Jump to content

Recommended Posts

Zjazd Twórców Gier 2010, to już III edycja corocznego ogólnopolskiego spotkania amatorskich i niezależnych twórców gier oraz ich współpracowników - grafików, muzyków, scenarzystów, redaktorów oraz graczy! W tym roku odbędzie się ona w Gdańsku, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego w dniach 15-19 lipca (czwartek-poniedziałek).

 

 

Cały konwent jest zorganizowany dla wszystkich osób powiązanych w jakikolwiek sposób z gamedevem, niezależnie od wieku, upodobań czy też dziedziny jaką się zajmuje. Tak więc obojętnie czy tworzyć amatorsko dla siebie, chciałbyś zaistnieć jako niezależny twórca, skupiasz się na rozwijaniu swojego talentu poprzez tworzenie assetów, czy też po prostu jesteś studentem bądź grasz w gry i są one częścią twojego życia, jesteś więcej niż mile widziany.

 

Co więcej jeśli zawodowo jesteś powiązany z GameDevem, tłumaczysz, programujesz, czy też nauczasz, może byłbyś zainteresowany możliwością zaprezentowania dokonań swojej firmy bądź też uczelni? Cały segment prelekcji ma odbyć się w weekend (17-18 lipca) i być skonkretyzowany na wszelkich aspektach tworzenia gier. Już teraz mamy wsparcie Polskich i zagranicznych firm i serwisów, a dalsze rozmowy są w toku, listy dalej przygotowywane... Tak więc każdy znajdzie coś dla siebie i każdy wyniesie coś co zmieni jego postrzeganie na temat gier.

 

 

Jednakże nie jest to nudna impreza dla facetów w garniakach. Większość z nas jest młoda, ambitna i pełna energii, tak więc wszelkie mniej oficjalne prezentacje czy też inregrowanie się (zwłaszcza osób pełnoletnich) będzie miało miejsce, a to wszystko dzięki bardzo dobrej lokalizacji naszej noclegowni – Akademików Uniwersytetu Gdańskiego. Jednak jako organizatorzy nie zapominamy niejako o powadze całej inicjatywy i dlatego też staramy się dołożyć wszelkich starań by zabezpieczyć i urozmaicić wam cały okres imprezy.

 

 

Tak więc, wszelkie dalsze informacje, w tym jak się zarejestrować, jakie są koszta imprezy i tym podobne znajdziecie na oficjalnej stronie zjazdu – http://zjazdtworcowgier.pl a jeśli macie jakiekolwiek pytania możecie je umieszczać tutaj. W miarę możliwości postaramy się na nie odpowiedzieć szybko i rzetelnie.

 

 

Pozdrawiam i do zobaczenia w te wakacje,

Tomasz 'Fanotherpg' Kaczmarek

Link to post
Share on other sites

Nie za bardzo, każdy z uczestników dostanie identyfikator. Ale możesz zarejestrować się, jednakże stwierdzić, że nie nocujesz w akademikach lecz jako własny i wtedy jak wpadniesz zgłosić się po ID i brać udział w imprezie.

Link to post
Share on other sites

Ze względu na coraz większy rozmach imprezy postanowiliśmy zmienić jej design z czegoś swojskiego na coś bardziej profesjonalnego. Tak więc jeśli mieliście problem z dostępem do strony dzisiaj rano, wybaczcie ale robiłem backup starej wersji, więc strona była nieosiągalna przez półminuty.

 

Co więcej wciąż zbieramy zgłoszenia na wykłady! Tak więc jeśli zajmujesz się tworzeniem muzyki, grafiki, scenariuszy, programujesz, masz swój team albo też pracujesz sam, a chciałbyś się czymś podzielić skontaktuj się z nami by to przedyskutować. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje (nawet te ciut zwariowane). Im większa różnorodność oraz im więcej scen się pokaże tym lepiej dla naszej branży. Tak więc raz jeszcze gorąco zapraszamy!

 

Jakby co też zwykli widzowie mogą się rejestrować, jest to bardziej niż mile wskazane ;) Do zobaczenia w Lipcu, a tymczasem zapraszamy na http://zjazdtworcowgier.pl !

Link to post
Share on other sites

Lista pierwszych prelekcji:

 

1. Gry cyfrowe - Sztuka czy Kicz?" - Tomasz "Fanotherpg" Kaczmarek

2. "Middleware Polska - prezentacja najpopularniejszych edytorów gier w

Polsce" - Piotr "gnysek" Gnys (Game Maker), Maciej "Preki" Prekurat (RPG

Maker) i Tomasz "Fanotherpg" Kaczmarek (Kliki)

3. "Imagine a world" ... Czyli XNA + Silverlight , troszkę Kodu a na

serio BUG - Andrzej "Siranen" Piotrowski

4. “Era niezależnych: jak przetrwać, wyrwać się i wygrać nie

sprzedając duszy” - Jakub "Koobare" Riedel

5. “Elementy świata w grze wideo i ich struktura. Ogólne zasady

estetyki wykonania” - Bartłomiej "Don Sotto" Mycyk

6. "Techniki wizualizacji terenu w grze Bitter Glory" - Karol "MrKaktus"

Gasiński

7. "Game usability, czyli jak sprawić aby Twoja gra była lekka, łatwa i

przyjemna" - Robert Podgórski

8. "Jak zbudować dobry zespół" - Robert Podgórski

9. "Tworzenie gier w technologii Flash i AIR" - Michał Wróblewski

10. "Pixel Art" - Romuald "qrks" Kowalczyk i inni

11. "Jak wyciska się fizykę ze sprężyn" - Rudnicki Piotr

12. "System do animacji postaci w grach komputerowych" - Rudnicki Rafał

13. "Niezwykła multimedialna architektura Atari XL/XE" - tdc

14. "Historia multimedialnej techniki komputerowej przez pryzmat narodzin

rynku gier" - tdc

15. "Dźwięk w grach" - Marcin Przybyłowicz

Link to post
Share on other sites

Informacja pojawiła się w newsach na głównej. Dosyć fajna wakacyjna impreza się szykuje.

 

Fanothrerpg - po postach rozumiem, ze jesteś jednym z organizatorów?

Link to post
Share on other sites

Bad Moon bo byliśmy już i w Krakowie i Warszawie, niech na północy też się coś dzieje!

 

Adek dzięki za niusa, najwyżej Ci pospamię za chwilę i tak jestem jednym z współorganizatorów, a czy głównym? Nie przesadzajmy z tym.

 

Siema Ar ^^' Podobno Stankol witał u Ciebie niedawno ;)

Link to post
Share on other sites

W czwartek za dużo dziać się nie będzie jako tako dla uczestników, za to w piątek zaczynają się prelekcje więc.. będzie ciekawie. Szkoda że w weekend nie dasz rady.

 

Kev takie podejście jest bardzo dobre :) Czekam na maila od Ciebie.

Link to post
Share on other sites

Tak więc dzisiaj pojawiła się kolejna aktualizacja. Tym razem program wzbogacił się o kolejne 9 prelekcji dobijając niejako do połowy zaplanowanych wykładów, co więcej już wkrótce podamy listę uczestników. Tymczasem zapraszamy na http://zjazdtworcowgier.pl a także do zapoznania się z nowymi prelekcjami:

 

16. "Light pre-pass renderer " - 45 min - Marcin "Zielony" Korniluk

 

17. "Demoscena - zabawa, sztuka, trening, czy filozofia życia? " - 45 min - Bartek Dramczyk i inni

 

18. "Microsoft Imagine Cup 2010 & Game Day " - 45 min - Maciej Byczyński, Paweł Smagała, Maciej Adamczyk, Tomasz Wącirz

 

19. "Proces tworzenia gier na iPhone'a i iPada" - 45 min

 

20. "Bot do Starcrafta - stop nudzie i AI w pigułce" - 45 min - Grzegorz Beń i Wiktor Obrębski

 

21. "iPhone zabił konsole przenośne?" - 45 min - Tomasz Strzelczyk, Vivid Games

 

22. "Portowanie gry z PCta na iPhone'a na przykładzie Artist Colony" - 45 min - Andrzej Koloska, Vivid Games

 

23. "Retro Żyje" - 45 min - Fanotherpg, tdc i inni

 

24. "Kierunek: Gry - Amatorstwo czy Niezależność?" - Tomasz Kaczmarek

Link to post
Share on other sites

Wczoraj pojawiła się nowa aktualizacja nie tylko uzupełniające listę prelekcji do 29 pozycji, czy też prezentująca nowych patronów i sponsorów ale przedewszystkim prezentująca listę wszystkich poprawnie zarejestrowanych uczestników Zjazdu. Tak więc jeżeli chcesz się dowiedzieć co i jak warto zajrzeć na http://zjazdtworcowgier.pl - zabawę zaczynamy za DWA TYGODNIE!

Link to post
Share on other sites

Fano, przerażasz mnie :O.

BTW - skoro plan jest taki bogaty, to kiedy będzie czas na integrację? Jak już pisałem wszędzie - za rok się postaram pojechać. Teraz nie mam takiej możliwości.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy