kłapouchy 20 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Otóż jak widać na obrazku tekstura filaru oraz tego co za jakiś czas stanie się dystrybutorem paliwa (muszę skończyć modelowanie) jest rozciągnięta oraz powtarza się. Próbowałem już dodając UVW Map ale nic to nie dało, mieszałem tekstury ze smoke i noise i też nie dawało rezultatu. Mógłby mi ktoś dać jakieś dobre rady? Efekt który staram się otrzymać to stara, zardzewiała, spruchniała stacja benzynowa :] Link to post Share on other sites
Temporal 358 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 To moze oprocz dodawania naucz sie jak to dziala w helpie maxa jest to doskonale opisane. Rade mam taka wez to porzadnie zmapuj zrob sobie w jakims progsie 2 color mapy przerabiajac np zdjecia. 1 color mapka to material kamienia/muru itp a druga to jakis brud. Pozniej zrob maske (teksture w skali szarosci ktora ma robic za informacje o mieszaniu sie jednej tekstury z druga). Teraz jesli to max to tworzysz material blend i uzywasz nasze 3 wspaniale teksturki. Jak dziala blend tez masz opisane ladnie w helpie. Wiec metode ogolna ci podalem a konkretny opis uvw mapa i materialu blend znajdziesz w dokumentacji. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now