Jump to content

Mini Contest - Zasady, przeczytaj zanim założysz wątek


Recommended Posts

Regulamin minibitwy WebDesign!

 

Dostarczone briefy i opisy wszystkich bitw są fikcyjne, stworzone przez uczestników specjalnie na minibitwę i mają wyłącznie charakter edukacyjny.

 

Minibitwa trwa cały rok. Podzielona jest na 30 dniowe okresy podczas których użytkownicy portalu zamieniają opis zawarty w briefie w piękny layout strony www według własnego uznania. Najlepsza praca pozwala zwycięzcy wybranie tematu i stworzenie briefu do kolejnej bitwy.

 

Po umieszczeniu briefa uczestnicy minibitwy mają 30 dni na zaprojektowanie layoutu zgodnie z wytycznymi zawartymi w briefie. Po tym terminie w ciągu 3 dni prowadzący minibitwę tworzy wątek z ankietą gdzie użytkownicy mogą wybrać zwycięzcę i tym samym kolejnego prowadzącego.

Prowadzący może brać udziały w minibitwie.

 

Kilka zasad ogólnych:

  • Końcowy projekt musi być zgodny z Briefem.
  • Każdy z uczestników może zaprezentować swój projekt jak chce aby np. go uatrakcyjnić.
  • Fajnie by było gdyby przed umieszczeniem projektu finalnego każdy wrzucił WIPa, którego z pomocą innych użytkowników forum będzie mógł doprowadzić do wspaniałego projektu ostatecznego.
  • Należy dokładnie wskazać projekt finalny poprzez opisanie w poście umieszczonego projektu (np. "Wersja ostateczna"). Nie można już później wrzucać więcej projektów tego tematu minibitwy. Nie można też podmieniać zamieszczonych obrazków.

 

Dozwolone są:

  • Jeżeli w briefie zawarta jest makieta strony, dozwolone jest odejście od niej, ale trzeba to uzasadnić.

Zabronione jest:

  • Korzystanie z gotowych projektów
  • Przerabianie wcześniejszych projektów
  • Zamieszczanie nie swoich projektów
  • Zawieranie w projekcie elementów z innych stron (np. przyciski, nagłowki)

******

Dla prowadzącego:

 

  • Możesz uczestniczyć w minibitwie którą prowadzisz.
  • Dbaj o poziom minibtwy. Doradzaj i odradzaj taktykę. Teraz ty jesteś mistrzem w tym wątku.
  • Wszelkie podejrzenia o plagiat lub stosowanie niedozwolonych technik zgłaszaj moderatorom serwisu poprzez PM.
  • Podczas tworzenia ankiety pamiętaj, że musisz umieścić finałowe projekty uczestników w pierwszym poście. Ankieta winna trwać równo 3 dni.
  • Zamieść finałowe projekty w pomniejszonej formie (miniaturki) oraz obok nick autora. Taka sama kolejność winna być w ankiecie.

 

 

Pozdrawiam

sand

Edited by KLICEK
wywalilem ps. Tweety sie nie obrazi, wszystko jest git
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy