Crucifixio 10 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Witam wszystkich, Podczas pracy napotkałem na problem. Mianowicie: 1. Utworzyłem dla obiektu UVW Unwrapping 2. Następnie stworzyłem 2 tesktury diffuse i bump map 3. Nałożyłem tekstury na materiał, następnie materiał na obiekt. 4. Teksturka ładnie się wyświetla w każdym z widoków. Problem: Podczas renderingu są widoczne jedynie wypukłości z bump mapy, nie jest zaś widoczna tekstura cegieł (diffuse). Jakieś sugestie ?? Jeśli zajdzie potrzeba mogę wysłać projekt oraz tekstury (3ds Max 2010 + VRay 1.5) Link to post Share on other sites
freqfreq 24 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 1. Zły dział 2. Wysyłaj, ogarnę Link to post Share on other sites
Crucifixio 10 Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 Wysłałem na email Link to post Share on other sites
freqfreq 24 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Wysłałem na email Wrzuć na jakiegoś hosta, nie doszło Link to post Share on other sites
Crucifixio 10 Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 http://rapidshare.com/files/445194712/doAnalizy.zip Link to post Share on other sites
freqfreq 24 Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 U mnie wszystko renderuje się wraz z diffuse-em. Wyłącz / usuń wszystkie światła które masz w scenie i włącz domyślne oświetlenie - masz to jakoś tak dziwnie oświetlone, że faktycznie wygląda jakby sam bump był na czarnym materiale. Link to post Share on other sites
Crucifixio 10 Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Dzięki za pomoc, zobaczę co z tego wyjdzie Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now