Skocz do zawartości

Silver Award: Robol


Rekomendowane odpowiedzi

2_2009-09-01-234504_g.jpg

 

 

Hej

Robot wedlug konceptu Biga, zaczety kiedys, robiony jak tylko czas na to pozwolil :) mniej wiecej staralem sie odwzorowac to co bylo na koncepcie + drobne modyfikacje i z glowy dodane to czego na koncepcie nie bylo widac :)

 

Wielkie podziekowania Bigowi za rady, sugestie i za ogromna pomoc przy postprodukcji. Bigu sprawil ze robot w koncu zaczal "wygladac" :D

 

...rowniez pozdro dla reszty chlopakow za konstruktywna krytyke i cenne rady :)

 

aha, soft: 3D studio, vray, photoshop

 

wersja troche wieksza: link

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

KLICEK - dzieki ziom, dzieki za pomoc w ogole , pozdrow Leru i powiedz mu zeby WoW'a wylaczyl :D

 

ttaaddeekk - dzieki, to jesniejsze miejsce na nodze to swiatlo odbite od ogromnych cojones :D

 

Jonasz_Real - dzieki, co do animacji to raczej nie bedzie, sam model byl robiony glownie pod jedno ujecie, stilla tak jak na koncepcie, czesc z elementow przy animacji zachodzilaby na siebie, wiec trzeba by je zrobic od nowa :/ siateczki na dole postu :) sorry za jakosc ;P

 

SWRSC - dzieki stary ;P

 

siatki:

siatka1zg6.png

 

siatka2jr2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz_Real - co do roboczogodzin to ciezko powiedziec, nie jestem w stanie policzyc :/ ogolnie pierwsze boxy zaczalem stawiac dosyc dawno chyba w wakacje, w wolnych chwilach, ale wiele raz odkladalem prace, to praca, to zlecenia, to troche po polsce jezdzilem, chory bylem, itp itd... w sumie niedawno dopiero przysadlem do tego na powazniej. Potrzeba zrobienia portfolio mnie przycisnela ;P

 

Najwiecej trudnosci mialem chyba z zrobieniem dobrego shadera skory co i tak sie nie udalo, uzylem lekko zmodyfikowanego gotowca z vrmaterials.de lecz nie dalo to zadowalajacych efektow. Poprostu kiszka byla ;) To ze skora wyglada dobrze to glownie zasluga postprodukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brumugun - dzieki, ...czy Bigu jest recepta na blade rendery? ..wiesz, nie wiem zabardzo o co dokladnie Ci chodzi, czy to pytanie wynika z faktu ze w tym przypadku praca rzeczywiscie moze byc troche blada/malo kontrastowa? Akurat tutaj Bigu zaproponowal pewien wariant, nie oznacza to chyba ze jesli Ty go poprosisz o pomoc to z twoja praca zrobi podobnie :)

 

Przy tej pracy jesli chodzi o ostateczny wyglad wolalem zdac sie na kogos z wiekszym doswiadczeniem, okazalo sie ze zaproponowane rozwiazanie bardzo mi przypadlo do gustu i postanowilem pociagnac to dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny, ale shader skóry jednak mi nie podchodzi, jest strasznie matowy. Ujęcie z boku też nie bardzo, myśle, że to ujęcie z siatką, z perspektywy byłoby dużo lepsze, a tak to strasznie płasko wygląda. Textury metalowych elementów mi się podobają, chyba trochę z postprodukcją przesadziłeś bo teraz do wygląda jak dobre 2D. Całościowo bardzo OK z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie renderowane bo ślicznie render się prezentuje! Dobry kadr, świetne materiały (materiał skór faktycznie lekko od reszty odstaje ale i tak świetny :D) no i oświetlenie całkiem niezłe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wresznie :) rewelka ;)

"początkowi fotografowie przesadzają z kontrastem myślac, że tak jest super" -powiedział pewien fajny psor - naszczęście tu nie jest tak "fajnie"

ładna plastyczna pracka choć imo troche płaska przez compo.

 

 

btw masz gdzieś surową wersje ?

 

Powodzenia w kolejnych oby bardziej autorskich i wykraczających poza studyjne rendery ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietnie wyszlo. Tylko o ile pamietam koncept Biglebowskiego byl identycznie z profilu pokazany, wiec jest troche wrazenie odrysowania. Mam na mysli to, ze biorac pod uwage zmiane narzedzia na 3D, mozna bylo sie pokusic o wykonczenie widoku z innej perspektywy, kamery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny jest, postpro Biga też mu dobrze zrobiło, może wrzuć koncept autora (za zgodą? :P).

 

Bardzo fajnie że nie żałowałeś mu ostrych kantów w organice- jak na szyi czy szczęce, tylko szkoda że wykonałeś je w jakimś zbrushu (przynajmniej tak mi podpowiada siatka) a nie czystym sdsem, ale to tam mało istotne w sumie.

 

Gratulacje i pozdrawiam.

Edytowane przez Gotham
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany boskie, wreszcie!!!

 

Gratuluję skończenia.

W pierwszej chwili pomyślałem o ambient occlusion, żeby był mocniejszy, ale szybko mi przeszło, bo praca łapie fajny klimat przez swoją lekką śmietankowość.

 

Extra wyszło, naprawdę, szczególnie że plastycznie to wwygląda inaczej niż wszystko.

 

5* się należy za cierpliwość samą..

 

pozdro łysolu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne! cudowne fiolety :P

podpisuje sie pod tym co Leander pisze. Skoro masz 3d to mozesz to wykorzystac. Teraz wyglada troszke jak kopia konceptu Biglebowskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne.

Tylko trochę mi przeszkadza że shader skóry jest o tyle bledszy od blachy, jakoś wygląda jak z innego obrazka.

Też bym prosiła o koncept.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dzieki za komentarze, spalem i dopiero wstalem ;P

mis3k - dzieki

 

Innos - dzieki

 

peter_f - dzieki, pozdrawiam :)

 

mrkrzysiek - dzieki ziom

 

kliment woroszyłow - thx, co do tla, kiedys myslalem o jakims korzytarzu, parze, dymie, rurach, ale ostatecznie odszedlem od tego pomyslu :/ nie wiem czemu ;P

 

krzyhhh - dzieki ziom, czysty render link ...btw, photoshop to potezne narzedzie

 

Eden-3d - thx :)

 

leander - dzieki, tez o tym myslalemna poczatku o innym ujeciu, zaczalem nawet modelowac to czego nie widac np teraz, przy tej kamerze, ale pozniej jakos od tego odszedlem i wszystkie swiatla, scene ustawilem tak zeby bylo jak na koncepcie

 

Gotham - dzieki, co do samego konceptu 2D, to znalezlem go u nas na forum, jest w watku Q&A z Bigiem, wiec linka do watku chyba mozna podac :)

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=48347

co do siatki organiki to jest to polymodeling i TS 2-3x, nie uzywam ZB, screeny sa slabej jakosci wiec moga zmylic, ogolnie jak modelowalem np glowe, staralem sie ja zrobic jak najdokladniej wedlug konceptu, wiec tam gdzie bylo ostro, robilem ostro :)

 

P3ter - dzieki :)

 

misiekhc - dzieki ziom :)

 

makak_ -thx

 

beny - thx

 

Levus - thx, no w koncu udalo sie skonczyc :) pozdro ziom

 

yon - thx, moze kiedys, moze jakies inne ujecie, inna scena, napewno nie teraz :)

 

KLICEK - ziom dzieki, nastepne sie juz produkuja :)

 

Brat kuzyna mojej ciotki - dzieki

 

Hynol - dzieki wielkie

 

Ania - dzieki Aniu, koncept, w tym watku link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! nareszcie skończyłeś :) kawał dobrej roboty i fajny klimat. Bardzo mi się podoba modelling tych częsci ze skórą miejscami wyglądają jakby pod spodem była maszyna.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

swietny robocik , pikne kolorki zarówno te z wczesniejszej wersji jak i te z ostatniego obrazka, ma to swój klimacik pasujący idealnie do stylistyki tej postaci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności