Jump to content

Recommended Posts

Dawno nic nie robiłem, więc postanowiłem coś zrobić :] Jako, że wielki ze mnie maniak jednośladu zabrałem się za coś co stoi w garażu (nie należy do mnie, tylko do taty) . Na razie nie ma tu dużo do pokazania ale cóż. Lepiej mieć rady na samym początku, niż później wszystko poprawiać. Więc słucham waszych uwag :D

 

motor.th.png

motor2r.th.png

66616970.th.png

siata.th.png

siatkams.th.png

 

P.S Max 2010 to trial :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, przypomina motor, a to wielki plus, ale trochę zbyt mało żeby oceniać

pozdro

 

p.s i jak tam 2010 się sprawuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max 2010...hymm... Sprawuje się dość dobrze (jak na razie). Złapał co prawda 2 crashe i nie zdołał zrobić nawet autobacka więc ~3h poszło się je...tzn. do lasu :] Ale mam wrażenie, że działa nieco szybciej niż poprzednia wersja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo. ja też siedzę w motocyklach i to do żadnej VF nie podobne. V- jak widlasty, F - jak four czyli wszystkie hondy vf miały widlaste czwórki a tu jest jakiś twin rzędowy. To raczej będzie rebel 250 (cmx 250c). Poza tym dziwne ma proporcje niektórych detali np wydechów, rama za cienka, amortyzatory za chude itp. ale jak pomęczysz to może wyjdzie fajny model.

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Max 2010...hymm... Sprawuje się dość dobrze (jak na razie). Złapał co prawda 2 crashe i nie zdołał zrobić nawet autobacka więc ~3h poszło się je...tzn. do lasu :] Ale mam wrażenie, że działa nieco szybciej niż poprzednia wersja.

 

 

Ale nawet jak nie tworzy pliku recovery, to są autobacki.

 

Ja mam ustawione by mi robił save`a co 3min. Więc nawet jak się wysypie, to najwyżej 3min stracę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm. Jak na początek dobrze wybrałeś. Potem zabierz się za jakiegoś KTM'a ścigantowego- tak chyba się mówi?- gdzie jakiś blueprint/fota są trudno dostępne a i przepływ geometrii trudniejszy w modelowaniu choć na oko- jak zwykle- prościzna:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to Honda VF ale w wersji deluxe :)

Tomek Kosiorek--> Później biorę się za auto Aston Martin- One77, a później za Ducati 1098 :] KTM nie mam w planach, a zresztą prawdziwy motor to Cruiser albo Chopper, a nie jakiś który brzmi jak młynek do kawy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały up :) Dodałem sobie HDRkę, żeby widzieć jak sprawują sie materiały :D

Poprawiłem tłumiki (zrobiłem je od nowa), a ramę trochę pogrubiłem.

 

najnowszy.th.png

nansiata.th.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Opony są zbyt ostre. Daj większy chamfer na krawędzie.

* Tylne koło niema szprych (czy czegoś tam :D).

* Lusterka zbyt kwadratowe.

* Dodał bym jeszcze na oponie rowki (czy coś takiego :P).

 

Nie znam sie na motorach itp. więc nie znam fachowych nazw.

 

Widzę, że masz już max'a 2010. Nawet nie wiem czy się opłaca przechodzić na 2010 :) Ja tam jestem przyzwyczajony do 9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mam 2010 ale triala :] Szprychy są w trakcie, rowki czyli bieżnik właśnie robie :] Dzięki za rade o lusterkach :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

kierownica ze cienka, rama chyba dalej tez za cienka, co to takie niebiesko fioletowe tam tak swieci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy