Jump to content
Johny

Silver Award: Robol

Recommended Posts

2_2009-09-01-234504_g.jpg

 

 

Hej

Robot wedlug konceptu Biga, zaczety kiedys, robiony jak tylko czas na to pozwolil :) mniej wiecej staralem sie odwzorowac to co bylo na koncepcie + drobne modyfikacje i z glowy dodane to czego na koncepcie nie bylo widac :)

 

Wielkie podziekowania Bigowi za rady, sugestie i za ogromna pomoc przy postprodukcji. Bigu sprawil ze robot w koncu zaczal "wygladac" :D

 

...rowniez pozdro dla reszty chlopakow za konstruktywna krytyke i cenne rady :)

 

aha, soft: 3D studio, vray, photoshop

 

wersja troche wieksza: link

Edited by KLICEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

no Johny Johny, nie poznaje Cie:) Nie wiele prac wychodzi z pod twojej reki. Jestem ciekaw siateczki. Gratki za ukończenie.

Moze, się skusisz na animkę ? ;p

Edited by Jonasz_Real

Share this post


Link to post
Share on other sites

KLICEK - dzieki ziom, dzieki za pomoc w ogole , pozdrow Leru i powiedz mu zeby WoW'a wylaczyl :D

 

ttaaddeekk - dzieki, to jesniejsze miejsce na nodze to swiatlo odbite od ogromnych cojones :D

 

Jonasz_Real - dzieki, co do animacji to raczej nie bedzie, sam model byl robiony glownie pod jedno ujecie, stilla tak jak na koncepcie, czesc z elementow przy animacji zachodzilaby na siebie, wiec trzeba by je zrobic od nowa :/ siateczki na dole postu :) sorry za jakosc ;P

 

SWRSC - dzieki stary ;P

 

siatki:

siatka1zg6.png

 

siatka2jr2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonasz_Real - co do roboczogodzin to ciezko powiedziec, nie jestem w stanie policzyc :/ ogolnie pierwsze boxy zaczalem stawiac dosyc dawno chyba w wakacje, w wolnych chwilach, ale wiele raz odkladalem prace, to praca, to zlecenia, to troche po polsce jezdzilem, chory bylem, itp itd... w sumie niedawno dopiero przysadlem do tego na powazniej. Potrzeba zrobienia portfolio mnie przycisnela ;P

 

Najwiecej trudnosci mialem chyba z zrobieniem dobrego shadera skory co i tak sie nie udalo, uzylem lekko zmodyfikowanego gotowca z vrmaterials.de lecz nie dalo to zadowalajacych efektow. Poprostu kiszka byla ;) To ze skora wyglada dobrze to glownie zasluga postprodukcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie fajnie, wygląda jak 2d.

To jak rozumiem , biglu jest receptą na "blade" rendery? hmm :D

Pozdro B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

brumugun - dzieki, ...czy Bigu jest recepta na blade rendery? ..wiesz, nie wiem zabardzo o co dokladnie Ci chodzi, czy to pytanie wynika z faktu ze w tym przypadku praca rzeczywiscie moze byc troche blada/malo kontrastowa? Akurat tutaj Bigu zaproponowal pewien wariant, nie oznacza to chyba ze jesli Ty go poprosisz o pomoc to z twoja praca zrobi podobnie :)

 

Przy tej pracy jesli chodzi o ostateczny wyglad wolalem zdac sie na kogos z wiekszym doswiadczeniem, okazalo sie ze zaproponowane rozwiazanie bardzo mi przypadlo do gustu i postanowilem pociagnac to dalej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładny, ale shader skóry jednak mi nie podchodzi, jest strasznie matowy. Ujęcie z boku też nie bardzo, myśle, że to ujęcie z siatką, z perspektywy byłoby dużo lepsze, a tak to strasznie płasko wygląda. Textury metalowych elementów mi się podobają, chyba trochę z postprodukcją przesadziłeś bo teraz do wygląda jak dobre 2D. Całościowo bardzo OK z mojej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie renderowane bo ślicznie render się prezentuje! Dobry kadr, świetne materiały (materiał skór faktycznie lekko od reszty odstaje ale i tak świetny :D) no i oświetlenie całkiem niezłe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

świetnie wyszło fajny modelik ale to wiadomo bo i koncept super :) render mi się podoba ale jak dla mnie trochę kontrastu brakuje ale i tak 5*

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wresznie :) rewelka ;)

"początkowi fotografowie przesadzają z kontrastem myślac, że tak jest super" -powiedział pewien fajny psor - naszczęście tu nie jest tak "fajnie"

ładna plastyczna pracka choć imo troche płaska przez compo.

 

 

btw masz gdzieś surową wersje ?

 

Powodzenia w kolejnych oby bardziej autorskich i wykraczających poza studyjne rendery ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swietnie wyszlo. Tylko o ile pamietam koncept Biglebowskiego byl identycznie z profilu pokazany, wiec jest troche wrazenie odrysowania. Mam na mysli to, ze biorac pod uwage zmiane narzedzia na 3D, mozna bylo sie pokusic o wykonczenie widoku z innej perspektywy, kamery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetny jest, postpro Biga też mu dobrze zrobiło, może wrzuć koncept autora (za zgodą? :P).

 

Bardzo fajnie że nie żałowałeś mu ostrych kantów w organice- jak na szyi czy szczęce, tylko szkoda że wykonałeś je w jakimś zbrushu (przynajmniej tak mi podpowiada siatka) a nie czystym sdsem, ale to tam mało istotne w sumie.

 

Gratulacje i pozdrawiam.

Edited by Gotham

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rany boskie, wreszcie!!!

 

Gratuluję skończenia.

W pierwszej chwili pomyślałem o ambient occlusion, żeby był mocniejszy, ale szybko mi przeszło, bo praca łapie fajny klimat przez swoją lekką śmietankowość.

 

Extra wyszło, naprawdę, szczególnie że plastycznie to wwygląda inaczej niż wszystko.

 

5* się należy za cierpliwość samą..

 

pozdro łysolu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest yon

swietne! cudowne fiolety :P

podpisuje sie pod tym co Leander pisze. Skoro masz 3d to mozesz to wykorzystac. Teraz wyglada troszke jak kopia konceptu Biglebowskiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko czekolado, ciesze sie ze moglem chociaz troche pomoc :) Dawaj next stilla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy