Jump to content

Recommended Posts

telthona: raczej "stara" a nie "stary" heheh :D

Co do pomysłu - chyba skorzystam to ta taśma do najwygodniejszych nie należy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry, pumax XD mogłaś nicka nie zakanczać x-em bo często faceci mają nicki z x na końcu :D kurde, to tylko dziewczyny najwyraźniej mają takie problemy w używaniu tabletów XD ach te długie paznokcie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiec wgrywam kilka rzeczy z projektu Silvernai.

 

Na początek concept arty mobów z lokacji pustynnej, z Kanionu Zapomnianych Słońc :) To takie świetliko-pająki. W teczce Noiproxa możecie zobaczyć jak ten kanion wygląda i jak wyglądają kokony tych owadów: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80018

 

BVRx5.jpg

LomWO.jpg

 

A teraz coś w czym Telthony są dobre - druidki z klanu Inari :) To co jest super w tym wszystkim, to to że miałam kompletną swobodę w projektowaniu przedstawicieli tego klanu :> Poniżej macie:

 

Koncepty głów - fryzury, makijaże, paterny na skórze i elementy we włosach a poniżej koncepty strojów i wizualizacje przykładowych technik jakimi klan się posługuje ^^

 

LECLE.jpg

XOL46.jpg

 

A tutaj portrecik wybranej druidki :>

 

bkyFi.jpg

 

 

PS: super że na forum skalują się już obrazki do rozmiaru posta :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak widzę te zajebiste prace to zadaje sobie takie pytanie ... czy oni sypiają :P ile ci to zajęło czasu ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

faktura farby spłaszcza cycuchy, konsekwentnie by było je namazać taki pędzlem co imituje farbę (w artrage albo painter), kierunki smarowania tworzą bryłę ;P

Ale ogólnie... o Pani! natrzepałaś tego że hoho i jeszcze sporo dojdzie... solidnie i zacnie... jeżeli mi powiesz że to charytatywnie to się pojde od razu powiesze (nie zgłębiłem tematu, nie wiem co to za projekt nie chce mi się guglać stąd pytanie) pozdro, zdolna dziewucha jesteś (a mało takich znam i widziałem, w Polsze ofcorse), pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robaczki słitaśne, aż chciało by się pogłaskać ;) świetnie Ci wyszły.

Druidki też osom, moje ulubione to 5-9 i 17-19, a z kostiumów to hmmm... chyba wszystkie xD sekszą nie ma co.

 

Portret, to wow, nie pasuje mi ten tex na biuście, ale włosy, usta, nos, genialnie namalowane, a te oczy są po prostu hipnatajzyin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow bardzo sie podobaja komercyjne robale i pokazuje tez ze jestes mocna nawet jak jestes poza comfort zone- bardzo profesjonalnie wyszly.Jezeli chodzi o druidki i portret to bardzo "Twoje" co jest zdecydowanie komplementem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostała robotę i jeszcze w dodatku to co umie najlepiej - nie za dobrze Ci Telka? =]. Wywal proszę jak koledzy podpowiadają tą teksturę z portretu. Howgh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalberos, BetiiX, Swieży, Rothbart: dzięki wielkie :>

 

Rotcore: nie umiem używać paintera. jakiś mi sie skomplikowny wydaje. a z kolei ArtRage wydaje mi sie zbyt prymitywny. Przyzwyczaiłam się do większości wygodnych opcji photoshopa i jak zmieniam soft to mnie drażni, że nie ma większości z nich. Z tą fakturką to niestety troche po ptokach, bo pracka już odesłana i w ogóle, ale dzięki wielkie za rady, będę pamiętać o tym przy następnych pracach :D

 

A co do projektu, ha, już niczego nie robię charytatywnie, chyba że dla rodziny lub znajomych. Akurat Silvernai, będzie grą typu MOBA. Ale o wszystkim wszytskim będziecie mogli poczytać na stronce, jak się otworzy 11 :D

 

Pingu: cholera! tak się starałam żeby nie były słitaśne, a i tak sie znajdzie ktoś kto chciałby takiego w domu xD szlag.

z tą teksturą racja, jak zwróciliście mi na nią uwagę, to też to widzę, ale tak jak już wspomniałam "już po ptokach (po gołębiach? XD)" :D zatwierdzone i wysłane.

 

Mellon: dzięki za miłe słowa :) Właśnie staram się robić różne rzeczy, żeby się rozwijać, ale od czasu do czasu trafia sie coś takiego.. to człowiek aż sie cieszy przy tym komputerze jak debil :P

 

Emmilius: zawsze może być lepiej, hehehehe XD

 

a, adres stronki:

 

WWW.SILVERNAI.COM

Edited by telthona
dodanie adresu stronki

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha a ja co nieco wiem o tym projekcie, ale nic nie powiem xD

gratulejszyn tobie i noiproxowi fajnie się rozwijacie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osz ty, pochwal pajączki Telki, a pokarze pazurki :O hehe

 

Nic nie poradzę D: mam słabość do stworzeń z oczami jak koraliki... http://mail.zicom.pl/~mwieckowicz/tarantula.JPG

no chyba, że to coś mnie obrzyga, jak obrzyga to tłukę, aż zatłukę ÒnÓ

 

Nie przejmuj się i tak budzą grozę :P, obrzydliwych robali jest na pęczki w grach, ładnych mało... a szkoda xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superasnie. Podoba mi sie, ze operujesz w konceptach ksztaltami skupiajac sie na projekcie, a nie babranie w efekty. Z pewnoscia swoja role spelniaja, bo sa czytelne, chociaz czasami chcialoby sie jakiegos bardziej hardkorowego pomysla tam wrzucic - wyciagnac ile sie da z historii tych druidek i wprowadzic wiecej elementow utozsamiajacych je ze swoim miejscem zamieszkania. Kilka szmatek narzucone na rozne sposoby nie do konca do mnie przemawiaja. Chociaz sa to bardzo eleganckie i atrakcyjne szmatki;) Moznaby tez pokazac jeden najbardziej wyczapisty koncept bardziej skonczony. Dobrze sie prezentuje wtedy calosc jako etapy dojscia i mocne BAM na koniec. W portrecie laski swiatlo troche malo konsekwentne. Nie jestem pewien czy jest mozliwe by dostala tak swiatlo na szczeke (pewnie wlosy by przeslonily). A to nawet nie chodzi o konsekwencje co bardziej wywazenie swiatlocienia na twarzy - czy tak mocne podkreslenie jej szczeki slusznie odciaga uwage od oczu? Strasznie sie odcina od malarskosci tekstura plaszcza i spinek. Wrazenie ogolne projekty Silvernai wywolaly u mnie bardzo pozytywne. Stworzyliscie z noiproxem intrugujacy swiat i jestem ciekaw co z tego dalej wyjdzie. Mam nadzieje ze nie bylem zbyt czepialski;) Pozdrawiam serdeczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz dzięki za komentarze :)

 

Artozi: chętnie wgrałabym bardziej podkończone prace z projektu Silvernai, ale coś ciagle tej strony www nie uruchomili, więc ja poczekam do premiery stronki, i pokażę więcej rzeczy :) Oczywiście zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, może to światło na szczęce wstawiłam już tam na siłę, żeby portret był ciekawszy. Następnym razem będę bardziej ostrożna, obiecuję :D I oczywiście, nie byłeś zbyt czepialski, właśnie brakuje mi dobrej krytyki, mam wrażenie że tu na maxie traktują mnie wszyscy ulgowo XD

 

A tak w międzyczasie up z innego projektu przy którym pracuję. Gra karciana w realiach fantasy, nazwana Racial Wars. Pokazuję Wam na razie tylko tyle ile mogę. Generalnie sporo się tego nazbierało :) Projekt jest ciekawy, niebawem uruchomią stronkę oficjalną, na razie można poczytać co nieco na wordpresie lub na stronce Wydawnictwa Pentakl.

 

MTlym.jpg

 

mh5Y8.jpg

 

mJnEC.jpg

 

vYdux.jpg

 

6VeBy.jpg

 

pc0jo.jpg

 

3L97I.jpg

 

fhRVs.jpg

 

zqLmP.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pierwszym ten chłop ma strasznie sztywną pozę i nieuzasadnione rim lighty w niektórych miejscach. Nie podoba mi się tez dolna część obuwia. Podłoga mimo że ma pęknięcia wynikające z użytej tekstury itd, to wygląda na gładką i wyglancowaną jak to sugerują odbicia światła - chodzi głównie o te miejsce między nogami, jakby był tam jakiś blur(?) Cienie pod nogami, nie wiem czy nie są za mocne, wszakże gość dostaje jakieś światło też od przodu więc teraz kwestia, które źródło jest silniejsze.

 

Babki z 2,3,4 - ma się wrażenie jakby wszystkie miały twarze odlane z tej samej formy, z lekką podmalówką.

 

Oko - można by wyciągnąć nieco ładniejszy blik na nim.

 

Ze smoków to na tym szarym, wszechobecne światło z ognia ma prawie znikomy wpływ (poza rim lightami) na jego kolor. Na moje oko, to ta jego szarośc powinna chyba nieco uderzać w cieplejsze tony.

 

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha, widzisz Zin, gdybym ja to wszystko mogła zrobić tak jak JA chcę, to pewnie wyglądałoby lepiej :) jednak przy robieniu tego typu ilustracji, trzeba pamietać o zachowaniu pewnego kanonu, o czym non stop klienci mi przypominali. Chodzi o to, że jak maluję czarnego smoka, to cóż, musi być czarny. Ale nie za bardzo, bo w druku bedzie za ciemny. A jak zrobie odbicia kolorowe, to ktoś może go pomylić ze smokiem czerwonym... etc etc bardzo dużo tego typu ograniczeń jest.

 

Co do ilustracji z elfkami - to było zamierzone, ja po prostu zrobiłam dwie ilustracje z jednej twarzy, co z resztą widać. Wampirka natomiast jest bardzo starą ilustracją którą Pentakl po prostu ode mnie kupił.

 

A wampir troche sztywno stoi bo miał być w reprezentacyjnej neutralnej pozie. Ze wszystkimi uwagami sie zgadzam. Na poczatku był znacznie ciemniejszy, kazali mi go rozjaśniać bo za ciemny wychodził w druku :)

 

Ale wielkie dzięki za korektę :> człowiek ciągle się uczy. ciągle. i zawsze jest coś, co możnaby zrobić lepiej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
jednak przy robieniu tego typu ilustracji, trzeba pamietać o zachowaniu pewnego kanonu, o czym non stop klienci mi przypominali. Chodzi o to, że jak maluję czarnego smoka, to cóż, musi być czarny. Ale nie za bardzo, bo w druku bedzie za ciemny. A jak zrobie odbicia kolorowe, to ktoś może go pomylić ze smokiem czerwonym... etc etc bardzo dużo tego typu ograniczeń jest.

 

 

ja to nazywam brakiem umiejetnosci,ale zwał jak zwał...

Sory za szczerosc ale takie tlumaczenie jest hmm naiwną wymówka dlaczego wyszlo tak a nie inaczej.

 

Pozatym fajnie,widac postep, chociaz mozna sie czepiac ze kobiety w twoich pracach to klony tej samej modelki po lekkiej charakteryzacji. Zin ma po prostu racje i tyle;]

 

pzdr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, kobitki fajne jak zwykle a jeśli chodzi o smoki to miałbym taką ogólną uwagę. Myślę, że dość plastikowo i mało ciekawie wyglądają bo są one zbyt... "precyzyjne". Kolejne łuski, elementy na rogach, pazurach są zbyt identyczne, zbyt jednolite. Włosy w tym złotym są zupełnie płaskie że nie wspomnę, że poza jest dość nieszczęśliwa, choć dobrze się komponuje. Wrzucam OP. Nie mówię, że jest jakoś lepiej czy coś ale może łatwiej będzie skumać o co mi chodzi. Do tego światłocień by się przydał, żeby bryły lepiej grały....

 

aemhk3.jpg

 

-J

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde super up telthona, robisz wrażenie.

Tylko więcej takich upów, coś czuje będzie thumnail na głównej ;>

Jakkas zrobiłbyś upa, czekam na Twoje pracki jak dzieciak na gwiazdke.

Edited by Swiezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

JakkaS!!!!!! Jaaaaa! Oczywiście że jest lepiej! Ale Ty jesteś super, dzięki dzięki wielkie za overa, cholera, teraz widzę że ta pracka miała potencjał żeby być znacznie znacznie lepszą, cholera, przy następnych smokach będę próbowała wprowadzić te uwagi w życie. czemu tak dobrych nauczycieli jest tak mało? :D jeszcze raz dzięki :) :D

 

Ten over równie szokuje co mobilizuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

telthona, bardzo mi sie podobaja ostatnie prace. Ciezko sie przyczepic bo swoja role spelniaaj rewelacyjnie. Jest detal, swiatlo, projekt ubioru. Brawa z mojej strony jako widza i gracza. Po prostu jakbym zobaczyl takie cos w w grze to bym sie usmiechnal i gral dalej usmiechniety;) Tym razem portrety nie maja zbednych bajerow, prace zbalansowane ale mogloby byc ciutke lepiej. Wiesz, z punktu widzenia drugiego rysownika nie odbiorcy, co czesto mi knoci radosc z ogladania cudzych prac. Nie znam historii, ale twoje pozy moglyby byc duzo bardziej emocjonalne - i to tez nie blad, co raczej niedosyt. Facet stoi, laska wyprostowana jakby nosila pajaczka i do tego wykrzywiona w kadrze. Dalej tez by sie chcialo ciutke czlowieczego zycia. Z punktu widzenia warsztatu dla mnie rozwijasz sie w zastraszajacym tempie i tak trzymac:) Jakkas pieknie ukazal jak mozna ozywic jedna z twoich prac, dodajac naturalnosci, asymetrii oraz urozmaicenia plaszczyzn. Najgorsze jest to ze jego kilka mazniec to nie kilka minut w photoshopie a kilkaset godzin poszukiwan tej wlasnie subtelnosci, ktore czynia prace wiarygodna w gestach i klimacie. Swietna robota dla obydwoch bohaterow tejze strony:]

 

Pozdrawiam

Mateusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

JakkaS Nie mogę sie napatrzeć na tego overa, masterpis! ;d

Tethlona, mimo, że odwaliłaś kawał dobrej roboty, szczególnie z babeczkami, to jednak pozostali mają racje. Myślę, że zbyt na siłę chciałaś wszystko pokazać/wyrenderować a całość się poprostu przegadała. Jak patrze na siedzącego złotego smoka, mam wrażenie, że wcale go tam nie powinno być, bo tło mogłoby stanowić osobny obrazek. Ale jak mówię świetna praca i mam nadzieję, że okaże/okazała się równie owocna, powodzenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy