Jump to content

Recommended Posts

Hej! Nie jestem w pełni zadowolony z tej pracy ale chyba nie wyszła najgorzej. Wygląd CG, troszkę jeszcze brakuje do fotorealizmu ale wciąż się uczę - chociaż w tym zawodzie to ciągle chyba trzeba się uczyć ;) - także proszę bez ostrej krytyki.

 

3Ds Max, Mental, Photoshop

 

Wersja 1920x1200 tutaj.

 

grapes-wallpaper.jpg

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne ze człowiek sie uczy całę zycie i nie tylko w 3D ale we wszystkim praca ma bardzo fajny klimacik bardzo dobry w odbiorze mi sie podoba powodzonka w dalszej pracy! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Estetycznie to wyglada bardzo ladnie, ale winogrona przypominaja balonik z nojsem a nie owoc. Brakuje sub surface scatter i zylek, zlwaszcza ze tlo sugeruje oswietlenie zza nich.

Jak juz jestesmy przy tle, to sugeruje ono zolte, cieple oswietlenie, na winogronach masz 2 biale punkty swiatla, nie zgrywa sie za dobrze.

 

np:

http://www.hashemian.com/blog/images/grapes.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/More_grapes.jpg

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiecho

dzięki

 

@Pavulon 13

dzięki

 

@Pawel Lipka

Co do tła to chciałem stworzyć taką malowniczą kompozycje rodem z obrazów ukazujących martwą naturę, wychodzi na to, że średnio mi to wyszło :) Dzięki.

 

@sibu

wiem, że nie jest tak jak powinno być z nim ;)

 

@mirach

Właśnie przy shaderach winogron najbardziej się męczyłem, szczerze stworzyłem kobyłe z wielu warstw, które niestety się tak pochrzaniły że nie mogłem doprowadzić tego do ładu. Następnym razem będzie lepiej ;) Tnx za uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie się właśnie kompozycja podoba, chociaż to może skutek że niewiele wiem o grafice ;) (Przez kompozycję mam na myśli przyjemny kontrast kolorów, zimne/ciepłe, i ułożenie kształtów w przestrzeni). Podoba mi się też, że tło nie jest chamskim jednolitym gradientem i przez to całość jest bardziej interesująca. Owszem, styl jest nieco inny (tło "malowane", owoce renderowane), ale jakoś mi to nie przeszkadza, bo kojarzy mi się z winogronami sfotografowanymi na tle murowanej ściany, o, takiej:

 

http://pad3.whstatic.com/images/thumb/3/3b/Chimayo-2818.jpg/640px-Chimayo-2818.jpg

 

Toteż nie pisz, że następnym razem będzie lepiej, tylko popraw, bo szkoda zostawiać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to rzeczywiscie musiales strasznie przekombinowac z tym shaderem. Wywal go, sproboj zrobic cos prostrzego, zrob oswietlenie ktore bedzie wspolgrac z tlem (ktore wg mnie jest super - wlasnie, jak je zrobiles? :) ) i wg mnie bedzie super pracka.

 

pozdrawiam i powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@3Jane

hm... za jakiś czas poprawię w takim razie ;) teraz muszę zająć się dwoma innymi projektami by mieć coś w końcu w swoim portfolio. Z tym murem to dobrze to ująłeś, taki był plan też na początku, tj. takiego kontrastu.

 

@mirach

Ja jestem sprinterem ;) Nie lubię maratonów, robię prace które nie wymagają dla mnie więcej niż 10 dni roboty. Chociaż staram się to powoli zmieniać, tak też pewnie za jakiś czas wywalę ten shader i zrobię go od początku, tylko muszę jeszcze troszkę wgłębić się w tego mentala.

 

Jeżeli chodzi o tło to jest to zlepka paru obrazków, główną bazą jest jakaś tekstura wykopana ze stocka, na niej dałem bardzo rozmyty widok zachodzącego słońca nad łąkami. Później używałem trochę stempla... a jeszcze później dodałem dużo gry świateł. Dodatkowo wrzuciłem coś a'la volumetric light nad to by nadać temu troszkę wzniosłości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem przyjemna praca.

 

Jedyne co mi nie pasuje to mokra zielona roślina na tle rozpalonego żeliwa,

morze jestem tendencyjny ale dał bym to bardziej na tle kory.

 

I można by poeksperymentować z głębia ostrości, i tak jest kontras nadany kolorem ale jakoś mi ten zblurowany glow dookoła winogron niepasi z tym ostrym ziemno rdzawym materiałem w tle.

 

Nad materiałem mógł byś popracować, uważam ze przedobrzyłeś z ilością map w tym Shaderze :D

 

Pozdro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy