Jump to content
Silvanus

Teczka 2D: Silvanus

Recommended Posts

Dzięki Fusman! ;>

 

Jedziem dalej:

 

Portret dla znajomej

 

77442100.jpg

Edited by Silvanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow Silvanus nieźle jedziesz do przodu

ten ostatni portret bardzo ładny tylko ten obrys mi się nie podoba może że tak miało być;p

oby tak dalej pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
wow Silvanus nieźle jedziesz do przodu

ten ostatni portret bardzo ładny tylko ten obrys mi się nie podoba może że tak miało być;p

oby tak dalej pozdrawiam

 

o Kpax! Miło widzieć, dzięki bardzo. Obrys zrobiłem ze względu, że uwypukla rysunek. Dobrze się robi robiąc grubszy obrys niż linie w środku (szczegóły).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybko posuwasz się do przodu :)

 

Sugestie ode mnie - ostatni portret wyszedł troszkę płasko, wydaje mi się, że zabrakło odważniejszego waloru. I mimo wszystk ooobrys nie potrzebny - gdyby walor był ciemniejszy, całość miałaby większy kontrast i nie trzebaby było zaznaczać krawędzi postaci.

 

Idziesz w dobrym kierunku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa pani:

 

za mało kontrastu, wiem. ~.-

 

EDIT: teraz tak porównałem rysunek w realu z tym zeskanowanym i stwierdzam, że ten na kartce wygląda 3 razy lepiej. Musze pokombinować z kontrastem.

 

34088876.jpg

 

Tak to mniej więcej wygląda na kartce:

 

95304773.jpg

Edited by Silvanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

WIP ilustracji do pewnego projektu gry zręcznościowej/przygodowej, w której mam przyjemność bycia grafikiem 2d. Dla zainteresowanych - 2 screeny:

 

1

2

 

Progres pracy:

 

79218725.jpg

 

64190623.jpg

 

57909378.jpg

 

92631620.jpg

Edited by Silvanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, dynamiczna kompozycja...przeszkadza mi ten labirynt w oddali...po pierwsze ustawiony jest w innej perspektywie niż reszta, a po drugie ustawiony jest w troszkę złym miejscu...konkretnie chodzi mi o to że powinien być przesunięty trochę w lewo żeby wieża nachodziła na niego...

 

Czekam na dalsze postępy ;)

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooo, zawsze lubiłem takie organiczne kompozycje, tzn. poskręcane, z kilkoma perspektywami i kompaktowym rozmieszczeniem elementów :) Ale Tasior ma rację z umiejscowieniem labiryntu - wieża powinna na niego nachodzić.

 

Będziesz to kolorować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, często popełniam ten błąd (na przykładzie tego labiryntu) - zamiast zachować pewien realizm i przypadkowość, to ja staram się wszystko rysować tak, że wygląda to w taki, a nie inny sposób (sztucznie).

 

Nad przekształcaniem tego w digital się zastanawiałem, ale pewnie spróbuję. Jednak jakoś na tablecie jeszcze nie idzie mi tak, jakbym chciał, żeby szło. Staram się na ten moment mało na nim rysować z tego względu, że muszę zadbać najpierw o podstawy w ołówku, które zaniedbałem. I tak nie wiążę przyszłości z digital-paintingiem (chociaż niedawno wiązałem, ale nie chce być blady, mieć dołów pod oczami i mieszkać w mieście ;o), ale jako hobby na pewno pozostanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta ostatnia praca świetnie się zapowiada. Czekam na finisz, mam nadzieję w kolorze, chociaż w ołówku tez ma mnóstwo uroku. I podpisuję się pod wymianą miejsca położenia labiryntu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta ostatnia praca świetnie się zapowiada. Czekam na finisz, mam nadzieję w kolorze, chociaż w ołówku tez ma mnóstwo uroku. I podpisuję się pod wymianą miejsca położenia labiryntu :)

 

Dzięki! Co do zmiany na digital, to nie wydaje mi się, żeby powstało z tego coś szczególnie imponującego biorąc pod uwagę moje umiejętności. Labirynt rozciągnąłem według wymagań zlecającego (miał być wokół pałacu z lodu). Ogólnie niechętnie kończę tą prackę, bo jest w niej mnóstwo takich szczegółów... no nie wiem, np. rysowanie każdego pojedynczego drzewka, albo dokańczanie tego labiryntu (który i tak miał być obrośnięty roślinnością itp.).

 

kontynuacja:

 

8001ad.jpg

 

97949733.jpg

Edited by Silvanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

w pracy z ruinami chmurki bym jednak wywalił, nie wyglądają zbyt przekonująco.

labirynt już mniej kłuje, horyzont chyba wciąż za nisko.

Poza tym fajne.

 

kubek spoko, ale radzę ci poćwiczyć rysowanie okręgów w perspektywie.

krawędź płynu nie zgadza się z zewnętrzną krawędzią kubka i jest mocno oczkowata, jeśli wiesz o co mi chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wogóle nie konstruujesz a to nie dobrze bo pani ameli strasznie poleciały proporcje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wogóle nie konstruujesz

co najbardziej widać w tym timelapsie - nie masz mordy a katujesz sie kołnierzykiem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, zgadza się, dopiero po wszystkich zauważyłem z daleka, że proporcje twarzy kuleją.

 

Powrót do digitalu po małej przerwie:

 

Czapka z natury:

 

180910kolor.jpg

 

Z wyobraźni:

 

180910.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baardzo fajnie prezentuje sie dalszy plan w tej ostatniej pracy. Nie znam sie za mocno na envirosach, ale to co mi sie nie do konca podoba, to ze sa w niej jakby tylko dwa plany - moglbys jeszcze troche popracowac nad przestrzenia i rzucic nieco kolorow na przod zeby nie bylo tak monochromatycznie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baardzo fajnie prezentuje sie dalszy plan w tej ostatniej pracy. Nie znam sie za mocno na envirosach, ale to co mi sie nie do konca podoba, to ze sa w niej jakby tylko dwa plany - moglbys jeszcze troche popracowac nad przestrzenia i rzucic nieco kolorow na przod zeby nie bylo tak monochromatycznie :)

 

Heh, no tutaj, to akurat porwałem się z motyką na księżyc, bo nigdy nie ćwiczyłem envirów i maznąłem to raczej tak dla rozluźnienia, żeby zrobic coś absolutnie spontanicznie, z wyobraźni, a zainspirował mnie do tego >ten pan<.>

 

Dobra, to teraz trochę inaczej. >Ten

 

próba pędzla:

 

19091001.jpg

 

i dalej:

 

19091002.jpg

 

19091003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dopóki nie zaczniesz konstruować czy to perspektywicznie (envrios) czy anatomicznie to wszystko się będzie rozjeżdżać

Share this post


Link to post
Share on other sites

po przerwie (jak to zwykle u mnie bywa):

 

papryczki, które zrobiłem 5 miesięcy temu w b&w:

 

071010.jpg

 

żuczek:

 

051010.jpg

 

i skończona ilustracja, którą wcześniej męczyłem:

 

27007178.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy