Jump to content
Joel

Teczka 2D: Joel Farby joelne

Recommended Posts

Witam wszystkich, postanowiłem, że czas się otworzyć na forum, jako że wiele/u z was po prostu zamiata w temacie 2D liczę na konstruktywną krytykę, co wydaje mi się jest schematyczną kwestią w tym dziale.

Mam 15 lat, jestem samoukiem, więc cokolwiek tam potrafię, nie jest to ugruntowane, odważyłem się ukazać moje bazgroły w nadziei, że się wiele nauczę.

Mel Gibson, jeden z moich pierwszych referencyjnych szkiców ołówkowych

Sketchbook_by_yamame.jpg

Szkic kolegi

Sketchbook_2_by_yamame.jpg

No i parę takich tam szkiców, w tym szkice ze stronki którą Prrrszalony komuś podrzucił (dzięki ci :) )

Sketchbook_5_by_yamame.jpg

Sketchbook_6_by_yamame.jpg

Ok, teraz mój autoportret

Sketchbook_7_by_yamame.jpg

Mazaj z ostatniego Chc

Sketchbook_9_by_yamame.jpg

Kolejny autoportret, tym razem fotosklep :)

Sketchbook_10_by_yamame.jpg

link do speeda na youtube

Na dniach postaram się dorzucić to i owo, jakieś super to te prace nie są, ale mnie nie zabijcie komentarzami ;)

pozdrawiam

Edited by Joel
  • Confused 1

Zapomniałbym, szkic zrobiony na zlecenie parę dni temu.

Btw - te pierwsze szkice na górze jakieś strasznie duże mi wyszły, przepraszam

Sketchbook_11_by_yamame.jpg

W ostatnim portrecie oczy sprawiaja wrazenie zwierzecych, pusc gumke w ruch i postaraj sie zrobic bardziej ludzkie ^^

P.S Zmniejszaj wielkosc swoich prac, bo niezbyt dobrze sie je oglada partiami.

Co do wielkości prac, to był przypadek, że takie ogromne, co do oczu, to są zwierzęce na zdjęciu :) a photoshopowy autoportret ze zdjęcia owszem, jest to mój pierwszy portret wykonany tabletem i to na komputerze :), mogę jednak obiecać, że zachowałem podobieństwo, oczywiście muszę się jeszcze przyznać, że oczy wyszły nieco mniejsze, bo dużo poprawiałem. Jeśli chcecie dorzucę referkę. A co do zniekształcenia - to może ja po prostu mam taką twarz xD ?

pozdrawiam