Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam, mam mały problem z funkcją mirror, szukałem na forum podobnego tematu ale nie mogłem nic znaleźć (może źle szukałem :/).

 

Postanowiłem sobie przerobić video tutka ze stronki cgtuts na temat modelowania felgi high poly, cały tut jest GREAT ale zatrzymuje się na około 14 minucie w momencie kiedy używany jest mirror.

 

Dokładnie chodzi o to, że przy modelowaniu jednego z ramion, autor usuwa prawą połowe a potem przy pomocy mirror'a odbija. Z tym, że u mnie po odbiciu jedna z części robi sie przezroczysta i widoczna od drugiej strony :/ nie moge sobie z tym poradzić.

 

http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/

 

Tutaj macie link możę wy wiecie o co z tym chodzi ...

  • Replies 3
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

jeżeli masz na myśli mirror axes to musi być X zaznaczone, bo w przypadku Y albo Z w ogóle dzieje sie meksyk

 

poniżej screen - taki wychodzi efekt mojego mirrora - 4x Perspective żebyście dokładnie spojrzeli.

 

screen01k.jpg

Edited by makler

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy