Jump to content

Rozciągnięt i mało realne tekstury-Pomoc :]


Recommended Posts

Otóż jak widać na obrazku tekstura filaru oraz tego co za jakiś czas stanie się dystrybutorem paliwa (muszę skończyć modelowanie) jest rozciągnięta oraz powtarza się. Próbowałem już dodając UVW Map ale nic to nie dało, mieszałem tekstury ze smoke i noise i też nie dawało rezultatu. Mógłby mi ktoś dać jakieś dobre rady? Efekt który staram się otrzymać to stara, zardzewiała, spruchniała stacja benzynowa :]

Link to post
Share on other sites

To moze oprocz dodawania naucz sie jak to dziala w helpie maxa jest to doskonale opisane. Rade mam taka wez to porzadnie zmapuj zrob sobie w jakims progsie 2 color mapy przerabiajac np zdjecia. 1 color mapka to material kamienia/muru itp a druga to jakis brud. Pozniej zrob maske (teksture w skali szarosci ktora ma robic za informacje o mieszaniu sie jednej tekstury z druga). Teraz jesli to max to tworzysz material blend i uzywasz nasze 3 wspaniale teksturki.

 

Jak dziala blend tez masz opisane ladnie w helpie. Wiec metode ogolna ci podalem a konkretny opis uvw mapa i materialu blend znajdziesz w dokumentacji.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy