Jump to content

Recommended Posts

Zastanawiam się czy wy: profesionalni graficy macie KUPIONĄ wersje 3ds max albo mayi albo czegoś nie wiem

 

Wątpie w to poniewasz max kosztuje ponad 1000 usd czy tam 10000 usd

 

założe się że połowa ma cracki

 

zastanawiam się też czy kupujecie dodatki warte kupe kasy (vray, finalrender, fume fx)

 

prosiłbym o odpowiedź bo to mnie od początku ciekawiło najbardziej

Link to post
Share on other sites

Wątpie w to poniewasz max kosztuje ponad 1000 usd czy tam 10000 usd

 

co za różnica 1000 czy 10000 :)

 

max kosztuje ok 18 tys pln brutto

Jak ktoś na tym zarabia i jest profesjonalistą to pewnie stać go i na zakup. Jak ktoś nie zarabia na pracy w maxie tylko robi to hobbystycznie to może kupić wersję edu za ok 1000 zł.

 

http://www.procad.pl/pf/page/me/cennik.html

Link to post
Share on other sites

Wpadnę do Ciebie do domu i ukradnę TV bo po co mam kupować skoro mogę być niezadowolony lub nie będę go potrafił obsłużyć aby przynosił mi korzyści. Bez sensu taka gadka. Jako programmer nie chciałbym zobaczyć mojej pracy na torrentach. Poza tym 3dsmax i podobne to nie programiki dla kowalskiego, więc nie miej pretensji, że nie sprzedają go w każdej biedronce. Poza tym są darmowe odpowiedniki typu Blender. Zobacz na tym forum jakie ludzie w tym sofcie tworzą prace:)

 

EDIT: Są jeszcze triale. 30 dni w pełni funkcjonalnego programu. Jeśli nie pracujesz to wersja edukacyjna też jest poza zasięgiem, więc pozostaje korzystać z darmowego softu. Liczy się technika i umiejętności. Program to tylko narzędzie a nie "stoliczku nakryj się". Pozdrawiam;)

Edited by SSn4k3
Link to post
Share on other sites
ehh no w sumie ale to i tak duzy wydatek kasy.

 

nie lepiej sciagnac cracka, na internecie nie stety juz sa a kumpel sobie kupil i wcale nie jest zadowolony

 

13stolatku, tutaj nie tylko 3ds maxa uzywaja jako hobby. Nie, nie lepiej ściągnąć cracka bo jak zarabiasz na tym hajs to nawet nie fair dla tworcow ze nic z tego nie maja a w koncu gdyby nie oni ty tez bys nie zarobił ! PROSTE. Jak kumel se kupił i nie jest zadowolony to niech napisze im zeby mu oddali 18k bo jest nie zadowolony z tego produktu.W sumie jak mozna kupic maxa nie znając go ?! ;]

Link to post
Share on other sites
Guest User190
ehh no w sumie ale to i tak duzy wydatek kasy.

 

Nie lepiej sciagnac cracka, na internecie nie stety juz sa a kumpel sobie kupil i wcale nie jest zadowolony

 

rotfl !!!!

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy