Jump to content
Thalion

ChC.24: Mityczna Menażeria by Thalion

Recommended Posts

Horus - bóg mitologii egipskiej. Chciałem pokazać go w sposób nieco inny niż występuje on na hieroglifach, bardziej spójny i "drapieżny".

 

horus_final.jpg

 

miniaturka:

minaturka.jpg

 

 

-------------------------------

 

Jako że temat bardzo przypadł mi do gustu, a i wypada przetestować dopiero co zakupionego intuos'a, przyłączam się do zabawy :)

 

Mój mityczny stwór pochodzi z mitologi egipskiej, jest nim Horus.

Pierwsze przymiarki:

sketch.jpg

 

horus_wip02m.jpg

Edited by Thalion

Share this post


Link to post
Share on other sites

nono :), miło widzieć kolegę znów w akcji.

 

Powodzenia.

 

//Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki:)

 

wrzucam kolejne etapy pracy:

 

horus_wip06m.jpg

 

horus_wip09m.jpg

 

komentarze/rady/krytyka mile widziane (na chwile obecną mogę stwierdzić iż stopy pójdą do wymiany...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dla mnie to cos mi tu te biodra nie graja, ta fioletowa "przepaska" jest jakby za bardzo w lewo na brzuchu ale moge sie mylic. a tak to spoko praca ;) moglbys jego glowe powiekszyc, ale to juz wedlug twego uznania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolorowy szkic z pierwszego postu zdecydowanie ciekawszy, bardziej klimatyczny niż kolejne etapy, no i to piórko na czubku głowy nie bardzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

poprawiłem to i owo (jak myślę) i rzucam już właściwie finalną wersję.

Szkoda dezzed, że tak późno wrzuciłeś komentarz to może bym coś pokombinował, a teraz to już koncepcyjnie raczej skończone ;)

 

horusfinished.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Ojot:)

i jeszcze poprawka obojczyka (podziękowania dla JakkaSa za zwrócenie uwagi :) )

 

 

horus_final.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm zawsze wydawało mi się, że egipscy bogowie mają tylko głowy inne, a cała reszta ciała jest ludzka :) Noo ale, nigdy nie widziałem żadnego z nich na żywo

Kolorystyka wyszła taka gołębia raczej ^^ Ale i tak jest bardzo fajnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

noiprox - starałem się bardziej konsekwentnie podejść do problemu i bardziej wymieszać gatunki ;) dzięki za komentarz!

 

finał w pierwszym poście:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajoski. podoba mnie się. jakbym mógł partycypować, to sam sięgnąłbym po Ikara (skrzyżowałbym człowieka z cukrówką). trzymam kciuki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie win. Kreska kojarzy mi się ze stylem Marca Silvestriego, taki tam rysownik komiksowy:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wg mnie kiepsciutko... Po pierwsze tytul pracy to "Horus", wiec nalezalo by najpierw poczytac co nieco na ten temat - albo sokol z odpowiednimi insygniami, albo CZLOWIEK z glowa jastrzebia - Tobie kolego wyszedl jakis "pigeon-man", ja wiem ze teraz takie mutanty sa trendy etc ale troszke szacunku dla historii wypadalo by miec. Pisales, ze chciales przedstawic to w inny sposob - Twoje prawo, ale Horus to to juz nie jest.

 

Od strony technicznej - praca juz na pierwszy rzut oka wyglada na mocno wydlubana (az do przesady), co sprawia wrazenie takiej hmm topornosci. Zero polotu, swiatla, korpus sprawia wrazenie jakby byl pociagniety jednym kolorem - strasznie "plasko" wyszlo. Kolega wczesniej zwrocil Ci uwage na obojczyk, poprawiles na sylwetce, ale na zblizeniu glowy w dalszym ciagu zmierza nieuchronnie ponizej ramion co razi okropnie.

 

Moje pierwsze skojarzenie to ilustracja z encyklopedii PWN z lat 50. Niestety tym razem moj glos powedruje na inna prace.

 

Niemniej jednak pozdrawiam i zycze powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lukanus, ultrakaka- dzięki za komentarze!:)

 

belialek- odnośnie poczytania co nieco mitologii, to nie trafiłeś... bo znam je dość dość dobrze, uwierz mi. Co do Twojej krytyki odnośnie strony koncepcyjnej, to myślę, że jest ona przesadzona... gdybyśmy mieli pokazać ładne ilustracje dokładnie odwzorowujące mityczne postacie to ok, ale tu chodziło o przedstawienie mitologii w sposób bardziej oryginalny, tu odsyłam do wątku z regulaminem i opisem edycji: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67146 co to byłby za concept art gdyby polegał jedynie na przerysowaniu postaci, bez włożenia w rysunek własnej inwencji twórczej (wystarczy popatrzeć na różne koncepty do filmów, gier itp, wcale nie trzymają się tak mocno oryginałów). Z resztą inni uczestnicy również podeszli do problemu nowatorsko.

Co do komentarza do strony technicznej, ma prawo Ci się nie podobać... mogłeś jednak zwracać uwagę również w trakcie tworzenia, wtedy była by możliwość korekcji tego i owego... a tak to już po ptakach... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy