Jump to content

Recommended Posts

Hej,

to moja druga praca.

Stawiałem na dość jasne oświetlenie, co widać na pracach.

Szkoda że nie mogło być dokładniej - ale takie uroki maszyny.

3ds max + vray

 

Mile widziana krytyka.

renderapoprawione.jpgrenderapoprawione.jpg

 

szczegol1.jpg

 

szczegol3.jpg

 

szczegol2.jpg

 

szczegol4.jpg

 

renderapoprawione.jpg

szczegol1.jpg

Pozdrawiam ; ]

Edited by cieply
Link to post
Share on other sites

Oj bardzo to odstaje od oryginału Ramona, bardzo. Troszkę cienie by można było na pewno pogłębić, materiały drewna i chrom kiepskie, zabrakło jakiegoś speculara na pierwszym, i zdecydowanie za duży szum na tym drugim. Zasłony ok, tylko to materiał prosto z materialsów.de, a przez to że ma takie duże mapowanie to nie pasuje do wnętrza totalnie, wygląda jak wełniana narzuta zrobiona przez babcię troszkę. Dywan jak pianka do golenia troszkę wyszedł. Najbardziej mi się podoba czwarte ujęcie, najlepiej wyszło, bo mapka zdepth zasłoniła te wszystkie niedoskonałości materiałów chociaż widać tam, że uchwyt szuflady fruwa. Troszkę jeszcze by to można podciągnąć, bo ma potencjał, i światełko też całkiem fajne. Wiem, że post troszkę niemiło zabrzmiał, ale ma to być tylko konstruktywna krytyka, proszę nie odbierać negatywnie. :)

 

Pozdrawiam

Szymon

Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za wasze opinie.

 

pressenter: jak gadamy o problemie to nie ma mowy o jakimś niemiłym brzmieniu :)

 

Shoty Ramona dużo pomogły - zainspirowały. Zrobiłem futro, ale maszyna nie uciągnęła tego wszystkiego. Wiem że samo futro nie zrobi dobrego renderu, ale na pewno wzbogaci i doda uroku. Próbowałem zastąpić je czymś odpowiednim, nawiązać do kolorystyki masek.

Zasłona pewnie do wymiany, teraz już wiem że wpada w oko (to złe) i nie pasuje tutaj, chociaż może przy innym mapowaniu nadawałoby się.

 

Dywan jak pianka do golenia troszkę wyszedł.

Haha, z tego śmiałem się z 15minut ;] Mógłbyś coś polecić? Jakieś 'dywanowanie'...

 

Ostatnio bardzo podobają mi się jasne kolory i wydaje mi się że od tego powinienem zacząć naukę. Chyba ciężej jest operować tymi ciemniejszymi, bo przy małej zmianie natężenia/koloru/mapy scena jest w ogóle czymś innym, dlatego ostatnie ujęcie w sumie zabrało mi najwięcej czasu. Chciałem pokazać chłód zewnętrza niebieskim i ciepło wnętrza lampką z lekkim pomarańczowym wpadającym w biały.

Co do kolorów to na pewno jasnym jest łatwiej pokazać czystość i ciepło, niż ciemną gamą.

 

Ogólnie zabawa jest na maksa, strasznie mi się spodobało, można zrobić dosłownie wszystko.

 

Załączyłem parę inspiracji, które ostatnio trzymam na zewnątrz ;] Nawiązują do w/w jasnego

Link to post
Share on other sites

jlidesign: na projektowanie będę miał jeszcze dużo czasu :) teraz takie rozpoznanie programu i możliwości

 

gonzo71:

wszystkie materiały na 8 subd

light cache 600 i wielkosc sampla 0,02

irr map na high i hsph. 80

adaptive dmc: 1 do 12

dmc sampler: adaptive amount 0,8 i threshold 0,005

renderowalem 1200x... po 1.5h jedno

procek z 2rdzeniami

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy