Jump to content
Sign in to follow this  
_michal

postać (?) 3d: gargulec

Recommended Posts

no... much better - podmalowane texturki wygladaja duzo lepiej :D

 

ale teraz wyszlo ze skrzydla sa zupelnie plaskie - nie byloby lepiej je juz troche wygiac na etapie modelowania??

 

a i jeszcze - wogole mi nie pasuje \'nadgarstek\' - czyli laczenie dloni z przedramieniem - jest zdecydowanie zbyt grube moim zdaniem - na refce masz wyraznie to zarysowane - a u ciebie - idzie jedna gruba \'rura\' za przeproszeniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

a no i widzisz - teeraz glowa malo wyraznie sie odcina na tle skrzydel - moze skrzydla pusc w innym kolorze?? (odcieniu??)

 

a tak ogoolennie - superek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ja bym bez Ciebie zrobił :) dzięki za porady (i to nie jest ironia)

 

Edit: jeżeli chodzi o skrzydła - ustawię je kośćmi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie - ale jak ustawisz je koscmi - do pozycji \'wyjsciowej\' to ci sie juz texturka troche rozjedzie - a gdybys je wczesniej troche wygial i dopiero otexturowal - moze to rozjechanie byloby mniejsze - ja bym przynajmniej tak zrobil :D

 

pozdrawiam i do uslug

ftorrrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do texturki to wiem że się rozjedzie. Zresztą przy animacji i tak te skrzydełka trochę złożę bo będą przeszkadzały przy chodzeniu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli to ma być kamienny gargulec to nie pasują zbytnio te poszarpane skrzydla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh, już druga osoba mi na to zwróciła uwagę :) pewnie to poprawię. thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz 2gi raz widze ten motyw trawki na kamyczkach ;)... ale jak na kamiennego... no coz, mogles sie bardziej z tekstura postarac, poszedles troche na skroty :D... ale i tak jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym mu dal troche mesh suta (smoota)

bo troche kanciaty ale wiem ze to posag ale sprubuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Empik, do modeli low-poly nie można dodawać od tak sobie mesh smootha... Tu się liczy każda ścianka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nawet nie wiem za bardzo co to jest low-poly

myslalem ze mozna dsc mesch smoota

 

dobra konczto bo mi sie podoba i chce se na tapetke walnac!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

low-poly to taki obiekt, co ma malo polygonow (znaczy kanciasty byc musi ;) ). A sam posąg spoko, tylko ta tekstura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hłe hłe textura. dajcie biedakowi (czyt. mi właśnie) spokój :) Ale ok, wiem że mogłaby wyglądać lepiej, jednak jeżeli porównać mojego potworka do np jednego z bossów z Legacy of Kain: Defiance (konkretnie to takiego kamiennego posągu \'anioła\' z mieczem) to jednak mój gargulec wygląda IMHO lepiej. Zatem nie jest aż tak źle :)

 

Low-poly to obiekt do gry. W grze im mniej ścianek tym lepiej, szybciej będzie wszystko chodzić, mniej wierzchołków do podpinania pod kości (to też wpływa na prędkość enginu) A co do tapetki to spoko, mam zamiar zrobić jedna z nim w roli główniej :) tylko czasu jakby mało...

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka!

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka!

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego tak jest bo te modele nie są w tej chwili najważniejsze. teraz robię teren. A sześćdziesiąt lat to całkiem niezły wynik hehe. Co do czasu to zależy - borderliner w tej chwili czeka na texturkę (aż teren skończę), a jeżeli policzyć łącznie modelowanie i mapowanie to około 6 - 7h. Texturki robię trochę dłużej bo nie mam wprawy, ot co.

 

Po prostu jest nas w teamie 4 w porywach do 5 osób. I to jest tylko hobby. Niemniej cały czas do przodu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy