forestt 20 Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Fajnie Ci to idzie, ogólnie bardzo na plus:-) jednak osobiście poprawił bym pozycję, a dokładnie gardę, przy takim kopnięciu powinno się balansować ciałem, więc dwie ręce przy głowie nie są wskazane. Przypatrz się jeszcze jak skręcają się biodra :D http://www.mma-underground.com/articles/images/roxy_lauren_large2.jpg Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted June 11, 2010 Author Share Posted June 11, 2010 Render+filtr, wersja na tapetke jakby ktos chcial( jak ktoś lubi takie klimaty) :) PS: po ucieciu do 1920x1080 lepiej sie prezentuje sama poza http://yfrog.com/b5femalefighterj Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted May 24, 2012 Author Share Posted May 24, 2012 Dawno nic nie wrzucalem do teczki :) taki odskok: GarbatyAnioł Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,584 Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Jestem Twoim faaanem :) ..... Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted July 24, 2012 Author Share Posted July 24, 2012 Dzieki Sebazx6r Nie bede robil nowego tematu tylko wrzuce tutaj, szczerze powiedziawszy to troche mnie juz zmeczyl model i pewnie bede chcial go jak najszybciej wykonczyc. To co zostalo do zrobienia to glowa, mniejsze kawalki skal (cos ala chrzastki),a do poprawy: stopa/palce u stop i ewentualnie moze pokusze sie o jakies ciekawsze ksztalty do reszty jak mnie zlapie wena. Sorki ze nie caly ale komp mi juz nie wyrabia, Link to post Share on other sites
Matys 90 Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Jak dla mnie ta pani kopiąca worek jest całkiem niezła! skalny golem tez niczego sobie. Link to post Share on other sites
Lucek 582 Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Prawda. Ale golem IMO trochę mało skalny. Warto by dodać np jakiegoś noise'a na masce żeby wyszedł surowy kamień. Krawędzie IMO też trochę zbyt łagodne. Tylko nie traktuj ich pinchem bo wyjdzie kiszka. Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted July 25, 2012 Author Share Posted July 25, 2012 Dzieki za uwagi :) Jeszcze zastanawiam sie nad proporcjami, ale to wyjdzie w praniu jak juz bedzie caly. Oprocz poprawek o ktorych pisalem, planuje dodac jeszcze lancuchy i porosty. Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Trzeba bedzie dokupic ramy bo komp juz nie wyrabia;/ Upgrade modelu +testy na materialach z zetki/ Brakuje jeszcze lancuchow i mozna zabierac sie za texturke, potem dodam jeszcze jakies porosty ( w zaleznosci od tego jaki material przyjme) Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted July 27, 2012 Author Share Posted July 27, 2012 Dodalem jeszcze troche detalu Link to post Share on other sites
Miłosz3ds 977 Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Czołem. Wiesz, bez detalu dużo bardziej mi się podobało. To co zrobiłeś jest takie strasznie automatyczne i bardzo rozprasza. Ciągnij dalej tamtą wersję! Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 Wersja z texturka. Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 Test renderu z passami. Link to post Share on other sites
Ryan Glose 19 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 O nieźle. Mi się podoba. Fajnie byłoby go zobaczyć w ruchu ;) Link to post Share on other sites
Coyote 834 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 za bardzo w detal jeśli miał być cartoon, a za bardzo ciastowaty żeby być realistyczny. spróbuj następnym razem zrobić coś z konceptu jakiegoś wymiatacza oni mają fajnie opanowane myślenie sylwetowe i projektowanie postaci :) ew. przed wydetalowaniem zrobić kilka sketchsculptów danego pomysłu Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 Ryan - dzieki, moze zobaczymy. Coyote- mozliwe ze to przez ta poze wyglada cartoonkowo, co do sketchskulptow przed detalem to sie zgadzam, tak tez wlasnie robie :) nie wchodze w detal kiedy mi sie nie podoba sama bryla. Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 Kolejny update tym razem juz z nowa poza, troche zmienilem tez proporcje :) Link to post Share on other sites
Matys 90 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 hej fajnie to wygląda ale dopracował bym jeszcze texturę, te żarzące się elementy potraktował bym bardziej subtelnie tak by od środka kreski do zewnątrz był lekki gradient (od żółtego do pomarańczowego) jak np. tutaj http://www.sc2mapster.com/media/attachments/7/38/deathwing.jpg Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted August 25, 2012 Author Share Posted August 25, 2012 Tym razem popiersie(WIP). PS: Dzieki Matys za wskazowke, moze wroce do tego kiedys :) Link to post Share on other sites
indian 477 Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 uchooo... googlee... https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw to samo do nosa: https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=female+nose&oq=female+nose&gs_l=img.3...40402.41880.0.42127.7.6.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.6HbWzzWvlM8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48fa4a33f0bf9fdf&biw=1676&bih=904 jak możesz to pokaż side. Zejdź z jeden dwa subdivy i popracuj nad samą bryłą, kości jarzmowe, czoło... salut. Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Dzieki Indian, jak tylko bedzie chwila to, to poprawie :) Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 (edited) Update Cos mi jeszcze nie pasuje, musze pokombinowac :) Edited September 20, 2012 by odnetniN Link to post Share on other sites
Lucek 582 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Pokaż bez perspektywy i dodaj włosy - wtedy proporcje się zweryfikują. Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted September 21, 2012 Author Share Posted September 21, 2012 Hej Lucek nie mam jeszcze zrobionych wlosow, Ewidetnie jest cos nie tak ;/ Jest delikatnie mowiac lipa, ale powoli bede ja meczyl to moze cos z tego wyjdzie. widok z frontu. Link to post Share on other sites
Monio 3,145 Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Jak nie widzisz juz co poprawiać to nie poprawiaj. Strata czasu bo nic nowego nie się nauczysz jeśli te poprawki nie będą świadomym procesem. Za tydzień lub 2 jak do tego wrócisz będziesz miał świeższe spojrzenie i wtedy zobaczysz więcej błędów. Tylko o ile nie potrzebujesz tej główki do jakiegoś grubszego projektu to ja bym nie wracał tylko w tym czasie dłubał coś nowego. Inne refki, nowe podejście, nowe problemy. Rób nowy sculpt. No i sculptuj z kulki albo dynamesha na niskiej rozdziałce, najlepsze do nauki. Byle nie basemesh z konkretną topologią. Zawsze ogranicza i wpływa na prace ze sculptem. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now