Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Odkopuję teczkę po latach. Właśnie wrzuciłem do galerii parę skończonych ilustracji, wiec zamiast podwójnie postować je tutaj, pokażę troche szkiców do tych ilustracji:

Dziękuję bardzo za miłe słowa. No to wrzucam również tu. Fajnie, że można pokazywać obrazki odnośnikami, więc serwer nie ucierpi [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]

Znalazłem podczas sprzątania stare rysunki z czasów, gdy byłem zdeterminowany żeby przerobić całą książkę How to Draw (nie dałem rady):

Posted Images

Dzieki ludzie, ten obrazek to taki szkic, pelno bledow ma, konie nawet tak nie biegaja zeby miec tylko przednia noge na gruncie. Dzieki za rade dot umiejscowienia, Lukasz. Cos w tym jest :]

 

Dzisiaj taki fanart:

 

brother_ristoro_by_ethicallychallenged-d3y7lhs.jpg

 

Postac to braciszek Ristoro z Assassin's Creed Brotherhood, moja ulubiona z multiplayera. Przy okazji, jak ktos tez w to gra na XBL to dajcie znac, chetnie bym partyjke z kims z forum szarpnal.

Link to post
Share on other sites

No no EC ostro dajesz ;) aż miło popatrzeć, już powoli zaczyna to osiągać malarski poziom.

Z uwag z mojego skromnego poziomu tylko bym rzucił to że braciszek jest nie oświetlony i zlewa się nieco z tłem, oświeciłbyś go nieco żeby wyłowić z planu,bo jest szary jak tło i backgroundowe postacie ;) plus minus jakiś za duży się wydaje, jak gigant ;d takie dziwne wrażenie.

Pozdrawiam ;)

Link to post
Share on other sites

Ciekawe rzeczy tu dajesz. Nie licząc trochę dziwnie wyglądającej sylwetki konia(sprawia wrażenie jakby nie biegł, a latał) z #899 to bardzo udane - obraz pobudza wyobraźnię.

#904 jest dużo bardziej dopracowane, choć na kilka rzeczy bym zwrócił uwage. Specem nie jestem, ale

- wydaje mi się, że cień mnicha jest trochę za ostry względem światła, które na niego spada(a właściwie nie spada);

- mógłbyś rozświetlić trochę jego postać choć fragmentarycznie - tak jak ze światłem na ścianie (plamy są naprawdę świetne!);

- kierunek cieni też wydaje mi się niekonsekwentny;

- dłoń strasznie odstaje względem całej postaci

- tak, jak wspomniał Świeży - mnichowi chyba urosło się troszkę za dużym

- subiektywnie uważam, że jakieś roślinki dodałyby życia obrazowi; niby tych dwóch panów też ma zielone elementy; ale to nie to samo. Przy okazji - ten zielony przyciąga wzrok w pracy (nie wiem czy efekt zamierzony, więc wspominam)

 

 

Całościowo bardzo mi się podoba:)

Edited by Chasdiel
Link to post
Share on other sites

"rice: Dzieki! I nie ;p"

 

Oj chyba własnie tak, ten sam błąd popełniłeś w pracy z tym zbójem, nogi były sporo za długo przez co postać wydała sie za bardzo rozciągnięta. Spojrz gdzie narysowałeś pasek, głowe i jego stopy od razu załapiesz że coś z proporcjami jest nie tak. Teraz jeszcze tak patrze że jego krzyż jest jakby za nisko, i to też może psuć odbiór rozciągając postać.

 

Pozdro

 

@edit, hehe panzer szybszy post od mojego, ale chyba jeszcze bardziej popsułeś bo nadal cos nie gra ;D

Link to post
Share on other sites

34zc47t.jpg

 

@up, te linie co sobie narysowałeś to wiesz... Popatrz na własny obrazek obróc go ze dwa razy odśwież oczy ;D Proporcje są zle, widze to nei tylko ja. Co do krzyża to być może jest tak na jakimś concepcie, nie neguje tego ale wyobrażenie krzyża na wysokości brzucha u duchownego (tu masz kilku)

http://www.google.pl/search?q=bishop&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi&biw=1372&bih=683

 

niestety ale nie przejdzie ;]

Edited by rice
Link to post
Share on other sites

@up, te linie co sobie narysowałeś to wiesz...

 

hehe, no nie wiem wlasnie... I jeszcze na dobra sprawe nikt mi nie pokazal gdzie konkretnie sa zle. Over mnie nie przekonuje, nie z upartosci tylko po prostu nie widze. Moze rano zobacze, nie wiem. A z tym krzyzem to nie zrozumialem co miales na mysli. Powtarzam: on tak go nosi. Kliknij w link i zobacz jak nie wierzysz.

Link to post
Share on other sites

Praca jako caość naprawdę mi się podoba :D Ładna spokojna paleta kolorów. Jak wspomniał ktoś wyżej, za długie nogi i moim zdaniem twarz wygląda trochę płasko.

 

Ładne światło na ziemi i budynku.

Link to post
Share on other sites

Hm myślę że kwestia proporcji i kompozycji postaci ( bo jednak całą ilustrację tworzy kompozycja plam, gdzie postacie także plamą jakąś wszak są, a więc i ich proporcje są kompozycją dla samej ilustracji) mogłaby się rozwiązać za sprawą pana Loomisa:

loomis.jpg

loomis.jpgTak jak pokazałeś proporcje mogą być jak najbardziej ok, no ale stosunek w perspektywie postaci do siebie może się nie zgadzać.

loomis.jpg

Edited by Swiezy
Link to post
Share on other sites

Mi w sumie tylko coś z rękami nie gra. Są niby dobrze rozrysowane pod względem proporcji ale coś zachwiało odbiór. Fajnie czujesz postaci w mocno rozproszonym świetle - przekonująco to wygląda. Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy