Jump to content

Unity3d


Recommended Posts

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Maly wywod.

 

Unity3D 5.x to jest najgorszy release Unity Technologies liczac od wersji 1.0. Nieznosne bugi, takie jak crashe przy debugowaniu, czy zupelnie z kosmosu blokowanie inputow, zle dzialajace swiatlo itd itp.

 

Obecnie starcilismy mnostwo roboczogodzin szukajac przyczyn bugow w projekcie, podczas gdy to okazywalo sie bugiem Unity. Kazdy updejt, a szczegolnie 5.2f3 zawiera wiecej bugow niz poprzednia wersja.

 

Nie polecam robic profesjonalnie w 5.x gdyz to jeszcze nie dojrzala beta (albo cos pomiedzy alpha-beta) :(

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
nie jest to moze temat Unity, ale zapytam, bo pewnie Assety robicie.

Jak z angielskiego nazwac ten kawalek muru? Chodzi mi o te czesc wypukla.

W kamienicach, ale nie tylko, ta część nazywana jest COKOŁEM ściany. Google translator wyrzuca mi że to słowo "plinth".

Tu masz jakiś angielski rysunek techniczny (mały, ale jest to co trzeba po lewej stronie - podpisane "Plinth Height"):

D.P.C.%20above%20ground%20level%20for%20new%20buildings.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@Jedaith @Boris

 

Jak się rozliczacie z US jeśli chodzi o zyski z Asset Store?

Sam chciałbym spróbować z paroma assetami ale ciężko znaleźć jakieś informacje na ten temat.

Link to post
Share on other sites

O to trzymam kciuki za sprzedaz, brakuje czesto dobrze przygotowanych modeli na storze. Wiem, bo mamy czasem problem z developerami, ktorzy wciskaja wszystko ze stora i pozniej gra w przegladarce jest niegrywalna, bo ma setki mb.

Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne, idź za ciosem i rób teraz jaskinie.

btw są jakieś wytyczne na asset store co do wielkości poszczególnych assetów, czy robiłeś wg własnych założeń (wymiary, wielkość tak żeby wszystko pasowało)? Interesują mnie schody w takich projektach tzn wymiar (wysokość) jaką miarę przyjąć pomiędzy poszczególnymi płaszczyznami to jest jakaś wielokrotność jednostki przyjętej dla pojedynczego assetu ? Mam nadzieję że wyraziłem się w miarę jasno :)

 

@wujek_kane

Co do ilości sprzedanych często ludzie wystawiają oceną i po tym można w przybliżeniu zorientować się co się sprzedaje.

Link to post
Share on other sites
Bardzo fajne, idź za ciosem i rób teraz jaskinie.

btw są jakieś wytyczne na asset store co do wielkości poszczególnych assetów, czy robiłeś wg własnych założeń (wymiary, wielkość tak żeby wszystko pasowało)? Interesują mnie schody w takich projektach tzn wymiar (wysokość) jaką miarę przyjąć pomiędzy poszczególnymi płaszczyznami to jest jakaś wielokrotność jednostki przyjętej dla pojedynczego assetu ?

Ogólnie wysokość character controllera w unity to 2, czyli tak jakby 2 metry. Najlepiej trzymać się tej skali.
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy