Jump to content
Ardeni

Unity3d

Recommended Posts

Mi działa :D Nie wiem tylko jak sterować.

Praca zawieszenia miazdzy mi suty - świetnie i realistycznie wygląda.

Gdyby poprawić shader lakieru to już byłaby malina.

Ale rozumiem że chodziło o fizyke i jeśli o nią chodzi to jest genialna.

 

Sterowania jeszcze nie ma, właśnie nad tym pracuje :) Chce dać formułe pacejki, ale topornie mi to idzie :)

Nad shaderem lakieru też pracuje, efekty jakieś już uzyskałem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was orientuje się, czy przypadkiem ktoś nie potrzebuje jakiegoś dodatkowego programisty w Unity3d?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Skillshot już patrzyłem. Problem w tym, że jestem uczniem liceum i jak na razie nie miałem szans zdobycia doświadczenia w tworzeniu normalnych gier/projektów. Staram się coś znaleźć, ale w tym wieku jest mi naprawdę ciężko gdziekolwiek się zahaczyć...

Share this post


Link to post
Share on other sites

huhu programista po jednym projekcie do samodzielnego developmentu gry? Ciekawe ogłoszenie, chyba ktoś ma zbędny projekt do położenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na Skillshot już patrzyłem. Problem w tym, że jestem uczniem liceum i jak na razie nie miałem szans zdobycia doświadczenia w tworzeniu normalnych gier/projektów. Staram się coś znaleźć, ale w tym wieku jest mi naprawdę ciężko gdziekolwiek się zahaczyć...

 

Sprawdź na warsztat.gd tam często szukają programistów do projektów

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na Skillshot już patrzyłem. Problem w tym, że jestem uczniem liceum i jak na razie nie miałem szans zdobycia doświadczenia w tworzeniu normalnych gier/projektów. Staram się coś znaleźć, ale w tym wieku jest mi naprawdę ciężko gdziekolwiek się zahaczyć...

 

Chyba na początku musisz zainwestować trochę swojego czasu i uzupełnić portfolio o parę swoich projektów (albo uczestnicząc w projektach darmowych produkcji). Do pracy idzie się już z pewnym zasobem umiejętności - wiek tu nie jest aż tak istotny.

 

huhu programista po jednym projekcie do samodzielnego developmentu gry? Ciekawe ogłoszenie, chyba ktoś ma zbędny projekt do położenia :)

 

Nieno jak znajdą sobie dokładnie osobę, którą opisali to projekt jak z bicza strzelił. Tak tylko się zastanawiam, bo jeśli ktoś ma skilla, żeby samodzielnie napisać i opublikować grę, to po cóż miałby dla kogoś pracować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No lepiej jak ktoś przychodzi z planem. Biorąc osobę po jednym projekcie to sobie beda z biczy strzelać już w połowie :)

Swoją drogą jakie są zarobki dla takiej osoby przy Unity, że dają informację o tym, że ich są atrakcyjne. Mam na myśli ogólne ujęcie robienia gier w unity, czy to coś pow. 10tys pln czy 10tys dolarów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiast "atrakcyjne" przydałaby się cyfra lub chociaż widełki :) Podejrzewam, że jest to najwyżej prawie średnia krajowa lub atrakcyjna wizja udziału w przychodach z gry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba na początku musisz zainwestować trochę swojego czasu i uzupełnić portfolio o parę swoich projektów (albo uczestnicząc w projektach darmowych produkcji). Do pracy idzie się już z pewnym zasobem umiejętności - wiek tu nie jest aż tak istotny.

 

A gdzie ja napisałem, że chce pracować za kasę? Mnie obecnie interesuje tylko szansa na zdobycie doświadczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A gdzie ja napisałem, że chce pracować za kasę? Mnie obecnie interesuje tylko szansa na zdobycie doświadczenia.

 

W takim razie nie szukasz pracy tylko praktyk (na ogół bezpłatnych). Nigdy nie wspominaj, że chciałbyś pracować za darmo, bo Twoje życzenie się spełni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeszedłem tę szaleńczą procedurę kompilowania gry z Unity na iOS, od której przybyło mi na głowie kilka siwych włosów.

 

To co tam wybrałeś jest za drogie. W pracy posługiwaliśmy się Mac Mini (wołaliśmy na to "mydełko"). Jedyne co mydełko powinno potrafić, to uaktualnić się do najnowszego OSa z najnowszym XCodem - nie radzę eksperymentować ze starszymi wersjami, ponieważ produkty Apple nie wykształciły funkcjonalności informowania użytkownika o niezgodności wersji (np. projektu z Unity i XCoda). Mam nadzieję, że zacząłeś już załatwiać konto deweloperskie, bo to trwa długo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nihilplures

"... nie radzę eksperymentować ze starszymi wersjami..." - tzn którymi ? Z którego roku brać, jakby co ? Jak wygląda procedura załatwiania konta developerskiego ? O ile dobrze pamiętam jest wymóg opłacenia w wys 100 $ ... przydałby się jakiś tut przyklejony na głównej. Kiedyś było opisane w wątku chrupka ale z wiadomych przyczyn zostało skasowane ;)

 

Następne pytanie: Unity z dodatkiem IOS - to trzeba jeszcze kompilować pod maca oddzielnie nawet jak się ma ten dodatek ? Myślałem że to mi wypuszcza gotową pod iphona wersję a muszę mieć maca bądź iphona do sprawdzenia czy i jak działa ? Na razie robię rozeznanie ( research - takie modne słówko:) ) jak to wygląda stąd moje pytania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu należy korzystać z najnowszego dostępnego OSa i najnowszego XCoda jaki jest. Nie wiem jakie konkretne wersje są wadliwe, dla mnie to jedno wielkie gówno.

 

Unity3D wypluwa projekt do skompilowania w XCodzie. W nim zaś ustawia się certyfikaty i provisioning (taki pliczek generowany na stronie konta deweloperskiego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalsza wersja, mojego wytworu :)

Co jest zrobione:

+ fizyka opony (pacejka "magic formula")

+ prosty silnik i skrzynia biegów

 

co jest do zrobienia :)

+ zaawansowany silnik, skrzynia biegów, itp związane z napędem

+ zmiana stanu nawierzchni, slady opon, dym

 

http://pkaudi.pl/b2app/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wichur - jak dla mnie - czyt. laika unity 3d - jest fajnie. Jedyne co mnie osobiście drażniło w czasie jazdy to dziwnie wyswietlające się drzewa na horyzoncie (tzn wyłaniające się z "mgły")

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wichur: ja opisze to z punktu widzenia potencjalnego gracza. Caly czas mnie rzuczalo z jednej na druga, czulem sie jakbym jechal w ciaglym drifcie. Czyli niezadowalajaco, taki model jazdy mi sie nie podoba.

Zanim dodasz kolejne bajery, popracuj moze nad tym najpierw. Bo co z tego, ze bedziesz mial rozne nawierzchnie jak jazda po kazdej z nich bedzie kiepska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się tam podoba - jest realistycznie. Pamiętam grę Viper Racing i tam jeździło się podobnie. Gdyby dodać zniszczenia, to gra mogłaby trafić do grupy odbiorców, która lubi wyzwania. Zwróciłem uwagę na pewne artefakty graficzne - czasem jakieś czarne trójkąty i widoczne łączenia geometrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy