Jump to content
Artur Paprocki

ZBrush - 3.5 już jest

Recommended Posts

Siatka nie jest babolowata jeśli użyjesz adaptive skin, ma wtedy normalną topologię zsphere. Znajdą się okazje na użycie tego wynalazku ale to nie jest żaden cudowny środek na rzeźbienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy działają wam Magnet-Spheres ? ...bo u mnie nie. Przy podglądzie Adaptive Skin magnet spheres dają efekt, jak zwykłe kulki.

Może komuś się przyda: w adaptiwe skin trzeba zaznaczyć "Use Classic Skinning"

Edited by grendel
Problem rozwiązany

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze juz o tym było ale zapytam :) czy po zainstalowaniu 3.5 jest zmapper normalnie dzialający ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez mi sie tak wydaje ale nie juz :P bo bedzie tylko specjalny pod 3.5 ze tak powiem musza go chyba zapdejtowac :| czemu tak to nie wiem , nie jestem pewien tego wiec pytam :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedzie GoZ, nie bedzie Zmappera. Tak czytalem na Zbrush Central ale... kto ich tam wie.. Mial byc Z4, wyszedl Z3.5, za chwile wyszlo jakies dziwaczne R2 poprawiajace pare rzeczy. Teraz wszyscy czekaja na GoZ i wersje Macowa...

 

Zbrush to super soft ale Pixologic to jedna wielka niewiadoma jesli chodzi o daty, uaktualnienia, nowe wersje. Kiedys mi to zwisalo teraz zaczyna pomalutku irytowac.

 

Nie zdziwilbym sie gdyby Z4 sie nie ukazal a za 2 lata zapowiedzieli Z5 -,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakos tego nie kleje, czemu co versja to muszą by "nowe" pluginy specjalnie pod nowa versje :\ programistą nie jestem ale czy to az tak ciezko przerobic zeby wcisnąc plug z poprzedniej do nowej :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zależy ile zmienili na najbardziej prymalnym stopniu kodu. Mi się wydaje że całkiem sporo bo czuć to w tych dziesiątkach małych różnic. Pracuje się po prostu inaczej.

Obecnie w sumie zastanawiam się czy 3.5 nie będę używał tylko jak będę chciał się pobawić nowymi funkcjami. Co raz więcej tych przeróbek odkrywam i coraz mniej mi się to podoba, też tak macie? Taki inny feeling?

 

Nezumi- Z tymi terminami i marketingiem to masz racje. Ja po starcie 3.5 będę raczej podchodził ze sceptycyzmem do tego co mówią. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eja, niewiem czy o tym było pisane ale tknęło mnie to mocno. Pamietacie explodujące obiekty w poprzednich wersjach zeta albo niemoc zaimportowania zmienionej topologii low poly obiektu?, jakkolwiek cos mnie tknęlo do tego żeby wyexportować sobie low poly baze do maxa i zredukowac troche niepotrzebnych kwadratów, zaimportowałem nowy obj low poly w miejsce starego, i pojawia sie " the topology of the mesh has change, press yes to transfer high-resolution details to the modified mesh...press no to delete..." to naprawdę działa :)

Chyba najbardziej denerwujący motyw w zecie to zmieniony tool "move" a dokladnie jego funkcja z altem, kiedyś było o wiele wygodniej, teraz po kliknieciu z shiftem nijak niemogę sie przyzwyczaić, a oprocz tego, "load tool", dlaczego za każdym razem gdy chce wgrać sobie model to musze sie przebijać przez wszystkie katalogi...irytujące, może jest na to jakas rada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kurde czasem mi sie zdarza ze nie moge sejowac i exportowac obiektow .Wy tez tak macie?

Jeszcze mi sie nie zdarzylo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety przy instalacji najnowszego zbrusha, wyskakuje mi blad z windowsa, zainstalowalem vcredist z troubleshoot ale to nadal nie pomaga, mial ktos z was cos takiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety przy instalacji najnowszego zbrusha, wyskakuje mi blad z windowsa, zainstalowalem vcredist z troubleshoot ale to nadal nie pomaga, mial ktos z was cos takiego?

 

Sprawdz czy Twoj procesor obsluguje SSE2 , ktorego 3.5 niestety wymaga, byc moze w tym tkwi Twoj problem.

wiecej info tutaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy