Jump to content

Recommended Posts

No więc po 2 dniach poszukiwań popękanego betonu zauważyłem poważne przeoczenie w konstrukcji szczelin i ich otoczenia. Jak potrze na poprzednie renderki to zastanawiam sie czy nie przesadzilem troche :D

 

Zalaczam kilka wersji Bo nie wiem ktora najlepsza. Niestety mam poważne problemy z AA ktore totalnie rozmazuje mi textury.

 

aa16z.th.png

AA na 16 próbek, niska rozdzielczosc

 

aa16h.th.png

AA na 16 próbek wysoka rozdzielczosc

 

aahigh.th.png

AA na 4 probki wysoka rozdzielczosc

 

aalow.th.png

AA na 4 probki niska rozdzielczosc

 

brak AA raczej totalnie odpada wiec nawet nie zalaczam

 

Na wszystkich sa dziwne kaluze bo maja maly dystans mirrora, a nie ma co odbijac wiec przechodza w shadless i swieca

 

A i oczywiscie dalem bez auta zeby sie szybciej wyrenderowalo.

Link to post
Share on other sites

ja osobiscie chyba bym modellingiem sprawe zalatwil, bump slabo wyglada,

 

inna sprawa to wydaje mi sie ze znacznie lepiej dobrze wykonczyc model itd a potem renderki, no ale co sie komu podoba

 

otoczenie - jest w necie taki tutek o teksturowaniu bialego merca, nie pamietam gdzie, ale tam bylo otoczenie - brudna sciana i gladkie podloze, nawet troche lsniace, dosc szarawe i brudne, jakbys tutaj to zrobil, zamiast pseudo popekanego betonu to powinno byc "way better"

Link to post
Share on other sites

M4rcus ma racje. Wrzuć na wszystko szary materiał i skoro tak dużo kadru zajmuje podłoga to może pobaw się disp'em.

 

Np. Renderuj samą podłogę i do mapy disp wrzuć plik PS wtedy będziesz mógł sobie na bieżąco wprowadzać poprawki w ps i jak dasz ctrl+s to plik się nadpisze a max odświeży mapkę - mówię tak jakbyś przypadkiem o tym nie widział - to już będziesz wiedział :P

 

Jak dla mnie beton dalej jest ble.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Łojojoj troche nie mialem czasu w gimnazjum cisna :/ Od czasu do czasu cos tam podskubywalem tej pracy i jakos tak mi sie przypomnialo co robic jak sie stanie w miejscu i cos nie wychodzi. No wiec zaczne od motywacji, otoz przeczytalem taki post:

 

Dawcio_m:

a jacie 11 lat? to zmienia postać rzeczy, może coś z niego będzie

 

no wiec ja tym bardziej nie poddam sie. W miedzyczasie zaszlo sporo zmian jak widac w bazowym modelu ale w sumie nazwa ta sama tyle ze Nismo Z-Tune. Troche zmienilem podloge ale nadal kuleje. Zblizaja sie swieta wiec w ramach odlotu od szkoly troche sobie popracuje ;) Nadal prosze o rady jednak jesli ktos znalazlby jakies rozsadniejsze rozwiazanie niz robienir pekniec siatexem to bylbym wdzieczny. Przy okaji powiem ze niestety nie udalo mi sie znalezc tego tuta z mercem. :( Jesli ktosby takowy znal to prosze o adres. Chodze od tego roku do palacu mlodziezy na kolko z 3ds i powiedzial mi gosc zeby obnizyc zamek od drzwi bo jest za wysoko to obnizylem troche texturke dodalem ale poza tym w scenie nic szczegolnego. Metamorfoza pod maską ;)

 

materialy okropnie kuleja i nie bardzo w sumie mam pomysl jak na to zaradzic i czy w ogole warto. przy okazji chcialem sie zapytac czy nie jest to wina oswietlenia bo nie moge wyrenderowac finalnie na scenie z silnikiem bo mi blendera wywala pod windowsem. :/ nie mam zadnej wersji z miekkimi cieniami bo nie mialem czasu zrobic, ale na pierwsze zjechanie wystarczy ;)

Link to post
Share on other sites

wcale nie jest tak żle, tylko na twoim miejscu pobawiłbym sie troche mapami hdri tak w enwironment jak i w światłach, kto wie może ci wyjść całkiem fajna scenka i tak w temacie to bym wywalił to tło, a jesli juz je musisz mieć to użyj vrayplane i sphere vraya która świetnie moze służyć po steksturowaniu za tło lub otoczenie ;)

Link to post
Share on other sites

Wiesz no moze gdybym wiedzial co to vray plane to bym tego uzyl ;D ale wiesz...

...bo mi blendera wywala pod windowsem...

To tu troche ciezko z Vrayem ;) ale dzieki za pocieszenie, map hdri tez nie wiem czy sa w blenderze ;D ale tez dzieki pobuszuje w necie moze jest cos o blenderowych odpowiednikach. U szczytu desperacji wyexportuje cala scene do 3ds ale nie wiem czy to ma sens na takim etapie.

A wlasnie czy material felg nie wydaje sie jakis dziwny bo nie wiem czy moje przypyszczenia sa sluszne?

Link to post
Share on other sites

mam problem typowo blenderowy :( jak dam na lampie w tej szczelinie (area) sample 1 to sa ostre cienie, jak dam 2 to wszystko jest ciemne a podloga wyglada jak zmasakrowana przez meteoryt jak dam 3 to sie renderuje 6h :/ po czym wywala mi blendera

 

Co do Vraya to on jest chyba platny z tego co przed chwila patrzylem wiec raczej nie ma szans. A tak w ogole to moze ktos wie dlaczego mi blendera wywala?

Edited by Lapsio
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Eee... No cóż by tu powiedzieć.

 

Po pierwsze, przepraszam za odkopanie tematu, który ma 500 lat.

Po drugie, przepraszam, że nie dawalem upków przez rok

 

No więc po ostatnich odwiedzinach na forum zamknąłem się w szafie na rok z kompem i oto co z tego powstało :p

 

Renderki są w kolejności chronologicznej, niektóre 4fun, niektóre bardziej na serio.

 

 

http://img690.imageshack.us/i/studio5.png/

http://img207.imageshack.us/i/desert2.png/

http://img84.imageshack.us/i/garage9jpg.jpg/

http://img593.imageshack.us/i/skya2.png/

http://img651.imageshack.us/i/skyb3.png/

 

 

no i taki vip wnętrza:

http://img233.imageshack.us/i/int11.png/

 

Niestety mało mam czasu po szkole, więc nie wiem kiedy następnym razem odwiedze to forum, mam jednak nadzieję, że coś pokomentujecie. Szczególną uwagę poświęcam renderce w garażu. Wiem że przeskok mocny, ale tak jak już mówiłem nie miałem czasu wrzucać upków.

Z góry dzięki za komenty.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy