Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

masz chłopie kawał talenciora. odnosze wrazenie ze za bardzo ograniczasz swoja wyobraznie takimi banalami jak np. ten tandetny, oklepany koles z lopata (nie oklepany łopatą tylko z łopatą), ostatnia pracka pokazuje ze Ci jej nie brak:)

Link to post
Share on other sites

fajne, mi sie bardzo podoba.

 

Jedynie łeb chlopa za 'krotki' no i ta poza...kompletnie nie wiem co on robi i o co chodzi...nie odnajduje sie w calej tej 'akcji'...

No i juz taka pierdoła, miecz za krotki w stosunku do pochwy ,hyh;]

 

a pozatym to samo dobro;]

Link to post
Share on other sites

nicponim: dzieki, ale no ludzie, gość jest z ministerstwa dziwnych kroków i ćwicząc chód bez odrywania stóp od podłoża zmierza ku temu z przodu, żeby dać mu lekcję chodzenia. ot i historia.

 

RaVirr: on nie mówi. on rapuje.

 

widze, ze szykuje sie przemalowanko:P ale to wieczorem dopiero

Link to post
Share on other sites

nicpoń, KhazadThard, Rothbart - dzieki panowie, ale ciągle nie mogę się pozbyć wrażenia, że nie o to mi jeszcze chodzi ;)

Azinsky - piona:) dzieki za pomysł, ale zanim zaczne czytać Mickiewicza muszę pozbyć się wcześniej pierdół typu szkoła itp wzamian masz trochę innej akcji

OmeN - o... men. Nie spodziewałem się, że w ogóle możesz zajrzeć do takiego wątku:D dzięki za ciepłe słowa

 

a teraz z trochę innej beczki.

 

station1.jpg

Link to post
Share on other sites
OmeN - o... men. Nie spodziewałem się, że w ogóle możesz zajrzeć do takiego wątku:D dzięki za ciepłe słowa

 

Ale do jakiego wątku miałby OmeN nie zajrzeć ?

Stary, to co pokazujesz to kawał dobrego, profesjonalnego materiału i jakbym był leadem jakiejś firmy zajmującej się produkcją gier, to właśnie pisałbym do ciebie długaśnego maila z propozycją pracy.

No ale ja leadem nie jestem, a ty się człowieku dobry promuj ostro, bo dajesz radę.

Link to post
Share on other sites

good sh*t amigo! ostatnia wrzuta naprawde kisi cycory! swietny design robota, kapitalnie oddales wielkosc robota i przestrzen, jednym slowem- pro;]

 

chociaz nie bardzo wiem co tam wlasciwie sie stalo, ale to malo wazne;]

Link to post
Share on other sites

*nicpoń-moim zdaniem równie dobrze mogłaby to być rzeźba. Jak dla mnie poza jest mega dynamiczna ale ruchu nie czuję. Nadal się upieram przy tym że jak dla mnie dzieje się za mało! Moje oczy,moje zdanie, buziak*:) Ogolnie jest spoko,kilka niuansów ale ...to tak jak w tej piosence

:)[h=1][/h]
Link to post
Share on other sites

kurczę, jak tu się ciepło i przytulnie zrobiło

resh - dzieki za gwiazdkę:)

SBT77 -wątku noobowego hehe nie powiem, chciałbym, żeby ktoś kiedyś coś napisał, ale obawiam się, że jeszcze trochę za wcześnie:) dzięki

RaVirr - nie krępuj się, możesz czasem coś skrobnąć. jakiś dowcip dnia, przepis na bigos, albo instrukcję obsługi pralki dla przykładu.

azinsky - po wakacjach miałem nadzieję na mały skok w górę. dzięki

Coyote - kawał dobrego g***a i dużo miłości ;)

nicponim - a tam słodzisz. nie zapominaj, że mamy być wobec siebie krytyczni publicznie. Jak osiądę na ziemi ojczystej ponownie, to kupimy po mentosie, zrobimy sterczące sutki, a narazie nie zwalniaj tempa i ciśnij, żebym miał co gonić. btw dzięki stary ;]

Link to post
Share on other sites

Omen zagląda w każdy watek działu 2d ;] Ale taki jak ten nie zdarza sie często

 

Nie chce za bardzo ingerować w rozwój bo pięknie dajesz sam sobie rade, ale jak chcesz szybko jakaś ciekawa robotę w branży znaleźć to sugeruje ciutke uspokoić czytelność obrazków i parę takich bardziej nudniejszych / sztampowych / standardowych rzeczy porobić żeby ludzie o słabszej wyobraźni wiedzieli na co patrzą ;]

Link to post
Share on other sites
Guest Wish69

Heh, ja tam niczego konstruktywnego napisać nie mogę. Ot podoba mnie się, a obrazki lecą do inspiracyjnej teczki. Miło się to ogląda i życzę w miarę szybkiego wybicia się w branży ;)

Link to post
Share on other sites

Co za progres! Jestem pod szczerym wrażeniem. Nie mam pojęcia w czym tkwi sukces ale jak was w tym Białymstoku zawieje i przemrozi to może szybciej się rysuje dla rozgrzanie. Ja chyba za czesto wybieralem prostsze metody na kiepska pogode;) Fajnie, że zostawiasz luzne prace, ale z tej predkosci czasami stawiasz przypadkowe kreski, które nie zawsze cos wnoszą. Z pewnością jest to dalekie od przegadania, bo zachowujesz super planowość w swoich pracach (te ostatnie to jest rzeznia po prostu). Madre kreski wygladaja jeszcze madrzej, gdy nie sa efektem ubocznym speedowej techniki, a dazenia do okreslonego efektu. Sam z tym ciezko walcze i mam wrazenie ze mialem z tym jeszcze wiekszy problem. Miod malina.

Link to post
Share on other sites

no no no ! bardzo fajnie! robot -miód i orzeszki, fajnie ze lecisz z texturkami ( bo to textury widze ?) faza dynamika.

osobiscie to chcialbym zeby ten robot robil wieksza miazgę a pan z 1 planu strzelał w niego bezradnie.

5+

Link to post
Share on other sites

kurde, tyle komentów i front i prawie nic nie odpisalem. głupio heh. dziękuję za każdy pozytywny komentarz - to wszystko jest mega budujące:) odpowiem szybko i w skrócie:

natas - tak, w dużej mierze tekstury i trochę fotek

artozi - zima mnie w tym roku omija bardzo szerokim, egzotycznym łukiem na szczęście;) mało ostatnio pracuję przez szkołę, ale niedługo przyspieszymy, wtedy się może będzie coś działo konkretniejszego;) masz rację co do przypadkowych kresek... staram się z tym walczyć. dzięki:)

mant-raz - z założenia miał niby wpadać w niezgrabny poślizg, lub coś w tym stylu heh dzięki

 

w wolnej chwili udało mi się przycisnąć taką rzecz na dniach.

 

aavga0.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy