Vega 347 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Używasz perspektywy w ZBrushu? bo jakoś jej nie czuje na tych screenach :) Link to post Share on other sites
rice 574 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 blenderowe dyno topo Link to post Share on other sites
No]2 27 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 (edited) Używasz perspektywy w ZBrushu? bo jakoś jej nie czuje na tych screenach :) Te screeny były z perspective off. Generalnie używam jak coś robię, ale do screenów wyłączam :) EDIT: Mordka na dziś, generalnie chodziło o formę, próba nowego workflow. EDIT #2: Mimo wszystko podciągnąłem troszkę wcześniejszy model :) Edited January 20, 2014 by No]2 Link to post Share on other sites
michalo 1,502 Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Sporo tutaj główek, może się załapię na jakąś krytykę ;) Robione do "szkicu", nad którym aktualnie pracuję. Coś nie tak z polikami.. hlep! Kilka rzutów i turntable na youtubie (oglądajcie w HD pls) [ATTACH=CONFIG]93593[/ATTACH] Dzięki Link to post Share on other sites
serratus 301 Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Główka całościowo bardzo fajnie się prezentuje i prawdę mówiąc ja bym z polikami nic nie ruszał. Z takich szczegółów to wielu artystów przy rysowaniu / rzeźbieniu etc. ucha zapomina o takiej małej pierdółce, która jest tak na prawdę bardzo ważna i jeśli jej brakuje to ucho wygląda na nie dokończone, mowa tutaj o tragusie (po polsku skrawek - nie lubię tego określenia), który w dość charakterystyczny sposób odstaje, a czemu - kolokwialnie mówiąc spełnia poniekąd rolę ochronną, żeby nic Ci do ucha nie wpadło, przynajmniej z jednej strony :). Coś nie tak z polikami Jeśli rzeczywiście się uprzesz na te poliki i będziesz chciał je zmienić to polecam o nich pomyśleć w taki sposób: czyli warstwowo, tak jak masz warstwy np. w Photoshopie - jedna na drugiej, gdzie: Niebieski kolor - to warstwa położona najniżej Zielony kolor - warstwa pośrodku Czerwony kolor - warstwa na samej górze Jak to się ma do Twojej pracy ? A no tak, że w kilku miejscach powinieneś cofnąć masę, tak żeby można było odczytać tą warstwowość, miej też na uwadze, że model ze skórą ma znacznie subtelniejsze przejścia między warstwowe niż model z mięśniami, a tym bardziej już z samymi kośćmi. Obrazki z google images ściągnąłem z jakichś banerów promocyjnych do kursu Scott'a Eatona bodajże, jak by ktoś pytał. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
michalo 1,502 Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Ach te uszy diabelskie. Oczywiście musiałem pominąć coś tak ważnego;-) Dzięki za wyczerpująca odpowiedź, popracuję nad nią jeszcze i "zespawam" z korpusem. Pozdro -Tapatalk- Link to post Share on other sites
mandragora 177 Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Coś ja pokażę, zaznaczam iż to nauka i wytykanie błędów jest wskazane Link to post Share on other sites
michalo 1,502 Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Myślę, że powinieneś postudiować trochę anatomie szyi i twarzy i w ogóle., np budowę oka, jak to powinno być z obojczykiem itp. Takie błędy wynikają głównie z braku wiedzy na ten temat. Nawet jeśli to obcy, na czymś musi się opierać jego budowa. Twój widać, że jest humanoidem więc i jego ciało musi opierać się na podobnych zasadach jak nasze. To doda wiarygodnosci do twoich prac -Tapatalk- Link to post Share on other sites
mandragora 177 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ogólnie to próbuję ostro jechać z anatomią czy to prawidłową czy różne wygibasy by to było w miarę do ogarnięcia. Trzeba się uczyć na błędach. Link to post Share on other sites
seblen11 78 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Model do testow w marvelous designer Link to post Share on other sites
diabelt 448 Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 blender Myślałem że Hellboy. Link to post Share on other sites
rice 574 Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 jeszcze jeden, surface pro Link to post Share on other sites
rice 574 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 z anatomy4sculptors, w kolejności powstawania Link to post Share on other sites
mandragora 177 Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 kolejne testy, coś się tam człowiek uczy, próbuję rożnych stylów by się każdego nauczyc a w późniejszym czasie może z mieszania ich coś ciekawego wyjdzie. Zaczynam schodzić poniżej szyi by dalej ćwiczyć anatomię która u mnie kuleje // nie zwracajcie uwagi na to zwężenie tak miało być Link to post Share on other sites
Bacry 118 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 trzeci obcy mi się podoba. Link to post Share on other sites
DreamLoveKit 133 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Speedsculpt na kolacje - coby nie spac o pustym zoladku. Link to post Share on other sites
michalo 1,502 Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Bardzo fajne wyszedł :thumbup: Link to post Share on other sites
alex3d 517 Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Speed w blenderowym dyntopo w ramach treningu z anatomii. Link to post Share on other sites
DreamLoveKit 133 Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 (edited) Szkic mojej imienniczki Marie z soboty i speed-sculpt Pocahontas sprzed chwili (jak zmuzycie oczy, zrobicie zeza i wypijecie pol butelki whiskey, to zobaczycie, ze ma ona na glowie tego pieprzonego, szarego szopa). Edited April 28, 2014 by DreamLoveKit Link to post Share on other sites
michalo 1,502 Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 (edited) Alex, trochę zgubiles proporcje chyba. Wygląda jakbyś rzeźbil z głowy a to sztuka trudna ;-) DreamLoveIt .. Pozamiatales. Śliczne panie.. Pocahontas ani nie ma szopa ani szopy ;-) (tylko ten obojczyk taki prosty) Więcej takich! Edited April 28, 2014 by michalo Link to post Share on other sites
mandragora 177 Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 takie tam ostatnie Link to post Share on other sites
DreamLoveKit 133 Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Generalnie rzadko wracam do do uprzednio opublikowanych prac, ale nie sposob przejsc obojetnie obok nowo obajwionych kanonow kobiecego piekna. Wychodzi na to, ze rzezbienie rozneglizowanych pan, bez brod i profilaktycznie przeprowadzonych mastektomii, stanowi przejaw tworczosci stricte konserwatywnej - przy ktorej to z ochota trwac bede. Link to post Share on other sites
michalo 1,502 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Bardzo fajne rzeczy pokazujesz Dream. Dobra robota z hard edgami. A tutaj ode mnie żeby się odstresować. Dawno nie robiłem nic tak wystylizowanego> Link to post Share on other sites
2013 747 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 DreamLoveKit podziwiam! Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now