Jump to content
Guest Morte

DWIV -3d- Morte

Recommended Posts

Guest Morte

Matys ale ja retopologie robię w blendku...

Posiedziałem chwile i póki co ma coś takiego- trzeba jeszcze w blendziu poprawic mesha tu i tam ale ogólnie chyba jest ok.

47732082.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

joł pipol!

Znalazłem trochę czasu i zmieniłem ciut koncepcję.

12381389.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

hmmm....

no dobra a co sądzicie o takim pomyśle:

12624092.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mojem skromnem zdaniem lewa rączka super a prawa nie pasuje.Rogi bym mu do głowy przymocował a nie do czapki, którą bym w ogóle wywalił. Chociaż jak na to patrze to widzę uruk hai z Władcy pierścieni więc moje wyobrażenia są nieco oklepane:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super klata! Twarzyczka też rządzi i jak dla mnie szkoda ją przykrywać maską ; ]

Jego lewa ręka jest o wiele lepsza od prawej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imo klata wcale nie wygląda na masywną (ani na opiętą skórę na kościach, zapewne taki zamiar miałeś, ale to jeszcze nie to:) ), jakby Ci się chciało powalczyć z nią jeszcze np. może miękkim inflatem, żeby dodać nieco "ciała" tym mięśniom?

Bo teraz jest dość płasko, wcale nie muskularnie, wygląda jakby miał płaskie deseczki pod skórą. Popatrz też na żebra są po bokach takie pękate i wystające, wchodzą mu pod pachy, mojego oka to bynajmniej nie cieszy..

 

Obojczyki wyglądają jak naklejone patyki, powinny nieco chować się pod skórę w okolicach ramion, lub jeśli nie (no bo to jakiś demon, więc może mieć przeróżne deformacje), wychodzić z ramion w postaci zaostrzonych kości?

 

Przyłóż się bardziej do musculatury skóry. Jak już zrobiłeś detal, to nic nie szkodzi potraktować go gdzieniegdzie bardzo lekkim i miękkim standard brushem, lub inflatem (lecz z inflatem ostrożnie, szczególnie w miejscach gdzie są zmarszczki bo można łatwo zepsuć, stosuj go raczej bardzo lekko na większych powierzechniach lub dużym brushem).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

no to jedziem:

lucek91-na dłonie nie patrz, bo ani praw ani lewa nie wyglądają jak powinny w następnym upie pokaże(o ile będzie). Rogi nie są przyklejone do czapki tylko czapka jest niejako organiczna i ma rogi w zamyśle obrastać. Skojarzenia z uruk hai bardzo sie bałem i chyba jednak to znak ze trzeba by to przemyśleć jakoś mocniej.

Pumba-dzięki, co do rączki patrz wyżej.

Krzys!3k-nom z hełmem tzra pomyśleć choć raczej mam zamiar go utrzymywać właśnie w prostych minimalistycznych formach.

Levus-huh, dzięki za wyczerpujący komentarz. Imo to on wcale nie ma być jakoś strasznie napakowany czy masywny. Jeśli juz mowa o mieśniach klatkoi piersiowej to w ostatnich updejtach starałem się z tych mięśni zrobić raczej jakąś formę chitynowego pancerza przykrytego odrobiną mięsa i skóry- penie stąd skojarzenie z deseczkami.

Te zebra- no faktycznie na ostatnim ciut przesadziłem, dziwnie to wyglada.

Obojczyki- w planach maja tam takie kości wyłazić i dlatego tak mocno je wyeksponowałem, może nawet za bardzo.

Musculatura skóry- nie do końca rozumiem pojęcie samo w sobie(rozwin?), ale popróbuję to poprawic.

 

A tak po prawdzie to tracę zapał do tego modelu, konceptu, znowu zabiło go to ze za szybo chciałem wchodzić w detal, pokazywać pomysł(który jak widzę po postach jest dość nieczytelny) a zbyt mało skupiłem sie na mocnych fundamentach i teraz to wychodzi.

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli juz mowa o mieśniach klatkoi piersiowej to w ostatnich updejtach starałem się z tych mięśni zrobić raczej jakąś formę chitynowego pancerza przykrytego odrobiną mięsa i skóry- penie stąd skojarzenie z deseczkami.

 

Musculatura skóry- nie do końca rozumiem pojęcie samo w sobie(rozwin?), ale popróbuję to poprawic.

 

Hm, no może to średnio trafione określenie, no ale ciężko trochę przekazać co mam na myśli, ale spróbuję.

Chodzi o to, że skóra ma pewną grubość, masywność, nawet jeśli nie ma mięsni pod spodem, tak jak piszesz o pancerzu.

Gdy opina się na czymkolwiek, mięśniach, kościach, płytkach, powinna sprawiać wrażenie właśnie takiej mięsistej, żeby nie wydawała się oblepiającym papierem/folią, prędzej cienką warstwą gumy.

 

Czasem lepiej gruby detal, tak jak żebra czy obojczyki dodawać po zrobieniu tego drobnego, tj, najpierw robisz zmarszczki, fakturę, noise, pory itp, potem dajesz za pomocą miękkich brushu ścięgna, kości pod spodem czy też żyłki, popróbuj, może załapiesz o co mi chodzi.

 

Jeszcze inaczej, niech skóra będzie czymś innym, niż to co znajduje się pod nią, mam nadzieję, że da się to zdanie zrozumieć:)

I zapewne dążysz to takiego efektu.

 

Tu jest całkiem sympatyczny przykład:

http://www.artbylowis.com/gallery-3d-anubis.php

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Trza było napisać ze skóra nijak na napiętą nie wygląda i bym skumał:) Przykład może i sympatyczny ale ja naprawdę nie cierpię tego matcapa.

Wszyscy teraz dodają takie grungowe ramki to se pomyślałem ze też spróbuję- czyszczę ten mess na klacie i dodałem naramienniki- trzeba będzie dodać jakiś bitewny detal i takie tam.

21563334.png

Pozdrawiam! Aha ma ktos jakieś rady co do rzeźbienia rogów? Bo amm z tym duze problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz naprawdę spoko wygląda będzie jakiś lepszy detal na rękawicach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morte za duze te lapy...... na moje kaprawe oko mozne vertykalnie o 1/3 zmniejszyc. Te frontowe rogi tez sa nijakie:( Moe je wykrecic do przodu jak u barana czy cos.... teraz takie badyle stercza.

Warto tez na dole miesnie klatki piersiowej do przodu uwypuklic. Teraz plaska na maxa jest. A i sutkow brak:]

 

No i mala inspiracja: http://i245.photobucket.com/albums/gg75/soda1973/hkupdate2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morte czy on nie ma za długich przedramion w stosunku do ramion? Tak tylko sie czepiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Davegraph, lucek- fajno ze się wam podoba, detal ma być.

 

Soda- no to ja mam jakieś zboczone oko bo takie wielkie łapsak bardzo mi się widzą.To samo z klatą. A co do inspiracji- aleś przywalił, na wieczór mnie tak zdołować... za sto lat takiego poziomu nie osiągnę. Skad ten facet się wziął?

edit:-> ah no sutków ani pępka nie będzie to jest demon a nie ssak.

Tomala- no ma, ma. Bo ja lubię takie niedługaśne ramiona. i dłonie duze.

 

Ale pokornym trzeba być, nie ja mam zawsze racje. szybko skróciłem przedramiona, zmniejszyłem dłonie, uwypukliłem klatę, wykręciłem rogi - lepiej?

W tym kierunku się udawać?

23404637.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMO z tymi "złymi" rękoma wyglądał lepiej :D:D w końcu to demon musi mieć pojechane krztałty on pochodzi z innej sfery i nie można sie kierować ludzkimi proporcjami :P taki wydłuzony byłby ciekawszy.

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak zobaczyłem poprzedni progres też od razu pomyślałem że za duże łapy, no ale jak patrze na tego ze skróconymi to wygląda imo gorzej,ale lepiej będzie można to ocenić jak pokarzesz całą postać z nogami.

co do rogów lepiej jest ;)

Edited by krzys!3k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam uwazam, ze po poprawkach jest lepiej:P Zwlaszcza rogi!

Mr Kite to wymiatacz z polycountu, kolo jest niesamowity, nie chodzi o modelowanie, ale o pomysly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

ta modelarsko to on nie wymiata rzeczywiście.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

te rekawice zbyt sauronowe czy tam nazgulowe jak dla mnie

wygladaja jakby go troche przerastały

moze jak dorobisz nogi bedzie mozna prawidlowo to ocenic

 

co fajne to na pewno te ząbki wyłażące z klaty

 

zrobilem ovp jak wyobrazałem sobie ramiona patrzac na koncepty z poczatku

 

takie bardziej rozstawione ale chudsze, bez mocnego tricepsa i przedramie nieco krotsze jednak

 

http://img4.imageshack.us/img4/516/morteovp.jpg

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

dzięki lukaszu za overpainta, ja osobiście inaczej to widziałem choć podczas tegorocznej dominance war przekonałem sie ze żaden ze mnie disajner... Więc zapewne racja leży po twojej stronie.

 

Niestety nie ma chyba sensu z tym walczyc dłuze czyli(raczej) ostatni updejt...

53132937.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morte zdejmij ten czepek i bedzie dobrze:] Rob teksturke i juz. Jest wpozo, Podoba mi sie Twoj styl modelowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacne - podoba mi się sukienka:) A ten chełm mi jeszcze bardziej przypomina Uruk hai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, fajnie Morte :> Wery gud :) Zajeżdża mi trochę Lotr'em ^^ Góra od Berserkera a rękawice od Saurona :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy