arev 518 Posted September 13, 2015 Share Posted September 13, 2015 W opcjach importu tekstury zaznacz "Alpha is transparency". Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Maly wywod. Unity3D 5.x to jest najgorszy release Unity Technologies liczac od wersji 1.0. Nieznosne bugi, takie jak crashe przy debugowaniu, czy zupelnie z kosmosu blokowanie inputow, zle dzialajace swiatlo itd itp. Obecnie starcilismy mnostwo roboczogodzin szukajac przyczyn bugow w projekcie, podczas gdy to okazywalo sie bugiem Unity. Kazdy updejt, a szczegolnie 5.2f3 zawiera wiecej bugow niz poprzednia wersja. Nie polecam robic profesjonalnie w 5.x gdyz to jeszcze nie dojrzala beta (albo cos pomiedzy alpha-beta) :( Link to post Share on other sites
arev 518 Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 +1 Mnie najbardziej boli skopane blendowanie animacji (konkretnie rotacji). W domu siedzę jeszcze na 5.1 i chyba długo tak zostanie. Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Pierwsza gra wstawiona na googleplay :) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crapgames.catchadot Link to post Share on other sites
arev 518 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Zaraz, zaraz... przedtem robiłeś takie coś: a na Playa wypuściłeś "Catch a Dot"? WTF? Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Zaraz, zaraz... przedtem robiłeś takie coś: a na Playa wypuściłeś "Catch a Dot"? WTF? adaptacja do obecnych wymagań :P pokoleniowych Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Tamten projekt jest zbyt głęboki, za duży. Jest robiony pod PC, a chcialem troche pobawic sie w mobile :-) Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Chcialem pograc. Ale niemozliwe jest znalesc te gre poprzez tytul - Cath A/The Dot(s) jest jak psow ;) Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 wystarczy wpisac "bieszka" i od razu znajdzie :P Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 https://www.facebook.com/projectcartune/ Dalej do przodu ;-) Jest DEMKO mozna pograc :) Link to post Share on other sites
szczuro 581 Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 base wall ? wall base ? Link to post Share on other sites
Hris 534 Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 nie jest to moze temat Unity, ale zapytam, bo pewnie Assety robicie. Jak z angielskiego nazwac ten kawalek muru? Chodzi mi o te czesc wypukla. W kamienicach, ale nie tylko, ta część nazywana jest COKOŁEM ściany. Google translator wyrzuca mi że to słowo "plinth". Tu masz jakiś angielski rysunek techniczny (mały, ale jest to co trzeba po lewej stronie - podpisane "Plinth Height"): Link to post Share on other sites
owal1 16 Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Jak na wiki zmieniłem hasło cokół na ang. wersje wyszło: "Socle" https://en.wikipedia.org/wiki/Socle_(architecture) Link to post Share on other sites
szczuro 581 Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 wiki wyjaśnia wszystko :) a socle is a short plinth [..] . In the field of archaeology, this term is used to refer to a wall base, Link to post Share on other sites
Jedaith 155 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 O proszę fajna rzecz! (Też startuję na Asset Storze, po pierwszym malutkim projekcie https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/60864) pracuję nad paczką tekstur. :) Mam nadzieję, że nie obrazisz się za paintover :) Link to post Share on other sites
JackTheRippy 850 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Swietne :) Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Boris to o tym pisales ostatnio? Bardzo dobrze sie prezentuje, szkoda ze nie mozna Cie wyrwac do zlecen ;) Link to post Share on other sites
E3D 10 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 @Jedaith @Boris Jak się rozliczacie z US jeśli chodzi o zyski z Asset Store? Sam chciałbym spróbować z paroma assetami ale ciężko znaleźć jakieś informacje na ten temat. Link to post Share on other sites
wujek_kane 303 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Bardzo ładne :) Jest w tym asset store informacja o tym ile osób kupiło? Czy tylko dla sprzedającego? Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 O to trzymam kciuki za sprzedaz, brakuje czesto dobrze przygotowanych modeli na storze. Wiem, bo mamy czasem problem z developerami, ktorzy wciskaja wszystko ze stora i pozniej gra w przegladarce jest niegrywalna, bo ma setki mb. Link to post Share on other sites
Idaho 208 Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Bardzo fajne, idź za ciosem i rób teraz jaskinie. btw są jakieś wytyczne na asset store co do wielkości poszczególnych assetów, czy robiłeś wg własnych założeń (wymiary, wielkość tak żeby wszystko pasowało)? Interesują mnie schody w takich projektach tzn wymiar (wysokość) jaką miarę przyjąć pomiędzy poszczególnymi płaszczyznami to jest jakaś wielokrotność jednostki przyjętej dla pojedynczego assetu ? Mam nadzieję że wyraziłem się w miarę jasno :) @wujek_kane Co do ilości sprzedanych często ludzie wystawiają oceną i po tym można w przybliżeniu zorientować się co się sprzedaje. Link to post Share on other sites
Creator 184 Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Bardzo fajne, idź za ciosem i rób teraz jaskinie. btw są jakieś wytyczne na asset store co do wielkości poszczególnych assetów, czy robiłeś wg własnych założeń (wymiary, wielkość tak żeby wszystko pasowało)? Interesują mnie schody w takich projektach tzn wymiar (wysokość) jaką miarę przyjąć pomiędzy poszczególnymi płaszczyznami to jest jakaś wielokrotność jednostki przyjętej dla pojedynczego assetu ? Ogólnie wysokość character controllera w unity to 2, czyli tak jakby 2 metry. Najlepiej trzymać się tej skali. Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Ja tam dalej swoje dziergam :) Link to post Share on other sites
Creator 184 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 jak robisz wgniecenia na karoserii? sam napisałeś czy używasz jakiegoś assetu? Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 jak robisz wgniecenia na karoserii? sam napisałeś czy używasz jakiegoś assetu? Sam pisałem, wgniecena to zwykly impact deform, przemieszczanie vertexow. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now