Jump to content

Featured Replies

  • Replies 8
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Łączysz obydwa obiekty za pomocą Attach, a następnie zaznaczasz dwa verteksy leżące obok siebie i korzystasz z opcji Weld.

mam dokładnie taki sam problem ;/ tylko u mnie niestety nie chcą się one połączyć za pomocą attach :/

 

 

OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ...

OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ...

 

Zainteresuj się opcją Make Unique.

mam dokładnie taki sam problem ;/ tylko u mnie niestety nie chcą się one połączyć za pomocą attach :/

 

 

OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ...

 

 

A co się wtedy robi?

 

Też ostatnio miałem jakieś dziwne problemy z max'em bo nie mogłem czegoś z attachować. W ogóle ta funkcja to trochę porażka jest i widzę, że w max'ie jest z tym więcej zachodu niż w niektórych programach.

Lex poczytaj trochę o różnicach między "instance" a "copy". Sprawdź też do czego przydaje się opcja Make Unique znajdująca sie pod stosem modyfikatorów (Stack).

ja dokładnie modelowałem felge i zrobiłem jedno ramie a potem za pomocą array powieliłem żeby było ich pięć a potem chciałem z attachować ale w array zaznaczone było instance a nie copy :)

 

co do make unique to poczytam ;)

Jeśli nie chcesz nie musisz o tym czytać. Po prostu kliknij na tę opcję mając zaznaczone swoje instancje i tyle. Będziesz mógł sobie dzięki temu attachować te części.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy