Jump to content

Recommended Posts

Witam

Przedstawiam wizualki nad którymi ostatnio pracowalem, jest troche babunów i prawdopodobnie jescze bede cos tworzył z tego osiedla. ale pokazuje i daje do oceny:)

 

pozdrawiam.

 

my.php?image=ozowa01.jpg

ozowa01.jpg

ozowa02.jpg

ozowa03.jpg

ozowa04.jpg

 

 

Edited by grzegerz
Link to post
Share on other sites
Brakuje tego czegoś...

 

... np. konstruktywnych uwag

 

grigoriob

 

Całkiem ładne. Jedyne co mnie razi (ale to mój fetysz) to monochromatyczne oświetlenie. Cienie wpadające w błękit i żółte światełko nadałoby życia. A, i jeszcze render osiedla wygląda trochę jak makieta

Link to post
Share on other sites

Ładnie, szkoda że zieleń jest taka ciemna...smutna, "mało zielona", ale to przez oświetlenie które jest strasznie zgaszone. ;)

 

ludzie i samochód na 2 renderze ładnie się komponuje, ogólnie jest git

Edited by !Ewert
Link to post
Share on other sites

jest bardzo fajno, brakuje nieco kontrastu światło / cień - moim zdaniem obrazki zyskał by znacznie gdyby cienie były nieco ciemniejsze - poza tym wypas.

 

Podoba mi się trawnik, ale cos dziwnego z nim jest takie ciemne paski jak się przyjżeć.

 

moim zdaniem bardzo udana prac ogólnie.

Link to post
Share on other sites

Witam

 

lukasz3d - dzieki:) ten refleks to taki smaczek:P

plasti- dzieki wielkie:)

Filip- :) dzieki, tak kontrast jest słaby ale to dlatego ze wszystko musi byc widac po wywołaniu nie chcialem zeby były jakies ciemne plamy.

Użytkownik - hehe zawsze czegos brakuje nigdy nie jest idealnie, a te wizuale sa przecietne raczej jednakze czysto komercyjne a'la inwestor :D

voyager - dzieki, co do oswietlenia to byl taki zamysl zeby nie bylo kolorow za duzo nie potrzebnych by potem w wywoływaniu nie okazalo sie ze wszystko swieci jak jazeniówka, ale masz racje. co do widoku z góry moze sie tak wydawac bo nie zdazylem terenu w okolo dorobic.

!Ewert dzieki, hehe no zielen zgaszona celowo, poczatkowo byla bardziej zielona, żywsza ale jak zrobilem probny druk to była porażka biła po oczach nierealnościa, i jescze to zalezy na jakim sie monitorze oglada, ale po wydruku te wizualizacje wygladaly bardzo fajnie buuuzo lepiej niz na monitorze:)

Loki - dziekuje:) z trawnikiem to wlasnie zauwazylem moze to jakis plad tilingu disp mapy:/

trosiek-dzienks:) z tym samochodem to niezla historia poczatkowo nie mialo byc samochodu by nie pokazywac ze po tej drodze zapierdzielaja auta jak na autostradzie, ale pozniej sie okazalo ze musi byc jakis samochod wiec musialem cos wkleic bo wizuale byly juz wysmazone i trzeba bylo wywoływac:P wiec google i do przodu. No drzewa sie powtarzaja hehe niestety nastepnym razem moze troche lepiej to popchne:)

 

dzieki wszystkim za komentarze.

sadze ze wyszły udane, jest pare niedociagniec lecz chyba calosc jest dobra. Pierwszy raz wywoływalem je w fotolabie i powiem szczerze ze to jedyna słuszna droga do druku jakosc jest powalajaca musialem rendery czyscic z najmniejszych skaz z powiekszeniem 200% bo bylo widac najmniejszy detal, takze kolory wychodza swietnie:) jest co prawda to drozsze ponad dwukrotnie od druku z wyklego ale o niebo lepsze.

 

Pozdrawiam wszystkich

GB

Link to post
Share on other sites

Podobnie jak poprzednicy myślę, że posprodukacja dużo dałaby tym obrazkom, bo naprawde są bardzo zgrabne - tylko własnie trochę mdłe w odcieniach i kontraście.

 

Podoba mi się trawa - to jakas darmowa teksturka? Nie wiem co robie zle - może używam zlej mapy displ, ale nigdy nie chca mi wyjść takie drobniutkie ździebełka. Zdradzisz swój sekret? :)

Link to post
Share on other sites

d.b zagadaj na GG to opowiem ci o trawce

indian dzieki hehe:)

Dunablaster osiedle to efect wspołpracy dwoch biur projektowych z warszawy i z łodzi, ja wspołpracowałem przy projektowaniu elewacji, i oczywiscie wykonałem wizualizacje, a osiedle ma powstac w łodzi.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy