Jump to content
Sign in to follow this  
Pawwilon

Problem z usuwaniem vertexow/krawedzi

Recommended Posts

Witam,

 

Bawie sie z 3DS Max'em od paru dni, i po zrobieniu kostki do gry i kawalka czekolady postanowilem znaleźć wyzwanie które raz że mnie poduczy a dwa że nie skończe go w 10 minut i np. nada sie na tapete :) Mianowicie chodzi o tworzenie Mustanga przy pomocy tutoriali od Digital Tutors którzy bardzo wyraźie i dokładnie opisuja co jak gdzie po co na co i w jakim celu zrobić. Jednak, podczas mojej pracy, doszedlem do 14 części http://www.youtube.com/watch?v=0q4_NvZz2zw

do 4:30.

Moje pytanie brzmi, dlaczego gdy ja chcem usunąć linie między mniejszym a większym prostokątem po użyciu Insetu, znikają mi wszystkie polygony przylegające do niego zamiast zamienić się w jeden 'Ngon'? Innymi słowy, robi mi sie dziura w karoseri :/

Udało mi sie to obejść Cutem i Bridgem (stworzyc 2 linie dookola jak w tutku, usunąc ta między i zrobić mostek między) ale jest to na dłuższą metę męczące i czasochłonne... czy jest tu jakaś opcja/hotkey czy cuś co to zmienia? Przeszukałem FAQ i forum z grubsza ale nie zauważylem podobnego tematu. Wybaczcie jeżeli jest to jakis banał... obcuje z 3DS'em od dwóch dni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fishinthewater

CTRL+Backspace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielu chciało zacząć swój pierwszy model od samochodu i wielu przy tym poległo i się zniechęciło - powodzenia życzę! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za szybką odpowieź, na pewno pomoże w przyszłości ;)

A co do zniechęcania się to wątpie... bo dużo sie ucze w tym tutku i póki co daje rade ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy