Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Dzieki Sebazx6r

Nie bede robil nowego tematu tylko wrzuce tutaj, szczerze powiedziawszy to troche mnie juz zmeczyl model i pewnie bede chcial go jak najszybciej wykonczyc.

To co zostalo do zrobienia to glowa, mniejsze kawalki skal (cos ala chrzastki),a do poprawy: stopa/palce u stop i ewentualnie moze pokusze sie o jakies ciekawsze ksztalty do reszty jak mnie zlapie wena.

Sorki ze nie caly ale komp mi juz nie wyrabia,

golemzbrush.jpg

Link to post
Share on other sites

Prawda. Ale golem IMO trochę mało skalny. Warto by dodać np jakiegoś noise'a na masce żeby wyszedł surowy kamień. Krawędzie IMO też trochę zbyt łagodne. Tylko nie traktuj ich pinchem bo wyjdzie kiszka.

Link to post
Share on other sites

Trzeba bedzie dokupic ramy bo komp juz nie wyrabia;/

Upgrade modelu +testy na materialach z zetki/

golem1.jpg

golem2.jpg

golem3lg.jpg

golem4f.jpg

 

Brakuje jeszcze lancuchow i mozna zabierac sie za texturke, potem dodam jeszcze jakies porosty ( w zaleznosci od tego jaki material przyjme)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

za bardzo w detal jeśli miał być cartoon, a za bardzo ciastowaty żeby być realistyczny.

spróbuj następnym razem zrobić coś z konceptu jakiegoś wymiatacza oni mają fajnie opanowane myślenie sylwetowe i projektowanie postaci :)

ew. przed wydetalowaniem zrobić kilka sketchsculptów danego pomysłu

Link to post
Share on other sites

Ryan - dzieki, moze zobaczymy.

Coyote- mozliwe ze to przez ta poze wyglada cartoonkowo, co do sketchskulptow przed detalem to sie zgadzam, tak tez wlasnie robie :) nie wchodze w detal kiedy mi sie nie podoba sama bryla.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

uchooo...

googlee...

https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw

 

to samo do nosa: https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=female+nose&oq=female+nose&gs_l=img.3...40402.41880.0.42127.7.6.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.6HbWzzWvlM8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48fa4a33f0bf9fdf&biw=1676&bih=904

 

jak możesz to pokaż side.

 

Zejdź z jeden dwa subdivy i popracuj nad samą bryłą, kości jarzmowe, czoło...

 

salut.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Jak nie widzisz juz co poprawiać to nie poprawiaj. Strata czasu bo nic nowego nie się nauczysz jeśli te poprawki nie będą świadomym procesem. Za tydzień lub 2 jak do tego wrócisz będziesz miał świeższe spojrzenie i wtedy zobaczysz więcej błędów. Tylko o ile nie potrzebujesz tej główki do jakiegoś grubszego projektu to ja bym nie wracał tylko w tym czasie dłubał coś nowego. Inne refki, nowe podejście, nowe problemy. Rób nowy sculpt.

No i sculptuj z kulki albo dynamesha na niskiej rozdziałce, najlepsze do nauki. Byle nie basemesh z konkretną topologią. Zawsze ogranicza i wpływa na prace ze sculptem.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy