Jump to content

Biped -> Poly, konwersja


Recommended Posts

Witam.

Moim dzisiejszym problemem jest z pozoru banalna rzecz, a jako że Google nie bardzo chciało mi łaskawie pomóc, to zwracam się do was. :)

 

Sytuacja: NA scenie utworzony został biped (male), ustawiony w pozie finalnej i przekonwertowany na poly, na tym poziome zmiany poszczególnych części ciała, modelowanie dodatkowe.

 

Problem: Pomimo konwersji na poly, "ciało" dalej zachowuje się jak biped! Nie mogę skasować wybranej części ciałą (a jest mi to potrzebne) ponieważ wtedy wyrzuca cały biped-poly. Zarówno w "figure mode" jak i bez sytuacja wygląda tak samo. Trochę pokrętne, ale czy ktoś was kiedyś spotkał się z taką sytuacją bądź wie jakie może być rozwiązanie? :)

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Nie próbowałem tego, ale zaznacz wszystkie jego podobiekty poza obiektem bip01 i z shiftem przesuń, tworząc nowy obiekt. jeśli nadal jego części będą zlinkowane, to zlikwiduj im linkowanie. Może coś to da.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc, niestety dalej tworzy kopię całego bipedu. Znalazłem jeden ciekawy sposób na obejście tego... Chodzi o dołączenie wybranych części bipedu do jakiejkolwiek innej bryły, np. prostej kostki czy cylindra. W ten sposób dołączane są KOPIE poszczególnych części bipedu... Dziwne, ale wychodzi na to że działa. :)

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy