Jump to content

Recommended Posts

i kilka kolejnych rysunkow do szkolnego projektu

1_zps54zgyx6o.jpg

2_zpssec3oury.jpg

4_zps6udotl7x.jpg

5_zpsghpgji8y.jpg

i taki odstresowywacz na szybko (ogolnie ucze sie rysowac coraz szybciej bo niewiadomo kiedy malenstwo sie obudzi heh)

3_zpsgdmzipth.jpg

pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i skonczone dwie 'kukielki', jeszcze jedna do narysowania i mozna sie brac za animowanie.

8_zpsubsfxccb.jpg

9_zpsobutj0dj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

animacja w koncu skonczona, oddana, wiec moge wracac do rysowania jak tylko malutka pozwoli :) a na razie kilka tych starszych szkicow ktore jakis czas temu zeskanowalam i w inne miejsca wrzucilam. co by chronologiczny porzadek zachowac, wklejam i tu.

sketchbook008_zpsddquepdt.jpg

sketchbook006_zps8fptfccj.jpg

sketchbook009_zpsdxmoprsz.jpg

czesci skladowe kukielek wykorzystane do animacji:

17_zpszap8hn79.jpg

18_zpsm6khofqy.jpg

19_zpsgepafxoq.jpg

pozdr :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spirit of Spring rysowane na jedna z CHOW, plus dwa szkice :)

20_zpsj7hawhi3.jpg

sketchbook012_zpsc8dby95v.jpg

sketchbook010_zpsrhlofghs.jpg

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej! Ja chyba subskrybuje Twoj blog. Widzialam juz te kukielki. Jestem bardzo ciekawa tej animacji co tworzysz, bo widzisz ja tez robie animacje o podobnej tematyce, w sensie tez bedzie kwiat paproci, tyle ze to nie jest motyw przewodni w mojej animacji. Co jest ciekawe, tez jestem z Lublina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PodwojneD dzieki :) heh, to smieszny zbieg okolicznosci ze obie w tej tematyce animacje robimy :)

szkice i niesmiala proba zrobienia ilustracji (kadr waski, proporcje gdzies wyszly i kolory pewnie tez wygladaja kiepsko)

sketchbook013_zpsk3lmmf3e.jpg

sketchbook014_zpsfvgncl0f.jpg

21_zpsibd8oju3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na wrzutke, troszke roznosci z personalnych i nie tylko projektow :)

24_zpskq06qmci.jpg

df%20game%20objects_zpsrtuuqi5d.jpg

26_zpsumfrs4ai.jpg

23_zpsbatcabf7.jpg

25_zpsbfisavz4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ołówki i inne tradyszynale jak zwykle OK ale to pewnie wiesz. Duży rozjazd pomiędzy tym a DP. Powiedz czy jak malujesz w PS-ie zaczynasz od plamy czy od lineartu? Nie wiem czemu mam wrażenie że jak masz lineart gotowy to jakby lepiej i bryła i walor Ci wychodziły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, słusznie emmilius pisze. Linia operujesz ładnie, kształty masz milusie ale chyba nie czujesz tych kształtów w przestrzeni i stąd malowane digitale są płaskie. Opanuj dobrze podstawowe bryły, kulki i boksy ale tak z reala, nie z głowy, żeby rozkminić jak zachowuje się światło na obiekcie i będzie super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziek za odwiedziny :)

@emmilius - zawsze zaczynam od szkicu i dosyc czesto od bardziej wykonczonego lineartu, ale przyznam ze ostatnio probuje malowac bez i jak widac srednio mi to idzie.

@biglebowsky - ah ta bryla, trzeba wrocic do martwej i wygospodarowac troche czasu na cwiczenia

 

co by post nie byl bez artow, dwa domkowe koncepty i studia z wreck-it ralph.

29_zpslyljjkcm.jpg

27_zpsnpg4zjy3.jpg

sketchbook017_zps3nkug19w.jpg

pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj dlugo mnie tu niebylo, dlugo... czas na roznosci.

sketchbook048_zps8yqycptl.jpg

sketchbook047_zps2rmefojq.jpg

sketchbook044_zpstkzcsb1m.jpg

sketchbook039_zpsvnpzeday.jpg

sketchbook034_zpscrzxy2kw.jpg

sketchbook031_zpsuk5bkipp.jpg

sketchbook027_zpsbs164zy9.jpg

i bardzo nie na czasie szkic, bo juz 10 miesiecy mamy za soba, heh.

sketchbook025_zpsqjylt3n7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swieta juz za rogiem, a teczka gdzies zaginela. Czas zaktualizowac i zyczenia przeslac. Wesolych, pogodnych swiat, cintiqow pod choinka i mnostwa wolnego czasu na rysowanie wlasnych rzeczy :)

36_zpsl7ebikjg.jpg

sketchbook055_zpsxoqmwopu.jpg

sketchbook049_zpsvrjhkxs3.jpg

sketchbook056_zpsgvqym5lu.jpg

sketchbook050_zpssfzcakdg.jpg

sketchbook052_zpsoxukjuix.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, bardzo podobają mi się te stylizowane postacie, mają taki spoko charakterek. Domki i propsy też fajne. Spróbuj może pobawić się bardziej szejpami, tak by nieco dynamizmu nabrały. Myślę, że Twoje prace mogą na tym skorzystać. Powodzonka i nie mogę się doczekać by zobaczyć więcej prac ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki @wwysocki :)

Przy okazji odkurze teczke, jako ze zaczelam jeden z tych 'daily sketch challenge' - przez caly rok min jeden szkic dziennie (lub wiecej) nadajacy sie do pokazania. I idzie dobrze, tylko jeden dzien poki co ominelam (ale wymowke mam solidna, szpital, narkoza, w takich warunkach ciezko szkicowac). Osobiscie uwazam ten szkicowy challenge za swietna wymowke do eksperymentowania i wyrobienia sie z artem w ok 30 min (a majac male dziecko to 30 min spokoju brzmi magicznie!)

sketch%20a%20day_week1summary_zps2gy8gwgt.jpg

sketch%20a%20day8_zpsdso6d27k.jpg

sketch%20a%20day_week2summary_zps3owxuuip.jpg

I kilka innych rzeczy zrobionych w miedzyczasie:

sketchbook062_zpsnazguzvy.jpg

sketchbook061_zpsdehehbpd.jpg

goose_illust_scene1_zps24cm9h69.jpg

noverium3_zpsygnfsyin.jpg

noverium1_zpsvh7dtmv4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki @wwysocki i @sicksicksick :) a anatomie staram sie wplatac nocami, ale po polnocy ciezko sie czyta bridgmana czy loomisa.

tak czy siak, lece dalej z dziennymi szkicami, o to kilka z nich plus podsumowanie stycznia.

sketch%20a%20day%20january%20summary_zps1an1n5sy.jpg

sketch%20a%20day37_zpslm1h7l2h.jpg

sketch%20a%20day39_zpsi3au1l4r.jpg

sketch%20a%20day41_zpsblswveib.jpg

sketch%20a%20day43_zpscazdeomt.jpg

sketch%20a%20day40_zpsn1h74rg1.jpg

poki co jestem zaangazowana w kilka projektow i skrobie cartoonki by illustracje do ksiazeczek dla dzieci robic, miejmy nadzieje ze za jakis czas wrzuce cos lepszego niz szkice. tyle pozaczynanych prac, az wstyd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na poswiateczna aktualizacje pelna roznosci, bo troche sie nazbieralo.

sketch%20a%20day70_zpskodtum1w.jpg

sketch%20a%20day71_zpsixmneq5r.jpg

sketch%20a%20day74_zpss8rtniqf.jpg

sketch%20a%20day76_zpsix3puypg.jpg

sketch%20a%20day65_zpse3uyqrvn.jpg

sketch%20a%20day60_zpsjre1tv4e.jpg

2_zpsp1yeuhfc.jpg

cryochamber_board_zpsysri3gnz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na kolejny update teczki, a co!

Kilka roznosci z gry nad ktora mialam przyjemnosc pracowac, Juicy Fruity Smash.

fruitysmash%20sketches_zpswdnwywfz.jpg

fruitysmash%20art_zpsczwhfffy.jpg

kolejny zestaw buteleczek:

3_zpsynmrvogz.jpg

i rozne cartoonki

sketch%20a%20day82_zpsu8en48mo.jpg

sketch%20a%20day79_zpsgv3yxpx3.jpg

sketch%20a%20day85_zpsxxooxpnh.jpg

sketchbook003_zpsnpxoqzjw.jpg

I to chyba tyle na razie, musze w koncu jakies wlasne prace wykonczyc, bo same szkice leca od paru miesiecy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz bardzo przyjemne prace. Wydaje mi się, że eksperymentowanie z kolorami mogłoby wyjść Ci na dobre.

Mam na myśli próbę mieszania (na jednym materiale typu włosy):

-dwóch lub więcej różnych ale dobrze do siebie pasujących kolorów

-jednego koloru ale o różnym poziomie nasycenia (nie bój się szarości, szczególnie obok mocno nasyconych kolorów)

 

Ogólnie niech dużo się dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki wajktor! z kolorkiem pokombinuje tak jak piszesz. a poki co kilka szkicow.

sketch%20a%20day92_zpsdvs9mlkm.jpg

sketch%20a%20day93_zpsxbz46ose.jpg

sketch%20a%20day89_zpspk0fqpd0.jpg

sketch%20a%20day91_zps6dk5gt2m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne są te syreny, dobre kształty ogonów, stylizacja :)

Poleciłbym nawet bardziej te pozy' powyginać', zacząć od szybkiego gesture, trochę pobawić się rytmem. ( syreny są pod tym względem spoko ale myślę, że brakuje tego przy tych dalszych postaciach(pozach).

Hampton'a polecam :)

CZIRS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Betty!

 

Jak robisz designy np flakonów jak tu http://i103.photobucket.com/albums/m136/shy4_2006/2_zpsp1yeuhfc.jpg , lub innych propsów, to po za kształtem (najważniejszy element designu) i kolorem (drugi najbardziej rzucający się element designu) dorzuć jeszcze warstwę "detalu". Jest mnóstwo świetnych refek na necie jak takie fiolki mogą być labelowane, znakowane, jaką fakturę może mieć szkło (np popękane) albo mogą być jeszcze warstwy dekoracji jak polichromia, albo metalowe deco w arabeski etc.

Tak samo zatyczka może być różna, może być z korku albo ze szkła, albo porcelany. (gorąco polecam pinterest w szukaniu inspiracji: https://uk.pinterest.com/search/pins/?q=alchemist&rs=typed&0=alchemist|typed )

 

Warto myśleć o takich detalach, które rozróżnią ten sam typ propsu od siebie na pierwszy rzut oka.

W sensie to co czyni Ciebie designerem to jest właśnie myślenie o tych detalach, które odróżniają ogólnie pojęte "krzesło" > http://www.e-meblostyl.pl/files/e-meblostyl_stoly_krzesla_k8.jpg http://3.bp.blogspot.com/-VcoH4fkxPRA/Uc3lLvxagfI/AAAAAAAABhE/AbVcnDYmRGg/s600/201.jpg

Czyli jeśli ktoś patrzy na Twój design, i łatwo może zidentyfikować "co" to jest, ale bez przymiotników to znaczy że nie wystarczająco pytań typu "Jaki?" sobie zadałaś w trakcie projektowania.

 

No to jeśli masz np zaprojektować potiony alembiki, flaski i buteleczki, to zawsze zadaj sobie pare pytań typu "JAKIE?" ~ "stare, nowoczesne czy futurystyczne?" "jaki rozmiar?" "brudne, czyste, puste, pełne, nowe?" "używane przez kogoś profesjonalnie czy amatorsko?" "funkcjonalne czy ozdobne?" "tanie czy drogie?" etc. Takie pytania pozwolą Ci wygenerować chociaż kilka pomysłów które sprawią że te propsy nie będą "generickowe", a np będą "stare, upaćkane miksturą, zakurzone i zatkane na odwal się" albo "drogie, świeżo nabyte w sklepie, dekoracyjne, z karteczką instrukcji użycia, należące do szlachcica".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy