Jump to content
Sign in to follow this  
wiciowy

workflow przy rozkładaniu UV samochodu

Recommended Posts

Witajcie, jaki jest najwygodniejszy/najczęściej stosowany workflow przy rokładaniu UV samochodu? Albo po prostu jak Wy to robicie? Czy powinno się robić jak poniżej opisałem, czy są jakies inne podejścia bardziej efektywne przy mapowaniu samochodów? Software w zasadzie dowolny (najchętniej 3ds max lub XSI).

 

1) flatten mapping na całym obiekcie - dostałem dużo rozczłonkowanych elementów

2) ręczne żmudne sklejanie tych elementów w większe, całościowo bardziej sensowne grupy

 

Lub

1) najpierw zaznaczenie grupy faces, które chcę rozłożyć

2) planarne mapowanie (?) dla tej wybranej grupy

3) powtarzamy czynność dla kilku grup faces, które tworzą nam jakieś sensowne grupy np. bok auta

3) zabawa w doklejanie do tych już rozłożonych większych grup tego co pozostanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy