Jump to content

Recommended Posts

siemanko, mam poprosila mnie o zrobienie naszego duzego pokoju z kilkoma zmianami ale niewielkimi ... wypoczynek i takie tam, postanowilem wziac sie do pracy i zrobic. Co sadzicie o tym ?? i co mozna jeszcze dodac ? moze cos zmienic ?? czekam na komentarze. Oczywiscie nie patrzcie na rzeczy typu FG bo na tym sie nie skupiam narazie, mowcie ewentualnie jakie materialy mozna pozmieniac

 

pokoj5.jpg

Edited by phatum32
Link to post
Share on other sites

1 Zmienl bym kadr .

2 Poprawil zaslone ktora zabardzo przeswituje.

3 Lustro wyglada jak przejscie do drugiego pokoju.

4 Polka na scianie wyglada jak by latala.

 

To bedzie jak narazie tyle

Powodzenia pozdro ;]

Link to post
Share on other sites

nie podoba mi się to prześwietlenie i ekran telewizora... za jasny... ten obrazek i półka wisząca na ścianie też mi coś nie pasi. a po za tym to zmieniłbym perspektywe.

powodzenia.

Link to post
Share on other sites
Guest szysia565

Prześwietlone troszku. Światło które pada na podłogę jest tak intensywne że nie widać tam paneli. To się nie zdarza.

Link to post
Share on other sites

siemanko ... ie robilem rslinki bo nie dalem rady. Na evermotionie jest niby tutorial jak zrobic ale ie wyswietlaja sie obrazki i jest kaszanka. Dorobilem obrazek za oknem i wiecej materialow, narazie taki render jeszcze jutro,albo niedlugo dodam jeden. Co sadzicie ??

 

pokoj7photoshop.jpg

Link to post
Share on other sites
Guest szysia565

Drzwi balkonowe słabe. Szczególnie klamka zrobiona z zaledwie dwóch boxów ;/ A tak poza tym to upek na plus :) szczególnie kompozycja kadru ciekawsza.

Link to post
Share on other sites

siema

widzę że nie próżnujesz, ale

materiał klosza lampy, miski , zbyt prześwitujące firanki, materiał i nieproporcjonalnie wysokie drzwi balkonowe.

Popraw, będzie fajnie

Link to post
Share on other sites

dzrzwi balkonowe dobre bo sam mam takie w domu, ogolnie jest to moj duzy pokoj wiec wymiary dobre bo wlasnorecznie mierzone... co do materialow to poprawie, a moze dac drewniane ramy od okien ??, dzieki za komentarze

Link to post
Share on other sites

witam po dluzszej przerwie ... nie mialem zbytnio czasu nic poprawic wiec daje tylko malego upa i chcialem sie zapytac czy drewniane oprawy od okien moga byc ?? zmienilem takze kolor scian i materialy ktore wczesniej niepasowaly, dodalem jakes plytki na szafce stojacej i to tyle ... co teraz myslicie ??

 

 

pokoj11.png

 

 

Sory ... znowu firanki nie poprawilem ;/ poza tym bede ja chyba musial zmienic na takie zaslony po bokach bo mam tak chciala ;p

Link to post
Share on other sites

mam taka sama polke w domu i ona trzym sie na takich nie wiem jak to powiedziec, w sciene sie najpierwcos tam wkladalo a potem tylko polke na to i te druciki na ktorych ona wisi sa w srodku tej polki, co do balustady oczywysci poprawie ;d wygalada troche beznadziejnie

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam po bardzo dlugiej przerwie spowodowanej karą na kompa i poprawianiem ocen na koniec roku ;p daje taki maly up z tymi balustradami, zaslon nie zmieniam i to chyba tyle ... slaby render bo dwa razy przy wiekszych ustawieniach wyskoczyl mi blad, na szczescie pracke zapisalu mi automatycznie ... wiecie co to moze byc ??

 

pokoj13.png

Link to post
Share on other sites
Guest szysia565

Wywalenie całego MAX'a może być spowodowane przeciążeniem, jakie sprowadza on na twojego kompa. Jeśli rędzisz w V-ray'u, wejdź w ustawienia rendera, następnie zakładkę "settings" i tam "V-ray:: System" O tu:

 

29x6r7o.jpg

 

I tam pobaw się ustawieniami "Raycaster parms". Są to opcje określające, jak bardzo komputer wysila się przy renderingu. Z tego co mi wiadomo nie ma to wpływu na jakość końcowego obrazu, jednak może wpłynąć na czas liczenia. Im większe wartości, tym render przebiegnie szybciej, ale zbyt duża wartość spowoduje niestabilną pracę komputera a nawet może wywalić całego Maxa albo zawiesić kompa.

W Twoim przypadku spróbuj zmniejszyć trochę te wartości... Policzy może chwilę wolniej, ale przynajmniej pewnie ;) Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

nie renderuje w v-rayu "ALE" zmienialemostatnio cos wlasnie w ustawieniach. Dotyczylo to memory card. Zmienialem wlasnie na wieksza wartosc i wtedy jak renderowalem zaczelo wywalac ;/ musze zmniejszyc ;p dzieki za pomoc szysia. Sprobuje wyrenderowac jeszcze raz, ale teraz lece na zakonczenie roku ;d

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy