gregkilla 12 Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 (edited) Witam, jestem zerowym animatorem (3ds MAX) ale dostalem proste zlecenie na walkthrough i geby w domku trza wyzywic. Moj problem polega na postaciach (to jest exterior arch.) - tj. bazuje na plikach bip i zriggowanych modelach lowpolygon. Dlugosc mojej animacji to 1200f natomiast niektore pliki bip sa sporo krotsze. W zwiazku z tym mam pytania: 1. Jak wydluzyc bipa? Proste wejscie w curve-editor zakonczylo sie moonwalkingiem, tj. owszem zeskalowalem wszystkie ruchy wewnetrzne, ze tak peem, postaci, ale sciezka pozostala na starej dlugosci. Efekt taneczny gwiazdy popu nie jest moim celem. 2. Jak zloopowac bipa? - powiedzmy, ze zeskalowac sie nie da bo wygladaloby zbyt groteskowo - postac poruszalaby sie zbyt wolno. Co zrobic zeby animacja tej postaci po prostu sie powtarzala, na dodatek w taki sposob zeby nie wracala do swojej 'bazowej' pozycji (w sensie zaczyna chodzic, np. na poczatku ukladu wspolrzednych dochodzi do p-ktu x, loopujemy i postac przeskakuje znow do 0,0,0) 3. Co zrobic zeby animacja samej postaci nie zaczynala sie od zerowego frame'a ale np. od 100? Z gory dziekuje i prosze o odpowiedzi lopatologiczne, gdyz jak wspomnialem jestem zielony w tej kwestii... Edited January 25, 2011 by gregkilla Link to post Share on other sites
Sebek 13 Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 motion mixer twoim przyjacielem Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now