kamery zwyklej to widze tlo (vraysky, ustawione w slocie renderingu environment oraz w slocie environment maxa) jednak gdy zmienie kamere na vrayphysicalcamera to tlo robi sie czarne. Probowalem juz z ustawieniami exposure control, ale jakos nie wychodzilo. Wiem ze przy kamerze vray'a trzeba multipy podciagnac troszke w gore ale nie wiem gdzie zwiekszyc dla samego tla. Zwiekszyc natezenia swiatla tez nie mgoe bo juz mam dosc jasna scene i nie potrzebuje jej podciagac. Jak zwiekszam w slocie materialow-sun multiplier to widze ze zwieksza sie jasnosc (w tym slocie), ale do takiego stopnia ze wszystko jest biale. A nawet jesli cos ustawie, a bede chcial jakiegos zwyklego jpg'a wrzucic na tlo to tez nie wiem jak go rozjasnic. Czy moze trzeba zwyklej kamerki uzywac?

Dzieki z gory za wszystkie podpowiedzi...

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy