Jump to content

Blender - NEWS oraz dyskusje


Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No i stanęło się, kula śniegowa staje się coraz większa, do fundacji blendera dołączyło AMD tak jak nvidia na najwyższym poziome jako patron https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&p

@Destroyer też śledzę te hasztagi na Twitterze i jest parę osób, które proceduralny workflow wyniosły na wysoki poziom, do tego te shadery są ładne.    To już widziałeś?  

ładnie odje.. wykonane 🙂

Posted Images

35 minut temu, MariushO napisał:

@Maciek Jutrzenka troche spierałem się z tobą o tego Blendera, ale musze stwierdzić, że popróbowałem, popatrzyłem i sie zakochałem (ver 2.9). 

Ale co do programu Maya to sie nie zgadzam, rozwija sie bardzo dobrze i wcale nie musi mieć najnowszych nowinek, bo idąc za filozofią blendera to im więcej, tym gorzej!

To tak na uśmiech na niedzielna noc!

 

ja nie mówię że maya zła mówie tylko że raczej nie dostanie tego szybko.. bo tam są inne priorytety 😄 to miałem na mysli. Co do samego Blendera.. program jak program.. wszystko ma swoje plusy i minusy. Ale jest jeden ficzer który sprawia że dla mnie Blender jest 10 lat przed wszystkimi.  Mianowicie Viewport połaczony z IPR'aem i jak dobrze to działa.. ile kroć muszę coś wyrenderować w Houdinim to łapie się za głowę jak tragicznie to działa. Ludzie tego nie czują np aż tak bardzo bo zazwyczaj pracuja na 2 monitorach.. i wtedy to aż tak tragicznie nie wypada.. ale jak się pracuje na laptopie czy 1 monitorze.. to przepaść jest kosmiczna.  no ale blender za to possysa w wielu innych aspektach więc no niemożna mieć wszystkiego.. 

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, MariushO napisał:

@michalo hudy rządzi na swoim terytorium, które wywalczył sobie już jakiś czas temu, ale ma słabe strony...

To tak bardziej dla żartu napisałem.

Blender (jego użytkownicy) kilka razy w miesiącu powoduje u mnie jaw-drop 😉 Hudy tylko przy releaseach hehe. Tak to ciężko na niego mi trafić. Ogólnie to do softów mam dystans bo to tylko narzędzia i wszystko zależy od użytkownika.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

w ogóle ile kroć muszę korzystać z czegoś innego niż Cycles do renderingu.. np Renderman.. albo 3delight... czy cokolwiek co ma te ubershadery.. to dostaje szewskiej pasji.. wszystko tam jest tak kosmicznie spartolone.. i nie wiem jak ludzie mogą tego korzystać.. zamiast wszystko oprzeć na vectorach i floatach to tam są jakieś ich własne sockety które jak nie przewidzieli że chcesz coś zrobić to nie zrobisz.. masakra.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Też to obserwuję i pale się nie mieści co oni tam odjaniepawlają 🙂 w zasadzie kilka osób na samym szczycie pręży muskuły ile jeszcze da się wycisnąć z boxa czy kulki 🙂 

 

 

😄

 

Edited by Destroyer
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, EthicallyChallenged said:

Ja tylko czekam, aż ktoś zrobi animowaną postać, bo nic mnie już chyba nie zdziwi, to są jacyś szaleńcy. 😄

Oh you sweet, sweet summer child 🙂

 

Link to post
Share on other sites

Widziałem to, czekam na postać z deformacjami w stawach, coś typu nie wiem, ośmiorniczka grająca w piłkę, albo dwóch bokserów 😉 Już przestałem pytać "jak oni to zrobili", uznałem, że nie ma sensu bo jeszcze pokażą drzewka nodów, wtedy w ogóle się odechciewa wszystkiego lol.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Destroyer napisał:

Też to obserwuję i pale się nie mieści co oni tam odjaniepawlają 🙂 w zasadzie kilka osób na samym szczycie pręży muskuły ile jeszcze da się wycisnąć z boxa czy kulki 🙂 

 

Albo jak ten jegomość w pustej scenie 

 

 

Zeszłoroczny Nodevember zmotywawał mnie żeby założyć konto na tweeterze i wejść głębiej w shadery Blendera, tegoroczny po 3 dniach dał mi do zrozumienia: idź przesuwaj werteksy.

Edited by stormwind
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

A potem idziesz do pracy i dostajesz zadanie wziąć starszy projekt poprzednika lekko zmienić animacje prosta rzecz ,szybko sobie poradzisz i widzisz, że wszystko proceduralnie na boxie czy plejnie 🙂

Po tygodniu szef pyta czy już zrobione... jasne... już kończę... pisać powieść autobigraficzną bazującą na wydarzeniach ostatnich dni 

...ostrożnie krok za krokiem ruszył plątanina węzłów, nic nie wyglądało znajomo w tym istnym labiryncie Ariadny a on niczym współczesny Tezeusz zagłębiał się w niego coraz bardziej i bardziej chcąc odnaleźć leże bestii, jeszcze nie wiedział, że mimo usilnych prób z góry skazany jest na sromotną porażkę i z każdym krokiem popadał w coraz większe szaleństwo ...

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Quote

Redshift 3.0.33 is now available, this is a pretty big release, it includes the initial release for the public Blender Beta, public MacOS METAL beta for AMD GPU's, Katana 4.0,

124817882_10223639228672439_6040619088698099444_o.thumb.jpg.130cdc69406b57aa8cf0a0af189bbb57.jpg

---

animacja postaci 😄

 

 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ten jaguarek jest zajebisty po prostu. Rewelacyjny efekt. Chetnie bym lyknal ten tutorial ale za $120 to ja dziekuje 😉 Juz im odbija troche z cenami tutoriali.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Nezumi napisał:

Juz im odbija troche z cenami tutoriali.

Zgadzam sie, Blender jest darmowy wiec autorzy tutorial powinni wrecz placic userom za korzystanie z ich wiedzy.

Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, le_chu said:

Zgadzam sie, Blender jest darmowy wiec autorzy tutorial powinni wrecz placic userom za korzystanie z ich wiedzy.

Wiedzialem ze sie pojawi ten motyw 😄 Zawsze jest to samo - jak komus sie nie podoba to pewnie dlatego, ze Blender jest darmowy, i chce za darmo wszystko, nie?
Nie, tak po prostu uwazam, ze 120 dolcow za ten tutorial to za duzo. W zwiazku z czym nie kupuje. Jak ktos uwaza ze to dobra cena niech kupi i luzik. Moga sobie dac $1000 jak chca. To ich praca i wyceniaja ja jak chca.
Mega dobre tutoriale Gleba Alexandrova i Aidy Burrowsa z potezna dawka wiedzy, czesto uaktualniane jesli zajda jakies zmiany w nowych wersjach, kosztuja $60.
Rewelacyjne tutoriale p2Design do tworzenia postaci i rigowania sa po $45. Ten tutek z rigowaniem kupilem mimo ze watpie, zebym go kiedys ogarnal bo rigowanie to dla mnie bol straszny.
Tak ze nie, kolego sarkastyczny 😉 Nie uwazam ze powinno byc wszystko za darmo. Uwazam ze tutorial o czesaniu kotka - jak zajebisty by nie byl - nie jest wart moich ciezko zarobionych $120 zielonych papierow.

Edited by Nezumi
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Nezumi napisał:

Po prostu uwazam, ze 120 dolcow za ten tutorial to za duzo. W zwiazku z czym nie kupuje. Jak ktos uwaza ze to dobra cena niech kupi i luzik. 

Twoj pierwszy post odnosnie ceny produktu, na ktory ktos poswiecil wlasny czas, srodki, pieniadze, brzmial zupelnie inaczej. To Ty a nie nikt inny w tym temacie napisales ze ludziom "odbija" z cenami. To Ty a nie nikt inny piszesz w tonie jakbys wiedzial co ile powinno kosztowac na rynku.

W sumie chyba tez tylko Ty nie potrafisz zauwazyc jak szybko w grafice 3D moze sie zwrocic 120 ciezko zarobionych dolanow.

Edited by le_chu
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy