Jump to content
Guest Morte

DWIV -3d- Morte

Recommended Posts

bardzo mi sie podoba Morte... wiesz, ja bym nawet nie zdejmowal tej maski, budzi we mnie ciekawość.

Zawsze możesz zrobić na nim ciekawa teksturę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Dzieki za miłe słowa chłopaki, zagrzewaja do walki:) Jako ze sleeping is just an excuse not to finish(czy cos) zarwałem troche nockę i triszkę posculpciłęmi pomodelowałem.

Do deadline'a chyba sie nie wyrobie, no zobaczymy...

Żeby nie było- żadnego dużego miecza nie będzie, sama pochwa.

20575731.png

wracam do fizyki:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajesz, dajesz. Pij tusipect, bierz amfe, wkladaj zapalki miedzy powieki, ale skoncz ten model. Po smierci sie wyspisz.

Fajnie szmatka wyszla, cialo tez jest git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plutko dobrze prawi ja juz w pracy zapijam kawe tigerem i tigera kawą :D:D Chociaż ze mnie przykładu nie bierz lepiej, bo mature z leksza olałem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

hehe dzięki:)

ETA-z ciekawosci gdzie pracujesz? Jakoś w przemysle czy ot tak zeby grosza dorobic?

 

No a teraz potrzebna pomoc forumowiczów, bo ja do kolorów niezbyt mam oko... Taki pierwszy schemacik barw nałożyłem, co o tym myślicie? Wszelkie sugestie/ overpainty mile widziane.

47899364.png

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imo kolorki fajne tylko ta skóra mi by się dużo jaśniejsza widizała :D

 

Co do pracy to w agencji reklamowej indesigny ilustratory i inne photoshopy mało ambitne projekty głównie dla lokalnych odbiorców :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morte, popraw koniecznie te ramiona i klatę przynajmniej tak jak Ci Łukasz narysował, przecież to parę pociągnieć movem i będzie git, a teraz ma klatę wąską jak chomiczek, szczególnie gdy wziąć pod uwagę jeszcze żebra pod spodem, zobacz jak Ci kontur "zakręca pod pachę", straszne.

 

Stopy nieładne jeszcze, zbyt ludzkie jak na takiego drania, za mało wymodelowane uważam, nie mają masywności, są jak flaki.

 

Szmatki jak to szmatki, szału nie robią, mogłoby być gorzej, szmatki są trudne i jak sam się nie nauczysz to nikt Ci nie wytłumaczy jak je zrobić:p

 

Czepię się jeszcze tej zbroi, wszystko fajnie, ale jakbyś ją wzbogacił detalem może? Jakieś zawijasy? Bo teraz to takie proste płytki i nic więcej.

 

Skin jednobarwny to niewiele można powiedzieć, model bardzo ponury, na tym ostatnim obrazku wygląda jakby się przyczajał w okolicach jaskiń:D

 

No ale jadziesz dalej, kończ go koniecznie!

 

Tiger jest niezdrowy i powoduje delirium:D

I ma z d...py butelkę:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Nad stopami posiedzis ie jeszcze, zresztą póki co jedyna dobrze widoczna na górnym obrazku to nieruszana jeszcze była. jakieś detale na zbroicce dojdą aczkolwiek raczej chciałbym utrzymać ja w takiej surowej formie.

Szmatki zgodze sie szału nie robia, ale wydaje mi się ze wychodzi już coraz lepiej i jak zam zauważyłeś ćwiczyć trzeba.

Ale na prawdę nie wiem o co chodzi z tym konturem i klata- rozwiń jeśli mozesz bo aj głupi chyba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to mi chodzi:D

94282135.jpg

 

Łukasz Ci to też obrysował wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dawno tu nie zaglądałem ale widzę idzie spoko ! Kolorki takie trochę szaro bure może pomyśl nad jakimś żywszym akcentem, tak ogólnie to kolory bazowe zrobiłbym trochę jaśniejsze i dopiero potem ściemniał/cieniował.

aha no i ja bym nie robił go w masce, no chyba że tamta to testowa u góry.

pozdro i powodzenia dalej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

praca wre-lepiej?

muszę jeszcze te nogi i stopy poprawić... szpony dodac... ech mam nadzieję ze przedłużą termin:/

10213245.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladny modelik. Szczegolnie dobrze komponuje sie z ta pochwa na plecach.

 

Co do barw to na razie ciezko powiedziec. Zroznicuj troche kolor np. skora wydaje sie cienka wiec moze w niektorych miejscach zabarwiać sie bardziej na kolor krwi czy tam kości. Moze jakies przebarwienia od brudu albo kamuflażu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest User190

You're my hero :) Pieknie Ci to idzie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

obojczyki bym poprawił, proporcje długości ramię-przedramię się nie zgadzają. Klatka piersiowa i plecy są jednakowej grubości, ja bym mu zrobił tzw. motyle i poszerzył plecy i ramiona bo tak jak teraz wyglądają dosyć mizernie.

a żebyś już całkiem olał mój komentarz to dodam że stopy są hmm bardzo słabe.

 

co do gęby to wygląda jak taki szeregowy tłuk. Jak dla mnie śmieszna wyszła ta twarz, trochę brakuje mi tutaj charakteru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest User190

Szczery, chyba trochę jednak przesadzasz - zły dzień?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodaj motyle na plecach, i stopy popraw reszte cycuchno fajnie :D:D Też tka chce umieć modelować :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurcze zaczynam miec wrażenie iz im glebiej wchodzisz w ten model tym gorzej to wyglada, model traci bryle, charakter, klase... nie czytalem wszystkich postow ale rady levusa i chodzby szczerego kolegi warto wziasc pod uwage...

od siebie dodam ze material szmaty wyglada lipnie i ogolnie wszystkie elementy ubioru sa bez pomyslu(a z broja thannks to Grasetti:P), elementy zbroi plytowej niemaja jak sie skladac w tej formie:]- to przechodzi w masowych modelach do gier ale w DW wszystko musi byc zapiete na ostatni guzik i kazdy nit dobrze uzasadniony;P,

przemysl prosze bardziej eqłipment dla tego pana:)...np jak w sredniowieczu mocowano pochwe do pasa by 'niemajtała' sie w czasie walki:D itp... gosc ma byc maszynka do zabijania wiec wszystko co przy sobie ma mu w tym pomagac a nie byc na pokaz:)

pozdrawiam i trzymam kciuki:) niemam watpliwosci ze jest potencjał

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

huh trochę komentarzy to odpowiem może..."

F/X- Dzięki, fajnie ze się podoba. Texturing ze tak powiem in progress wiec jeszcze sie będziemy bawić.

[email protected]ęki dzięki:)

 

Szczery- Czasem Cię człowieku nie rozumiem. Może nie powinienem zaczynać od tego zdania bo naddaje ona negatywny, kontratakujący wydźwięk mojej wypowiedzi. Ale jednocześnie jest wyjściem do dalszego wywodu.

Cieszą mnie te porady co do proporcji , są pomocne i jak najwięcej ich. Zreszta przy samych proporcjach to ja się wygłupiłem bo włączona jest perspektywa Zbrushowa ,a z tym długim mieczyskiem zachwiała się i nie wygląda to za dobrze. O stopach sam wiem, zresztą pisałem o tym. Co do twarzy po prostu sie nie zgodzę, aczkolwiek z tym szeregowym możesz mieć troszkę racji. Szkoda tylko ze dopiero teraz napisałeś o tem. Czemu Cię nie rozumiem- po co ta sentencja o olewaniu twojego komentarza? Akurat jak mam swój wątek i pracuje nad czymś cenię krytykę i staram się ją uwzględniać. A czemu dodałeś słowa o olewaniu- powtarzam nie rozumiem. wydają mi sie nie potrzebne i w pewien sposób ofensywne

 

Kirian- Przyznam, ze jak zobaczyłem ze napisałeś tutaj, klikając w link pomyślałem: 'No, Kirian mi pojedzie'. Mam dość mieszane uczucia do tego co mi tu napisałeś. nie zgodzę sie co do utraty charakteru, bo z jednej strony nie wydaje mi się by postać jakoś takowy utraciła( przy założeniu ze na początku jakiś tam miała), a poza tym nie wydaje mi sie do końca zasadnym ocenianie charakteru postaci przy wipowym obrazku z pracy nad teksturą.

Ubiór - też nie do końca sie zgodzę, może wynika z to ze ja mam w głowie historyjkę tej postaci, którą niedługo postaram się tu zamieścić. A że zbroja a'la grassetti - co to zmieni jak powiem ze nie wzorowałem sie na nim? są podobne elementy, a co do samego grassetiego nie podoba mi sie to co tam wrzucił. Co do ruchomości zbroi i ze każda nita musi mieć sens itd.: Moim zdaniem jest dokładnie odwrotni- ma wygladać dobrze- Imrod teoretycznie nie może kroku zrobić a jednak wygrał DW3. jakbym robił średniowiecznego rycerza to bym tak nie postąpił. Wniosek: nie będę już zmieniał ekwipunku i nie wynika to z tego ze olewam to co mówisz ale do końca DW nie zostało wiele, ja mam maturę i jeśli chcę skończyć muszę iść na uproszczenia.

edit>ah no i o co chodzi z tą szmatką ze sculpt słaby czy tekstura/matcap?

 

uff. ale wylewny jestem dzisiaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zastawiałem czy to pisać ale dodam tylko że brakuje mi tu tali, tak jakoś kwadratowo ten tors wyszedł, szczególnie po ostatniej poprawce, jakby się przyjrzeć rysunkowi Łukasza to tam była ładnie zaznaczona talia, miednica była węższe niż klatka itd

co do twarzy to może lepszy charakter byłby jakby dodać mu ją bardziej wąska i smukłą. tyle od mnie, pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

dawno nic nie wrzuciłem, po długich walkach z retopo(gdyby w blenderku można było jakoś sensownie ustawić przenikanie obiektów byłoby chyba najlepszym jakie widziałem-cały editmode w moich rękach i do tego możliwość retopologii.. ale tak sie nakląłem na te przenikania ze chyb zdecyduje się na zakup 3dcoat i jego retopologii.

Póki co 7498 trisów, zapewne dodam trochę an spódniczkę ,żeby się nie rozciągała przy pozie, a reszta pójdzie na broń i efekty.

lowpoly1.jpg

jakieś uwagi?- właściwie jeszcze mogę pooptymalizować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozna optymalizowac, ale nie przesadzaj, zeby Cie te kanty nie zabily, na pierwszy rzut oka wszystko ok, troszke wiecej podzialow przydaloby sie na sukni, ale w zasadzie bez przesady, gon stary bo czasu coraz mniej.

trzymam kciukensy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodaj troche tri na szate i bedzie git.

 

Probowales retopologi w zbrushu? Ja uzywam zbeushowskiego retopo do 90% modelu i naprawde daje rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

no dzięki chłopaki,ale muszę przyznać ze ten drań robił najwięcej problemów w mej karierze... Normalnie szło jak krew z nosa pod górkę, krzaczył sie blender, krzaczył sie zbrush, krzaczył się xNormal. Ta normalka, ma jeszcze trochę artefaktów, ale myślę ze łatwiej i szybciej będzie mi je poprawić w szopie, niż walczyć na siłę z wypalaniem. Jednym słowem nie jestem zadowolony jeszcze.(aha- AO niezbyt wyraźne bo ze słabymi ustawieniami wypalane, finalną jeszcze przepalę(dziś wieczorkiem zapewne)

18realtime.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam nie widzie zadnych artefaktow. Dajesz dalej bo czas goni ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy