Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich,

 

Podczas pracy napotkałem na problem. Mianowicie:

1. Utworzyłem dla obiektu UVW Unwrapping

2. Następnie stworzyłem 2 tesktury diffuse i bump map

3. Nałożyłem tekstury na materiał, następnie materiał na obiekt.

4. Teksturka ładnie się wyświetla w każdym z widoków.

 

Problem:

 

Podczas renderingu są widoczne jedynie wypukłości z bump mapy, nie jest zaś widoczna tekstura cegieł (diffuse). Jakieś sugestie ?? Jeśli zajdzie potrzeba mogę wysłać projekt oraz tekstury (3ds Max 2010 + VRay 1.5)

Link to post
Share on other sites

U mnie wszystko renderuje się wraz z diffuse-em.

Wyłącz / usuń wszystkie światła które masz w scenie i włącz domyślne oświetlenie - masz to jakoś tak dziwnie oświetlone, że faktycznie wygląda jakby sam bump był na czarnym materiale.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy