Jump to content
WojtekFus

Teczka 2D - Wojtek Fus

Recommended Posts

chłop się stara a im to jeszcze nie pasuje... do tego jeszcze wprowadzone oskarżenie, chociaż wszystko było podane skąd inspiracja itd .Wojtek czekam na twoje pracki dla Aplibot i tego ci też życzę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
chłop się stara a im to jeszcze nie pasuje... do tego jeszcze wprowadzone oskarżenie, chociaż wszystko było podane skąd inspiracja itd .

 

Ciskasz sie, bo sie na piwo nie zalapales i teraz zazdroscisz ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z całej tej dyskusji wnioskuje jedno, to forum jest naprawde niesamowicie ambitnym, wyjątkowym miejscem w sieci :D Poijając fakt, że w sumie nie za bardzo kumam o co tutaj było tyle spiny, to faktycznie super że ludzie potrafia się do czegoś przyczepić i strona ta nie jest kolejnym fejsem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EC: co mi z wirtualnego piwa :P nie po prostu troszkę jest za dużo tych "detektywów", którzy zamiast patrzyć na dobra stronę pracy autora,to wyszukuje tej ciemnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jakby nie bylo cos racji masz Wojtku w poscie o naszym podworku, nie jeden raz nie jeden uzytkownik juz to zauwazyl, ja juz zreszta nie raz wylewalem w tej kwestii krew, nie warto :) i zaloze sie ze ze ten post za chwile tez bedzie schowany iloscia minusow :)

 

pozdrawiam, swietne prace, super oko i piekna luba!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
EC: co mi z wirtualnego piwa :P nie po prostu troszkę jest za dużo tych "detektywów", którzy zamiast patrzyć na dobra stronę pracy autora,to wyszukuje tej ciemnej.

 

Kal - Ty browca nie dostaniesz bo masz wpisane "Żywiec" w lokalizacji :P

 

Czasami ze zgroza mysle, jakie prace bym dzisiaj malowal, gdybym slyszal tylko pochwaly od osob, ktore "widza tylko dobra strone pracy autora".

 

EC - po części prawda ale prócz porad ambicję powinna pcha świadomość tego na jakim poziomie się jest. Opinie innych pozwalają spojrzeć na temat z innej strony i nie wolno nabrać się na wiadra lukru.

 

Fus - bardzo ładny pierwszy portret - żonie się spodobał i coś widziałem w jej oczach =].

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czasami ze zgroza mysle, jakie prace bym dzisiaj malowal, gdybym slyszal tylko pochwaly od osob, ktore "widza tylko dobra strone pracy autora".
EC ja wiem... ale nie miałem na myśli tego. W tym wypadku miałem na myśli wyszukiwanie takich rzeczy jak źródło inspiracji, refki, dociekanie i doszukiwanie się nieistotnych rzeczy. Nie jestem za lukrowaniem, ale są osoby które lubią taki lukier i to daje im sile na dalszą walkę że tak to ujmę :D

 

Kal - Ty browca nie dostaniesz bo masz wpisane "Żywiec" w lokalizacji :P

 

to już nie moja wina że u nas produkują to niedobre piwo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz nie wiem czy to o mnie? Bo ja to zdjęcie wrzuciłem ze względu na to, że przed moim postem nie było tu wzmianki o Goodwinie. Wojtek dodał to potem.

 

Nikogo się nie czepiam. Szczerze podziwiam zapał Wojtka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tu nie chodzi o Ciebie Marduk :D ja uważam że nie ma sensu już ciągnąc tej rozmowy, bo tylko się spam powiększa pod pięknymi pracami :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajna inspiracja Gregiem Manchessem.

Nawet ostatnio zastanawiałem się na ile można jego styl oddać w oderwaniu od farb olejnych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mood jest ale konstrukcja postaci i zwierzaka siada. Wojtek, malować umiesz, skup się na rysunku i konstrukcji bo to ci często kuleje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki saharaam!

 

Bigu - Ba, tez to czuję ostatnio, że konstrukcyjnie słabo, dlatego, przysiądę sobie trochę nad anatomią i rysunkiem. Chyba wrócę do Robertsona i cienkopisów. Dzieki za konstruktywną krytykę!

 

Dostałem odpowiedź od Roba Goodwina w sprawie użycia jego designu w mojej pracy. Wyszło na to, że chyba mnie nie pozwie.

 

Many thanks Wojtek.

 

I'm glad you found the images of my work - photographed by Diego Indraccolo - inspiring.

 

Congratulations for the painting and I wish you all the best with your career as an artist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasznie fajne te ostatnia studia, i dziewczyna w piorach i dziewczyna-luba, chyba ten drugi portret nawet bardziej mi sie podoba. Zazdroszcze render-skillu i tempa rozwoju! Teraz tylko polecam isc za rada / presja Telthony ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

cholera nie załapałem się na browar ;)

 

Te Mullinsowo-Jonesowe szczególnie ten wyżej bardzo fajny. Portret lubej rewelka , jak robisz te takie rozmazania konturów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie wszystkim! No gotuje coś bardziej swojego, gotuje! :D Dzięki za wsparcie!

 

Grass - A tak ciapam po prostu Lannisterem z pressure sens. z zestawu Shaddiowego.

 

No doprawiam jeszcze comfort-zonową interpetacją zdjęcia Marcina Wuu:

 

17gpRl5.png

 

Nie bijcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bijemy :) Bardzo przyjemnie i swobodnie namalowane. Ja osobiście czekam bardzo na coś Twojego. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super pani.

Ten wasz niedzielny Livestream będzie można potem gdzieś zobaczyć, czy jedyna okazja to zobaczyć na żywo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy