Jump to content

Teczka 3D EthicallyChallenged


Recommended Posts

48 minut temu, KLICEK napisa艂:

masz wylaczona opcje wysylania wiadomosci prywatnych, wiec musze wyslac to tutaj 馃槃

Widze ze do galerii wrzucasz PNG, nei wiem czemu ale czasem silnik nie jest wstacznie czytac PNGOw. Nie wiemy gdzie jest blad, ale najlepiej wrzucac jpg 馃槈

Dzi臋ki, nie wiem kiedy i jak to wy艂膮czy艂em 馃. Czy to jest po艂膮czone z wy艂膮czeniem 艣ledzenia os贸b odwiedzaj膮cych profil? Spr贸buj臋 w galerii z jpgami.

38 minut temu, RaVirr napisa艂:

Klimat w tym renderze strasznie kojarzy mi si臋聽z Path of Exile 馃槷

JAKA DOKOKSANA ANIMACJA W OG脫LE 鉂わ笍

Dzi臋kuj臋 za komplementy. Nie wiem co to te Path of Exile, jak widz臋 mmorpg to trac臋 zainteresowanie :) Ja sam r贸wnie偶 nie nale偶a艂em do szcz臋艣liwc贸w maj膮cych na w艂asno艣膰 PS1, chodzi艂em do salonu gier, gdzie p艂aci艂o si臋 za granie na czas, co by艂o pewnie nielegalne, ale w latach 90 nikogo to nie obchodzi艂o lol.聽

Link to post
Share on other sites
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

9 latek zaj臋艂o, ale w ko艅cu zrobi艂em ten szkielet :D 聽 Potem na bazie szkieletu wyrze藕bi艂em ludka: 聽 Jeli kto艣 mia艂by jakie艣 uwagi i krytyki to ch臋tnie bym pos艂ucha艂. N

Uzna艂em, 偶e najlepiej b臋dzie zapozna膰 si臋 z tym wszystkim na jak najprostszych modelach, ale za to spr贸bowa膰 ca艂ej procedury, od modelowania, przez teksturowanie, rigowanie z聽animowaniem w艂膮cznie. Efe

@blood_brother聽przy robieniu seam贸w i krojeniu na cz臋艣ci jak najbardziej mo偶na kontrolowa膰, czy nie ma overlap贸w albo gdzie艣 si臋 nie przeci臋艂o i ca艂y model nie聽jest gdzie艣 pozwijany. Pytanie czym i ja

Posted Images

  • 1 month later...

Moje pierwsze pr贸by robienia retopo i teksturowania, rozk艂dania map UV itp. Ch臋tnie bym wys艂ucha艂 wszelkiej krytyki odno艣nie topologii, UV itp. Na przyk艂ad, wiem, 偶e trzeba tak roz艂o偶y膰 UV aby nie zmarnowa膰 偶adnego pixela, ale nie wymy艣li艂em nic lepszego, ni偶 to:

291552587_czaszkatopo.thumb.jpg.6425e6113f437d520df9d23f39b82639.jpg

Jedyne co mi przychodzi do g艂owy to powi臋kszy膰 jeszcze z臋by i poupycha膰 je po rogach, ale nie wiem, czy jest to warte zachodu聽馃

Czaszki01.thumb.png.5646bdae22645b0904e9df358ba3191e.png

Link to post
Share on other sites

Spoko renderek, co do topo i uv to zdrowym podej艣ciem jest " na opdier**l i do kasy" 馃檪聽a tak powa偶nie to jak dzia艂a聽to zostaw 馃檪聽To ju偶 nie te czasy co trzeba robi膰 symetryczne uv, dzieli膰 na wysypy tak 偶eby by艂o ich jak najmniej聽ale jednocze艣nie nie by艂o du偶ych zniekszta艂ce艅 偶eby malowa膰 w photoshopie, topo te偶 nie musi by膰 100% quad贸w, jak dzia艂a i wygl膮da to mo偶e by膰 jak jest. Mo偶esz zrobi膰 idealnie do portfolio lub social media ale jak dla siebie a zw艂aszcza jak nie ma deformacji przy postaci czy twarzy to nie ma absolutnie 偶adnego powodu 偶eby czas marnowa膰. Automatyczne retopo i packowanie nie do艣膰, 偶e wystarczy to cz臋sto da nawet lepsze efekty tj pakowanie, retopo to nadal troch臋 loteria 馃檪

Ju偶 nie te czasy gdzie trzeba ka偶dy piksel ratowa膰, pod gry nadal tak ale te偶 nie tak dziko jak kiedy艣 a pod reszt臋 to 10 UDIM贸w podzielonych 偶eby by艂o 艂atwiej teksturowa膰/ dzieli膰 obiekty na sekcje/ materia艂y w substance czy innym quixcelu i jedziesz, nie ma co w艂osa na czworo dzieli膰 je艣li nie ma z g贸ry wytycznych jak co艣 ma wygl膮da膰 i jakie parametry techniczne spe艂nia膰.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, blood_brother napisa艂:

To ju偶 nie te czasy, 偶e rzuca si臋 checkera i patrzy, czy wszystko, z grubsza, trzyma proporcje?

Robi艂em co艣 takiego, 偶eby sprawdzi膰, czy wsz臋dzie jest podobna g臋sto艣膰 pixeli:

2000343869_czaszkauvchecker.jpg.ad09ab6b98b14373ccf7077663cb5e29.jpg

Czy to o to chodzi? Wn臋trza oczu potraktowa艂em po macoszemu, bo nie zale偶y mi tam zbytnio na rozdzielczo艣ci.

Link to post
Share on other sites

@blood_brotherprzy robieniu seam贸w i krojeniu na cz臋艣ci jak najbardziej mo偶na kontrolowa膰, czy nie ma overlap贸w albo gdzie艣 si臋 nie przeci臋艂o i ca艂y model nie聽jest gdzie艣 pozwijany. Pytanie czym i jak teksturujesz bo jak malujesz w 3d czy wypalasz proceduralk臋聽 to rozci膮gni臋cia ju偶 nie robi膮 takiego wra偶enia ale jak to bazuje na uva艂kach a nie na tr贸jwymiarowej teksturze czy innym tripalanar mappingu to uva艂ki maj膮 du偶e znaczenia a nawet ich orientacja, wszystko zale偶y od wszystkiego 馃檪聽Ale jak przepalasz z polypaina czy innego hipoly to jeden grzyb jak te uva艂ki wygl膮daj膮 byle tylko seam贸w przy wypalaniu nie by艂o, frame padding si臋 zgadza艂 i tyle 馃檪

Wielko艣膰 pixeli na wyspach mo偶na robi膰 r臋cznie ale i tak s膮 do tego narz臋dzia kt贸re wszystkie wyspy mog膮 jak najbardziej do siebie zbli偶y膰 skal膮, i tak np na czubku nosa b臋d膮 bardziej 艣ci艣ni臋te a blisko ci臋cia rozci膮gni臋te, idealnie takie same mo偶na zrobi膰 uva艂kuj膮 jak w zbrushu dawniej automatyczny mappping tj ka偶dy polygon to oddzielna wyspa uv 馃檪聽Ale i tak si臋 robi艂o tak 偶e na twarz zostawia艂o si臋 wi臋cej przestrzeni bo wiadomo detal, a na sk贸r臋 pod w艂osami bardzo ma艂o聽a ty艂 ga艂ki ocznej czy sp贸d guzika par臋 pikseli, ale teraz w czasach gdy szale艅cy potrafi膮 nawet ze 100 udim贸w waln膮膰 do jednej postaci to troch臋 szkoda czasu tak si臋 o ka偶dy piskel szarpa膰 馃檪

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy