Skocz do zawartości

[NIPW3D] Incident Zero


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No i koniec ...

Moglo by byc lepiej ale ciesze sie ze przynajmniej zdazylem w terminie.

 

Bede z powrotem za kilka godzin i postaram sie wrzucic jakies statystyki, siatki i inne robocze screeny.

Ale na razie wrzucam ostateczna wersje coby zdazyc :

 

Link do wersji pelnowymiarowej zgodnie z regulaminem (2000x3400)

http://img188.imageshack.us/img188/8166/wersjafinalna.jpg

 

 

A tutaj mniejsza rozdzialka :

koniecy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przed snem jeszcze zdolalem upnac kilka screenow z produkcji.

Jak juz wczesniej wspominalem i jak widac zolnierze sa bardzo low - poly, dym jest z hypervoxeli. do shadera biomasy uzylem sigmy2.

No i wrzucilem troche zdjec - jest tego o wiele wiecej niz wykorzystalem ale lepiej miec wiecej refek niz za malo.

Jak widac jest nawet "naukowiec" ale nie "wszedl" do obrazka :)

 

Dym z voxelek

biomassen.jpg w1200.png

Badziewne low poly

wiresv.jpg w1200.png

Layout

layoutvac.jpg w1200.png

Kolejny Layout

layout2e.jpg w1200.png

Sigma 2

nodes.jpg w1200.png

Sesja zdjeciowa

reftex.jpg w1200.png

A tutaj screenshot z kompozycji

fusiona.jpg w1200.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no........

teraz jest extra super !!

postacie ..coz .. jestem w szoku jesli to bylo "prowizorka z braku czasu" !!

powodzenia !

wg mnie walczysz o nagrode brachu !!

kompozycja, pomtsl, wykonanie ! - super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności