Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Share Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) No to jak wszyscy, to wszyscy. Ja sobie wybralem na poczatek malutki i prosciutki modelik, a bedzie to LCM (ang.: Landing Craft, Mechanized) wersja 3. Jeszcze dzisiaj pewnie cos wrzuce. Edytowane 22 Marzec 2010 przez Bruneq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 10 Marzec 2010 Share Napisano 10 Marzec 2010 najważniejsze ze nie ma kol - bedziesz mogl zaszlec z detalami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 10 Marzec 2010 Share Napisano 10 Marzec 2010 Na przykład dorobić ten czołg :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Autor Share Napisano 10 Marzec 2010 no no, juz 3ciego żolnierza koncze modelowac, tez;) Bro, ty wiesz ze mamy plan, zeby cie zbanowac na 2 tygodnie?Tylko po to zeby dac innym szanse na wygranie tej minibitwy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 12 Marzec 2010 Share Napisano 12 Marzec 2010 gdzie model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 15 Marzec 2010 Autor Share Napisano 15 Marzec 2010 jak narazie sobie tyle zrobilem. W sumie malutkie porpawki jeszcze zrobie w siatce, i mapowanie. jest 993 tri. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 16 Marzec 2010 Share Napisano 16 Marzec 2010 Fajnie :) Texturki, texturki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 16 Marzec 2010 Share Napisano 16 Marzec 2010 Super modelik, mam takie dwa pytanka - wyłącznie z ciekawości: 1. Jaka byłaby różnica w grze, gdyby to wcięcie było zrobione na opacity? 2. Rozumiem, że to po to, żeby zaoszczędzić na teksturce? Na screenie troszkę wygląda jak "podwójna ciągła" (nie zweldowana). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 16 Marzec 2010 Autor Share Napisano 16 Marzec 2010 Sebastian Ozga - ad 1. W sumie poza texturą to zadna roznica, pozatym, zostalo mi troche tri, to mogłem zaszalec :) ad 2. to zwykły błąd:P nie zweldowalo sie. Niestety taka wada XSI :P ale juz to wywalilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 16 Marzec 2010 Share Napisano 16 Marzec 2010 pewnie z tylu nic nie ma dlatego nie pokazales co? ;d do roboty sie wez i rob juz teksury! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Autor Share Napisano 20 Marzec 2010 Tak na obecna chwile sobie dziubie difjuza. Model stanol na 970 tri, mzoe sie troche jeszcze zmieni. Tuaj screen z tex 1K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 Wyglada naprawdę spoko - jestem ciekaw jak bedzie z kolorami btw moglismy ustawić limit 1024 dla txt bo i tak kazdy robi w tej wielkosci a potem zmniejsza do 512 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Autor Share Napisano 20 Marzec 2010 Bro - dzieki:) pierwszy raz robie tym sposobem, i powiem szczeze ze narazie mi sie to podoba...z kolorem moze dzisiaj wieczorem wrzuce, albo jutro ustalilismy 512, trudno:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 tez mi sie podoba................ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 To jest bardzo ładna łódka i bardzo ładna textura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 No spox cały ten detal i jego proporcje wyglądają naprawdę spójnie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 To jest bardzo ładna łódka i bardzo ładna textura.hehehe :D widzę kółko wzajemnej adoracji :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Share Napisano 21 Marzec 2010 Wygląda ciekawie, żeby tylko po zmniejszeniu mapki nie wyszła plama :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 21 Marzec 2010 Autor Share Napisano 21 Marzec 2010 jacenty - Dzieki:) empeck- Buahaha POZER :D Kruku - dziekui zią, dzieki :) Creator - eee tam:) zadne kołko, prawda Empeczku?! ;) Kuba - dzieki, sprawdzone na 512, nie wyglada zle:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 21 Marzec 2010 Autor Share Napisano 21 Marzec 2010 Tak juz mi sie troche znudzila ta łodka dzisaij:) jeszcze specular zostal, ale to jutro chyba. W sumie diff juz skonczony...wiem wiem, troche przesadzilem:) edit: Wlasnie zalapalem ze wrzucilem texture na stary model do silnika, dlatego ten 1szy obrazek taki troche mniej aktualny:) ten drugi to screen z XSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 21 Marzec 2010 Share Napisano 21 Marzec 2010 chyba przesadziłeś z tą rdzą :P podczas ww2 chyba jeszcze nie były takie pordzewiałe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 21 Marzec 2010 Share Napisano 21 Marzec 2010 Hubercie, a skąd wiesz? widziałeś to w kolorze kiedyś? :D Mnie się wydaje, że jest bardzo spko prócz tego elementu na dole z przodu łajby. Chodzi mi o to, że czerwone malowanie na dole nie ciagnie sie przez cała długość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 za kolorowe jak dla mnie poza tym calkiem spoko wyszly te tekstury jednak :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 zdcydowanie za duzo rdzy ;) no i ten zielony - moze zrob duzo cimniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Share Napisano 22 Marzec 2010 aj tam, rdza musi byc;) dzisaij troche ja zdesaturuje, bo faktycznie za jaskrawe wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 mi ta rdza nie przeszkada a raczej to ze zgubily sie troche krawedzie modelu malo kontrastowo jest albo zamalo ostrosci. Pozatem mi sie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Share Napisano 22 Marzec 2010 Jacenty - postaram sie specularem je troche wydobyc, bo sa miejsca gdzie zanikły, fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Share Napisano 22 Marzec 2010 costam troche podziubalem, zrobilem speculara oto wyniki.:) Mi sie nawet podoba:) Daje miniaturke, bo troche wazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkkA Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 spoko, ale bardziej szary podobalby sie bardziej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 rzuc do pierwszego postu, brunkowi bedzie latwiej zebrac do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Share Napisano 22 Marzec 2010 Cholera, zapomnialem. Dzieki Owco! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się