Jump to content

Recommended Posts

traktujesz kolory bardzo lokalnie, nie bój sie "wyjechać za linie". Kolory bardzo na siebie oddziałują

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za koment Rozpu! Chyba masz racje, ale moglbys znalezc chwile i odniesc to do konkretnego elementu/zrobic szybka podmalowke? Po prostu nie jestem pewien, jak to dokladnie zinterpretowac pod katem tej pracy (czy tam pozostalych)

Share this post


Link to post
Share on other sites

12219581_135951856764166_3269868845367512283_n.jpg?oh=909334ee2f3807289e09166a248db320&oe=56CACA46

masz na szybko i przesadzone, ale zobacz. mi sie wydaje, ze ty po wyjsciu z b&w kladziesz po prostu plaski kolor na zasadzie to ma byc czerwone no to bah mocno nasycony czerwony i mam wszystko w nosie, to ma byc żółte to bah "ładny" żółty na wszystko co żółte i olać.

 

Przeciez ty malowałes tyle martwych natur. czy zeby narysowac jablko i banana wystarczy nałozyc warstwe płaskiego żółtego i czerwonego na odpowiedni walor?

jak zrobilem zuma i sie przyjrzalem to w sumie probowales robic jakies roznice w temperaturach, ale za delikatne.

 

poza tym warto rozmazywac krawedzie tam, gdzie jest zblizony walor, jesli tylko ne jest to focal point, poza tym mocno sie wycinac powinny tylko powierzchnie ktore są całkowicie tyłem do źródła światła, niezaleznie czy tym "źródłem" jest w danym momencie słońce, czy odbijająca pronienie chmura, koszulka kolegi czy ziemia. jesli cos jest choc troche zwrocone w tym samym kierunku to juz powinno zmieniac temperature. i wiecej manipuluj nasyceniem.

 

znalazlem w internecie taką pracke kiedys w sume nie wiem czyja, ale egal. przyjrzyj sie i zastanow sie jakie są krawedzie i dlaczego a potem sprobuj to zaobserwowa w naturze. To sa rzeczy nad ktoryi ja tez w tym momencie pracuje, dlatego zwrocilem na to uwage, takze ja nie twierdze ze ja to umiem lepiej od ciebie, ale naprawde widze, ze pare zmian tu i tam podniesie jakosc twoich prac pozdro

12191273_135954906763861_8973742967917895051_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielki skill, piękne pracki. Podoba mi się światło w ilustracjach rodem z wielkich klasyków.. To im dodaje malarskości i klimatu. Nie mam nic do zarzucenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy