Jump to content

Recommended Posts

Wczoraj zacząłem, dziś w nocy skończyłem. Taki art żeby przypomnieć sobie jak to się maluje na komputerze bo plenerowych przeżyciach.

Do obrazka pozowała moja dziewczyna, robiąc to bardzo cierpliwie.

Tatuaż na nodze jest ze zdjęcia. Reszta w Photoshopie.

Mile widziane komentarze i uwagi - pozdrawiam!

 

kasiadigart.jpg

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze przyciął bym zdecydowanie górę, bo jest pusto i nudno, a całą kompozycję brzydko ciągnie w dół, tym bardziej, że na dole wykadrowałeś jej stopy co jeszcze bardziej potęguje wrażenie nie właściwej kompozycji. po drugie zrezygnowałbym z tatuażu bo się sztucznie wyróżnia, ewentualnie proponuję go domalować samemu, jej dłoń wydaje się być lekko za duża, i kolana wydają się zbyt kanciaste w porównaniu do reszty. Wielki plus za kolorki, klimat, bardzo przyjemną malarskość no i gratulacje cierpliwej dziewczyny. ;) Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Z twarzy widać że pani to taka zimna s**a, zabiła bez mrugnięcia. Oczywiście to żaden komentarz pod adresem Twojej dziewuszki. Po prostu buźka na plus. Jedyna co mi odbiór lekko psuje to tło. Zamiast ciepłego wnętrza jakiegoś pokoiku mam trochę wrażenie że to po lewej to betonowa ściana budynku oddalona o kilkanaście metrów. Gorset guma, lateks wypas, super i światło i kolorki też.

Link to post
Share on other sites

Świetna praca. Podoba mi się oszczędność w pociągnięciach pędzla i detalu. Kompozycja też bardzo mi pasuje. Zupełnie nie zgadzam się z kilkoma przedmówcami. Może tylko stopy za bardzo przycina.

Link to post
Share on other sites

kolorki klimat, fajowo, za duzo czerni imo, wydaje mi sie, ze costam z anatomia nei siedzi w ramionach ale to nie wiem, bo mistrzem anatomii nie jestem :) i glowa wydaje sie za mala, ogolnei spoko obrazek, ale kompletnei nie czaje czemu uciales stopy zostawiajac na gorze tyle czarnej pustej przestrzeni, w ktorej nic sie nie dzieje, moze miales jaks zamysl, ale niezbyt to widze, tatuaz by wyglaal lepiej jakby byl malowany

Link to post
Share on other sites

Dzizas! Jak babcie w kapcie Maniaka widze ;] I wiem wiem ze wspólne korzenie macie ale nadziwic sie nie moge jak podobny styl...

 

Generalnie bardzo fanie wyszlo, plastycznie i przestreznnie. Procz tej duzej reki i ciut niefortunnego kadru (wiem ze stopy sie ciezko maluje :P) jeszcze bym dodal jakies chlodne blinki swiatla w oczach, bo widze ze je otwarte namalowales, tyle ze roznica waloru jest tam minimalna

No i jak juz tak sobie gadamy to do tego tatuażu chyba by lepiej katana pasowala niz shotgun, ne? Ale to gusta, gusciki ;]

 

I na koniec - stary czemu, ty tak malo malujesz? Tu sie jakis mega talent chyba marnuje!

Link to post
Share on other sites

Dzięki za wszystkie komentarze!

 

Najcześciej pojawia się zarzut o kompozycje - teraz tak patrze że faktycznie nie jest jakoś bardzo udana - zrzucam to trochę na karby tego, że chciałem bardzo pokazać tę "opowieść" i to narzuciło mi sposób myślenia, chociaż wiem że dało się z tego napewno o wiele sprawniej wyjść. Ciekawa kompozycja to coś z czym jeszcze ciągle walczę.

Tak dużo przestrzeni na górze to jednak efekt w pełni zamierzony i pożądany, wydaje mi się że inaczej by się "dusiła" ta postaĆ.

 

OmeN2501: Nie ukrywam, że ManiakS jest dla mnie największym autorytetem jeżeli chodzi o digital na naszym podwórku więc i pewnie jakieś wpływy jego malarstwo na mnie wywarło - odczytuje to jako największy komplement:)

 

Co masz na myśli mówiąć wspólne korzenie? :)

 

A mało to ja nie maluje - w zasadzie na okrągło coś robię - ale albo na uczelni ( ostatnio zrobiłem mału zrzut: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69284 )

albo w Techlandzie, gdzie większość rzeczy nie mogę nigdzie pokazać - stąd i mało zrzutów. Ale zamierzam to w najbliższych czasie nadrobić.

Edited by GrzegorzPrzybys
Link to post
Share on other sites

Bo ja wiem czy Maniaksowy styl, na moje bardziej Stahlbergowy:)

Śliczniusie, miodne, piękne.

Można by ew. zabawi się jeszcze w jakieś mniej zauważalne detale które sugerują jakąś opowieś, typu, leciuchny dymek z lufy, więszy burdel na wyrku, sugerujący że doszło tam do jakiś sekscesów - takie podpowiadacze opowieści.

Kompo jest do odratowania, możesz jakieś wysokie lustro w tle? W każdym razie na moje to i teraz się broni.

Link to post
Share on other sites

mi sie ten stajl z typem co ma ksywke cryptcrawler najbardizej sie kojarzy, ja bym zasiadl na twoim miejscu jeszcze na troche do tego obrazka, mysle, ze postac jakos szczegolnei nie bedzie sie dusila jak zetnie sie ta najczarniejsza czesc gory

Link to post
Share on other sites

Bardzo ladna praca... ja mam tylko uwagi do tatuaza... lepiej by wygladal gdyby byl namalowany bo jest zdecydowanie zbyt wyrazisty/ostry... reszta swietna.

 

Co do wczesniejszych przedmowcow... "za mala glowa", "za duza reka". Wezcie pod uwage przestrzen to co jest blizej zawsze bedzie ciut wieksze... wezcie tez pod uwage ustawienie kamery glowa jest najdalsza czescia ciala z tej perspektywy wiec na pewno bedzie ciut mniejsza...

Ludzie nie znacie sie na malarstwie widocznie a jak malujecie to chyba jakies komiksowe łamagi... ; p (bez urazy offffkors)

Link to post
Share on other sites

Bart87 oczywiście wziąłem pod uwagę głębię i perspektywę ale mimo to dłoń wydaje się być za duża, a co do głowy to akurat tutaj osobiście nie mam zastrzeżeń.

 

Jeśli chodzi o ten kadr, to nadal trzymam się tego, że jest zbyt pusto, wystarczy coś dodać na górze lub odrobinkę uciąć tą czerń na górze.

Link to post
Share on other sites

Specem od obrazków nie jestem,ale kiedy ma się ochotę poznać niewiastę z obrazka w realu to znaczy,że jest bardzo dobrze:)Jedynie już wspomniany tatuaż nie trzyma się kupy i męski palec wskazujący jest kapkę zdeformowany.

Link to post
Share on other sites

raczej nie poznać ;] bo ta niewiasta zabija mężczyzn, czyli są dwie opcje : albo jej unikać, albo szybko ją uciszyć, chodzenie na randkę to raczej mi się nie widzi ;] noo chyba że jest się Chuckiem Norrisem jemu to nic nie jest w stanie zaszkodzić ;] oops mam nadzieję że nie zrobił się offtop..

Link to post
Share on other sites

Najlepiej jakbysmy dostali zdjecie z tego pozowania i porownali z ta praca ; p

 

zaspokoimy niektore niedociagniecia i dowiemy sie czy praca jest odbierzna od realnych ksztaltow.

 

jeden minus... niektorzy juz zaczynaja sie slinic na sam widok pracy, wiec zamieszczenie zdjecia owej dziewczyny byloby ryzykowne pod wzgledem offtopicowania ; p

Link to post
Share on other sites

jeden minus... niektorzy juz zaczynaja sie slinic na sam widok pracy, wiec zamieszczenie zdjecia owej dziewczyny byloby ryzykowne pod wzgledem offtopicowania ; p

 

Dobrze,to inaczej:bardzo dobra praca:)

Link to post
Share on other sites

karabin tak się rozgrzał na jej nogach że aż się skrzywił ale ogólnie szacun...tak jak koledzy pisali za mało na górze sie dzieje w sensie za nią... ale babeczka, anatomia git ; )

Link to post
Share on other sites
Niewiasta z obrazka jest prywatnie wyjątkowo zdolną graficzką, której prace można podziwiać tutaj: http://daimida.digart.pl/

Próbuje ją namówić na pokazanie się na max3d również.

 

Z tych prac co ma tam zamieszczone to widze ze ma pojecie o pedzlowaniu ze sie tak wyraze... fajnie tak jak dwie osoby maja podobne zainteresowania ^^

Link to post
Share on other sites

Najpierw to co mnie wkurza.

tattoo okrrrrrutnie wklejone z foty

oczki jej wpadły chyba do głowy bo ich nie widać.

 

najlepszy fragment pracy aberacja chromatyczna we włosach.

Klimat super, świetna praca.

 

A no i wiesz co tak drugą grafikę z PIERWSZEJ strony googli od razu trzaskać. Miej trochę godności i weź z drugiej. ;)

Link to post
Share on other sites

zapomniałem dopisać... Ta tekstura w tle z działu concrete na CGtex.. aufff jedna z moich ulubionych ; ) lubie beton i kamienie... ; p i muszę sie przyznać że dopiero jak drugi raz spojrzałem na prace... to zauważyłem ze to w tle to szyba jest.... nom w sumie teraz dla mnie ta kompozycja nabiera sensu... cofam swoje słowa dot braku przestrzeni za nią.... po prsotu trzeba zrozumieć otoczenie.. że to taka bardzo nowoczesna architektura z surowym wykonczeniem wewnątrz...

Link to post
Share on other sites

W końcu to sam Omen, jest się czym chwalić ;D choć faktycznie stare dzieje, teraz zawstydzona się czuję, że taki świetny grafik ruszył coś mojego kiedykolwiek ;)

co do obrazka to moje zdanie znasz ale tak czytam o tej kompozycji - te stopy faktycznie są ucięte w dość dziwnym momencie, mało zgrabnie przez to wygląda ten rejon. A z rzeczy super - klimatyczne kolorystyka i światło w porównaniu do oryginału świetnie są zrobione :)

ps. za wszelkie miłe uwagi a propos modelki z rumieńcem dziękuję ;)

Link to post
Share on other sites

Sie nie ma czego wstydzić Suchar ;] Za swoich mangowych czasów sporo podpatrywałem twoich obrazków i zawsze kupę inspiracji z nich czerpałem, wiec śmiało można powiedzieć ze cegiełkę dołożyłaś do omenowego progresu... Nie, nie uprawnia cie to do pobierania tantiem od moich ilustracji :P

A na forum tak przejazdem jesteś czy może planujesz przesiadkę na bardziej realistyczny styl? (bo np Psylocke super wyszla)

Link to post
Share on other sites
A na forum tak przejazdem jesteś czy może planujesz przesiadkę na bardziej realistyczny styl? (bo np Psylocke super wyszla)

 

Niech z mangą teczkę otworzy, czas by był zaakceptować istnienie takiego sposobu przedstawiania świata i na tym forum :P

Link to post
Share on other sites
Nie, nie uprawnia cie to do pobierania tantiem od moich ilustracji :P

damn! ;P

 

A na forum tak przejazdem jesteś czy może planujesz przesiadkę na bardziej realistyczny styl? (bo np Psylocke super wyszla)
Dzięki! :) staram się przesiąść od jakiegoś czasu bo choć lubię styl mangowy to jednak zaczyna mnie nużyć i chcę pójść właśnie w takie psylockeowe klimaty. Widzę, że można tu liczyć na konstruktywne komentarze więc na pewno się tu wystawię :)

Link to post
Share on other sites

Rewelacja ogolnie, jedyne co mialbym do zarzucenia to fakt, ze czuc fote choc jak rozumiem jej nie bylo. Choc malowane z natury to kadr nie sprawia wrazenia "wysiedzanego" tylko zalatuje przypadkowym kadrem fotograficznym, jakos niesmialo przekrzywionym, z malo fortunnym laczeniem glowy i pionu w tle. Dochodzi jeszcze abberacja chromatyczna na dloni, barku, karabinie, wiec zaczyna cyfrowką ze slabym obiektywem zalatywac. Domyslam sie, ze to byl zabieg majacy wlasnie urealnic sytuacje, ale chyba da sie to zrobic inaczej niz symulujac bledy soczewki optycznej.

 

No ale zwracajac honor trzeba przyznac, ze zjawiskowa praca.

Link to post
Share on other sites

Chciałem już wcześniej napisać to co napisał leander, ale doszedłem do wniosku że będzie znowu na mnie jakobym się czepiał, a od jakiegoś czasu postanowiłem pozwolić czepiać się innym :D

Ta aberracja pogarsza odbiór pracy... Masz jakąś wersję z wcześniej, zanim dołożyłeś ten efekt ?

Link to post
Share on other sites

Czy pogarsza? Hmmm, to już jest chyba naprawdę kwestia indywidualnej oceny. Moim zdaniem bardzo lekka abberacja jaka została tu użyta delikatnie urzeczywistnia obrazek.

Przeglądnąłem kompa i nie mam wersji finalnej bez abberacji niestety - wrzucam jednak szkic wykonany gdzieś na początku pracy aby rozwiać wątpliwości że to jest w 100% malowane od podstaw a jedyne zdjęcia jakie użyłem to tak jak mówiłem - tatuaż na nodze i tekstura betonu w tle ale to chyba coś z czego nie musze się tłumaczyć :D

Pozdr!

 

szkicc.jpg

Link to post
Share on other sites
Czy pogarsza? Hmmm, to już jest chyba naprawdę kwestia indywidualnej oceny. Moim zdaniem bardzo lekka abberacja jaka została tu użyta delikatnie urzeczywistnia obrazek.

 

Raczej go ufotograficznia o ile mogę się tak wyrazić ;) Dla mnie różnica jest jednak znacząca.

 

aby rozwiać wątpliwości że to jest w 100% malowane od podstaw a jedyne zdjęcia jakie użyłem to tak jak mówiłem - tatuaż na nodze i tekstura betonu w tle ale to chyba coś z czego nie musze się tłumaczyć :D

 

Dla mnie nie musiałbyś się tłumaczyć, nawet jakbyś wszystko namalował na fotografii - mnie to rybka, bo patrzę na to co wyszło na końcu :)

Wyszło bardzo fajnie, ale wolę upodabnianie digitalów do malarstwa a nie do fotek, o ile nie jest to matte bo wtedy imo ma to jak najbardziej sens.

 

Fajnie że pokazałeś szkic - bardzo żałuję że nie poszedłeś bardziej w jego stronę.

 

Wszystko co napisałem - to z perspektywy prostego widza, pewnie miałeś swój zamysł i zrealizowałeś go świetnie, ale mnie nie do końca przekonało. Tylko tyle.

Tak czy owak - wielkie ukłony.

Link to post
Share on other sites

"Wyszło bardzo fajnie, ale wolę upodabnianie digitalów do malarstwa a nie do fotek, o ile nie jest to matte bo wtedy imo ma to jak najbardziej sens."

 

Zgadzam się z Tobą. Zadziałała tu pokusa zrobienia czegoś jak najbardziej realistycznego - choć sam staram się przekładać to czego nauczyłem się w malarstwie tradycyjnym na komputer. Postaram się aby następna praca była bardziej malarska i swobodna.

 

Moim zdaniem warto się jednak wytłumaczyć bo nie lubię ludzi, którzy podmalowują fotki a potem wciskają kit że to namalowane jest - Ci bardziej obstukani to odrazu zauważą ale laicy łykną tą bujdę.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy