Jump to content

Recommended Posts

Witam.

 

Postac zaczeta z 1,5 roku temu bez zadnego specjalnego planu. Ot mialem jakis tam base mesh i zaczalem sobie modelowac grubasa. Tak od czasu do czasu cos tam dodawalem z nowych obiektow. Obiekt nigdy nie mial byc renderowany dlatego wiekszosc rzeczy ma bardzo prymitywne podstawowe siatki. Np. kamizelka bodajze z szczzescianiu zostala chyba zrobiona jesli dobrze pamietam. Pousuwane sa najnizsze levele tak wiec nie pamietam dokladnie.

 

Dlatego tez, np. jest cialo wymodelowane chociaz to kompletnie zbedne jest. Rowniez troche rozciagniec czy niskiej rozdzielczosci tu i tam.

 

Renderowanie w MR wydawalo sie ok pomyslem, ze wzgledu na raytracing wszedzie. Probne rendery calej postaci to z 15-20 minut. Niestety wrzucenie dobrego AA + FG dalo efekt 10h renderowania tak wiec coz. To chyba efekt tych kilku fraktali na podlodze.

 

I tyle, Silo + Zbrush (3.1 albo 3.5 model, 4.0 - render modelu) + Photoshop + XSI z MR.

 

k.jpg

k_m_1.jpg

k_m_2.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy