Jump to content

Recommended Posts

Świetne ! Jedyne, na co chciałabym zwrócić uwagę to anatomia konia z prawej. Tylna noga za gruba, szyja też za szeroka. Ogólnie to świetne fakturki materiałów i metal. Pozdrawiam.

Edited by Piret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie ten ostatni konik zajebiście definiowany pociągnięciami w konkretnym stylu . Ogólnie super ćwiczenia muszę się wziąć za zwierzaki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

post 1500... gienjusz gienijusz!! tylko szkoda że uciachałes konia z lewej :(... koniec lizusostwa na dziś :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Nie wiem czy jestem kompetentna, ale wydaje mi się, że wojownik ma zbyt sztywną pozę , chyba przez nienaturalnie wyprostowane ręce w łokciach? A na drugim obrazku z widokiem sądzę, że ten element w dali mógłby być trochę mocniej widoczny (minimalnie) żebym nie zadawała sobie pytania czy o coś tam chodziło - moje odczucie.

Ogólnie sprawiają i tak mega wrażenie! Imponująca teczka.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieszkam tu juz rok i ani jednego smoka nie widzialam. Gdzie sie szlajasz ze takie fotki cykasz? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
A na drugim obrazku z widokiem sądzę, że ten element w dali mógłby być trochę mocniej widoczny (minimalnie) żebym nie zadawała sobie pytania czy o coś tam chodziło - moje odczucie.

 

 

Ależ pici zgodnie z teorią to im coś znajduje się dalej tym jest mniej widoczne , perspektywa powietrzna jest jak najbardziej w porządku do tego dochodzi mgła więc nie może być inaczej :)

Druga sprawa to że zaczynasz się zastanawiać co jest w oddali i to właśnie czyni obraz jeszcze

bardziej atrakcyjnym .

 

 

Co do wojownika z toporkiem to chyba za małe dłonie w stosunku do twarzy tyle ode mnie :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komenty. Smok i chowający się kolo to oczywiście zmyślone ozdóbki ;]

 

Dziś (wczoraj?) premiera Rome II Total War, więc mogę się pochwalić, jak udało mi się spełnić marzenie jakie towarzyszyło mi od dawna, aby poudzielać się przy grafice do gier. Wszystko zaczelo się rok temu, gdy pewien dobrodziej polecił mnie swoim kolegom z Creative Assembly, którzy dzieki niemu zaprosili mnie do współpracy. Zajmowałem się malowaniem małych ilustracji, obrazujących różne zdarzenia w grze. Krótko mówiąc, gdy graczowi umrze szpieg albo zaraza przetrzebi mu wojsko, beda bluzgali na mój obrazek :) Było to dla mnie super doświadczenie, zlecienie zabralo mnie w przerózne miejsca i pośród rózne kultury, gdzie raczej sam z siebie nigdy bym nie zawędrowal. Celtyckie poranki

the_druid_by_ethicallychallenged-d6kx083.jpg,

sródziemnomorskie wieczory

sons_of_ares_by_ethicallychallenged-d6kx22u.jpg

i lasy skapane w świetle ksiezyca

moonlit_forest_by_ethicallychallenged-d6kx0af.jpg.

Wyginka na plazy

shipwrecked_by_ethicallychallenged-d6kx049.jpg

górskie widoczki

mountain_grave_by_ethicallychallenged-d6kx6fl.jpg

morskie widoczki

the_fleet_by_ethicallychallenged-d6kx6nd.jpg

trupy

the_last_cup_by_ethicallychallenged-d6kx5zi.jpg

the_alley_of_death_by_ethicallychallenged-d6kx1u4.jpg

postacie siedzace we wnetrzach

throne_room_by_ethicallychallenged-d6kx190.jpg

siedzące na zewnatrz

commerce_by_ethicallychallenged-d6kx1gp.jpg

stojace na zewnatrz

message_by_ethicallychallenged-d6kwzfj.jpg

the_parthians_by_ethicallychallenged-d6kx204.jpg

Czasami bylo smutno

all_is_lost_by_ethicallychallenged-d6kx1xq.jpg

squalor_by_ethicallychallenged-d6kx2ac.jpg

czasami wesolo

the_horde_by_ethicallychallenged-d6kwzz6.jpg

celebration_by_ethicallychallenged-d6kx1rw.jpg

czasami wszystko w pizdu zalało

rescued_by_ethicallychallenged-d6kx6rg.jpg

Udalo się również wcisnąć martwe (dosłownie) natury

poison_by_ethicallychallenged-d6kx1kq.jpg

Oczywiscie nie moglem obojetnie przejsc kolo takiej okazji do przemycenia paru easter eggów, wiec szybko obsadzilem siebie i swoja dziewczyne w roli rannych szpiegów

the_hunted_by_ethicallychallenged-d6kx63q.jpg

wounded_by_ethicallychallenged-d6kx1e1.jpg

pusciłem oczko w stronę wielbicieli rzeźby klasycznej

the_dying_gaul_by_ethicallychallenged-d6kx1n5.jpg

oraz fanów jednej z moich ulubionych gier (ciekawe czy ktos zgadnie jakiej)

heat_and_sand_by_ethicallychallenged-d6kx6aa.jpg

Łącznie zrobiłem 101 takich obrazków, poświęcając około 5-6 godzin na jeden. Całą akcję uważam za mój freelanserski chrzest bojowy, jako że wszystko obskoczylem przed terminami, nie wymiękłem na długim dystansie i ludzie z CA byli z obrazków zadowoleni, wiec czułem się jakbym przeżył bitwę

victory_by_ethicallychallenged-d6kx0cz.jpg

albo skończył budynek :)

job_done_by_ethicallychallenged-d6kx6un.jpg

 

Tak wygląda 100 ze 101 obrazków, do pokazania wybrałem te najlepsze.

rome_ii_total_war___my_brick_in_the_wall_by_ethicallychallenged-d6kxbge.jpg

Po jednym wieczorze spędzonym z grą zauważyłem, że studyjni graficy chyba gdzieniegdzie upiększyli i posypali trochę własnej magii na te obrazki, w pracy Lacedemona też zauważyłem kilka różnic na jednym z loading screenów, więc nie wiem jak to w grze dokładnie wygląda. Dam znać jak pogram dłużej, ale do premiery GTA tylko 2 tygodnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem że jak zrobisz kolejną wrzutę "z branży" to po prostu się na to popatrzy i tyle, może się coś napisze. A tu mega zaskok. Nie wiem czy sam wszystko dłubałeś czy parę razy dostałeś linijką po łapach ale ładnie się to prezentuje. Krótko - pogratulować i dalszych sukcesów życzę =].

 

P.S. a fan ulubionej gry... pierwsze co mi na myśl przychodzi to Fallout.

 

Pozdro600 =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje z wygranej bitwy :) . Świetne rzeczy , dzięki za motywator i jak kolega wyżej dalszych sukcesów życzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem Sherlockiem i strzelam że to nie dobrodziej polecił Cię a dobrodziejka...Telthona!

;]

świetne te prace, jest klimat

Share this post


Link to post
Share on other sites

telthona wogole chyba jakos sie angażuje by ludziom pomagać :) wogole jakos dawno nie bylo branżowego wpisu na jej blogu a szkoda bo lubie poczytać

Share this post


Link to post
Share on other sites

slabiak: dzieki :) Ja niestety mialam popsuty komputer od polowy lipca do konca sierpnia, i dopiero przedwczoraj odebralam go z naprawy, dlatego tak malo aktywna bylam ostatnio :) W miedzyczasie jeszcze zdazylam popsuc piorko do intuosa, i mialam tez duzo roboty w studio, i jakos tak sie rozpierzchly wszystkie moje organizacyjne plany. Ale tez mam zamiar niebawem cos pokazac z Total War: Rome II :) Nie pokaze chyba az tak duzo jak EC, ale zawsze lepiej malo niz nic :> Szykujcie sie tez na jakis update na maxie od LaceDeamona :D Jestem pewna ze tez pokaze tu swoje epickie ilustracje promocyjne (a przynajmniej na to licze :>)

Edited by telthona

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co, teraz drugiego litra musze postawic chyba :}

Potezna wrzuta, na glowna to pany!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh niektóre mają total klimat :) Ta mysza wymiata, lubie takie smaczki w grach. Total War to moja ulubiona seria, dobra robota!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się podoba ze każdy obrazek ma jakąś historię.Bardzo ładne kolorki. Gratuluje wytrzymałości na długich dystansach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze gratuluje i szacunek za Tytaniczna prace jaka odwaliłeś. Miałem nie tak dawno okazje robić ponad 100 ilustracji jednym ciągiem i wiem jak ogromny jest to projekt. A nie musiałem sie martwić kolorami jak Ty.

Generalnie większość bardzo mi sie podoba. Pomysły i przywiązanie do rożnych szczegółów nadają klimat. Myśle ze jeśli jeszcze trochę pocwiczysz kompozycje i anatomie to będziesz naprawdę mega wymiatał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluję! Ilustracje bardzo fajne, kolory i kompo na wysokim lvlu. ;) To uczucie widzenia swoich grafik w grze - bezcenne :) Teraz pozostaje czekać na Tethlonę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy